ZDOBĄDŹ ZAWÓD ON-LINE     |    ŚCIEŻKI KARIERY DO 55% TANIEJ!     |    JESZCZE PRZEZ
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży:Trailer

Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie.

Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży:Potrzeby emocjonalne klienta

Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie.

Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży:Na czym polega odwaga "entuzjasty"?

Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie.
DARMOWE FRAGMENTY

Czego się nauczysz:

  • budowania relacji z klientami przy każdej, nawet krótkiej interakcji

  • zdobywania zaufania klientów i budowania ich lojalności

  • identyfikowania indywidualnych potrzeb klientów

  • zrozumienia tego, jak klienci podejmują decyzje i co na nie wpływa

  • dopasowania komunikacji do różnych typów klientów i ich potrzeb

  • umiejętnego wykorzystywania technik perswazji w rozmowach z klientami

  • zarządzania konfliktami i trudnymi sytuacjami z klientami

  • poprawy komunikacji z klientami w różnych działach firmy - od BOK, przez PR po sprzedawców

Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży.

Jak budowanie relacji pomaga sprzedawać!

Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży.

Każdy klient jest inny - dopasuj się do niego!

Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży.

Komunikacja, która prowadzi do sprzedaży!

Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży.

ZOBACZ WIĘCEJ

Oszczędź 40% kupując w pakiecie
Taniej tylko do końca dnia!

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Istota relacji z klientem
Wstęp 03m 08s
Po co nam budowanie relacji w sprzedaży 15m 43s
Czy same relacje wystarczą, żeby sprzedać? - obalamy mit 14m 17s
Zaufanie jako podstawa relacji 13m 02s
Potrzeby emocjonalne klienta Podgląd 09m 49s
Jak podnosić samoocenę klienta? 09m 40s
Jak dawać autonomię klientowi? 08m 58s
2 Typologia osobowości
Skąd się wzięła typologia osobowości 10m 21s
O czym mówi typologia osobowości 06m 25s
Narzędzia i kwestionariusze do analizy typów osobowości, zobacz kim jesteś 18m 36s
Cztery typy osobowości - cztery typy klientów 08m 49s
3 Czym się różnią typy klientów - ich zachowania i sposób podejmowanie decyzji
Po czym poznać harmonijnego "przyjaciela"? 10m 17s
Czego się boi "przyjaciel"? 06m 15s
Co wyróżnia ekspresyjnego "entuzjastę"? 09m 00s
Na czym polega odwaga "entuzjasty"? Podgląd 06m 23s
Dlaczego spotkanie z porządkującym "analitykiem" może wydawać się nudne? 09m 02s
Kiedy "analityk" podejmie w końcu decyzje? 06m 59s
Czego nie lubimy w rozmowie z działającym "wodzem"? 09m 00s
Dlaczego "wódz" chce rządzić? 08m 48s
4 Jak wykorzystać typologię osobowści w budowaniu relacji
Poznaj siebie i zrozum klienta 10m 33s
Na czym polega dopasowanie do klienta i czy musisz zmieniać swoją osobowość? 07m 29s
5 Praktyczne wykorzystanie typologii zachowań
Zostań przyjacielem "przyjaciela" 17m 57s
Na "przyjaciela" patrz jak na pięcioletnie dziecko 19m 13s
Przekaż energię "entuzjaście" 13m 03s
Bądź odważny - zainspiruj "entuzjastę" 12m 45s
Cierpliwość popłaca przy "analityku" 09m 47s
"Jak laptop z laptopem" - tak przekonasz "analityka" 11m 50s
Pamiętaj kto tu rządzi w rozmowie z "wodzem" 09m 42s
"Wódz" podejmuje decyzje - Ty mu tylko asystujesz 13m 30s
6 Trudne sytuacje w relacjach z klientami
Trudna sytuacja czy trudny klient? 10m 29s
Dobre roziwązanie konfliktu z klientem jako sznansa na pogłębienie relacji 16m 32s
Zakończenie 01m 26s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

47300 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2501 wszystkich opinii.

Google logo
5.0
5
Strefakursów.pl to rewelacyjne miejsce do nauki! Kursy są na bardzo wysokim poziomie, zarówno pod względem merytorycznym, jak i jakości materiałów. Wszystko jest przygotowane z dbałością o szczegóły, co sprawia, że nauka jest niezwykle efektywna. Co więcej, obsługa… Czytaj więcej
Google logo
5.0
5
Strefakursów.pl to rewelacyjny portal edukacyjny, który wyróżnia się bogatą ofertą kursów online na najwyższym poziomie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym użytkownikiem, znajdziesz tutaj materiały dopasowane do Twoich potrzeb. Kursy są… Czytaj więcej
Google logo
5.0
5
Z całego serca polecam strefę kursów. Od lat kupuję u nich kursy doszkalając się w nowych dziedzinach.
Google logo
5.0
5
Najlepsze miejsce do rozwoju kariery i zmian. Świetne kursy, przystępne ceny . Rewelacyjna obsługa klienta .
Google logo
5.0
5
strefakursów.pl to przystępne miejsce do realizacji wyznaczonych przez siebie celów rozwojowych. Mnogość kursów oraz dobór specjalistów prowadzących dane zagadnienia na wysokim poziomie. Przystępne ceny z licznymi promocjami. Certyfikaty zaświadczające o nabytych… Czytaj więcej
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Google logo
4.9/5

z 2501 opinii w Google

Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży

Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

tick 30 dniowa gwarancja zwrotu more-information
tick Dożywotni, nielimitowany dostęp do kursu
169

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 16.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 5,5 godziny szkolenia
videos 32 wykładów
test questions 20 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 103370 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE