budowania relacji z klientami przy każdej, nawet krótkiej interakcji
zdobywania zaufania klientów i budowania ich lojalności
identyfikowania indywidualnych potrzeb klientów
zrozumienia tego, jak klienci podejmują decyzje i co na nie wpływa
dopasowania komunikacji do różnych typów klientów i ich potrzeb
umiejętnego wykorzystywania technik perswazji w rozmowach z klientami
zarządzania konfliktami i trudnymi sytuacjami z klientami
poprawy komunikacji z klientami w różnych działach firmy - od BOK, przez PR po sprzedawców
Chcesz dowiedzieć się, jak Ty, Twoi sprzedawcy, pracownicy obsługi klienta, czy PR-owcy mogą zwiększyć skuteczność swojej pracy budując lepsze relacje z klientami? Zastanawiasz się, jak już od pierwszego kontaktu z klientem budować jego zaufanie? Często odnosisz wrażenie, że klienci nie rozumieją, co chcesz im przekazać, mimo że podchodzisz do nich z pełnym profesjonalizmem i starasz się zrozumieć ich potrzeby? Zależy Ci na budowaniu lojalności wśród swoich klientów i zwiększaniu sprzedaży? Jeśli tak, ten kurs jest dla Ciebie!
„To człowiek sprzedaje człowiekowi, a nie firma.” Teoretycznie większość Twoich pracowników (zwłaszcza sprzedawców) pewnie dobrze zna ten cytat, ale ilu wdraża go do swoich działań? No właśnie! Prawdziwą sztuką w rozmowie z klientem jest zwracanie większej uwagi właśnie na niego, jego potrzeby, a nie na własną ofertę i szybką realizację celów sprzedażowych. Znacznie ważniejsze i przynoszące lepsze wyniki w dłuższej perspektywie jest budowanie relacji i zdobywanie lojalności klientów.
Ten kurs pokaże Ci, jak robić to dobrze! Dowiesz się, jak personalizować komunikację uwzględniając różne osobowości klientów. Pokażę Ci, jak wybadać prawdziwe potrzeby klienta, również te emocjonalne i jak umiejętnie poprowadzić go przez rozmowę tak, by nie tylko zakończyła się sprzedażą, ale też stanowiła fundament do budowania długotrwałych relacji.
Na początkowym etapie tego szkolenia dowiesz się, jak rozumieć znaczenie relacji w sprzedaży. Kiedy one pomagają, a kiedy mogą przeszkadzać. Zobaczysz, jak często jednym złym słowem, czy gestem łatwo można zepsuć długo budowane relacje, pomimo dobrych intencji. Dowiesz się, jak robić dobre wrażenie na klientach od pierwszych minut, a także jak budować ich zaufanie. Zobaczysz, jak każda, czasem nawet krótka i wydawałoby się nieznacząca interakcja z klientem, może być okazją do budowania relacji.
Kolejnym krokiem w naszym kursie, budowania relacji w biznesie, będzie poznanie różnych typów klientów zachowań, które z tych, tzw. typologii wynikają. Harmonijny przyjaciel, ekspresyjny entuzjasta, porządkujący analityk, działający wódz. Dlaczego znajomość tego co stoi za tymi terminami jest tak ważna?
Bo różne typy osobowości to różne potrzeby i różny sposób komunikacji oraz “dotarcia” do klienta. Ten kurs online pokaże Ci, jak badać i identyfikować potrzeby klientów w zależności od ich osobowości. Nauczysz się sztuki zadawania odpowiednich pytań, które pozwolą zbudować poczucie zrozumienia i zaufania ze strony klienta.
Nauczy się też obserwować i słuchać klienta, bo często deklaracje klienta, a realne potrzeby to dwie zupełnie osobne kwestie. Musisz więc nauczyć się te potrzeby identyfikować, a czasem też naprowadzać na nie klienta. Pokażę Ci, że dobre dopasowanie się do klienta, nie musi być sztucznym powtarzaniem zachowań.
W kolejnych lekcjach naszego szkolenia, dowiesz się, jak odpowiednio dobrać środki perswazji i komunikaty do danego typu osobowości klienta. Skoro każdy z 4 typów klientów nieco inaczej podejmuje decyzje. Musisz wiedzieć, jak od samego początku budować strategię, dobierać argumenty, a nawet konkretne słowa, które mogą zdecydować o Twoim sukcesie. Podpowiem Ci co robić, aby klient odbierał Cię, jako partnera do rozmowy, a nie przeciwnika i jak budować „chemię” w relacjach biznesowych.
To szkolenie pokaże Ci, jak z komunikacji zrobić skuteczne narzędzie do budowania długotrwałych relacji biznesowych, które w konsekwencji pomogą Ci zwiększyć sprzedaż. Przejdziemy w jego trakcie przez realne przykłady rozmów z klientami w przypadku handlowców, pracowników obsługi klienta, managerów, czy PR-owców z różnych branż. Pozwolą Ci one znacznie lepiej zrozumieć, jak cały ten proces budowania relacji powinien wyglądać oraz spełniał swoje zadania w kontaktach biznesowych.
Oszczędź 40% kupując w pakiecie
Taniej tylko do końca dnia!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE