Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług
atrakcyjnego prezentowania ceny
tworzenia skutecznych ofert cenowych
metod negocjowania i wyceny swojej pracy
reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych
modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów
dopasowywania ceny do wizerunku marki
przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen
Prowadzisz już własną firmę lub dopiero planujesz jej otwarcie? Sprzedajesz produkty, usługi albo jedno i drugie? Niezależnie od branży, typu towarów i strategii, w każdym biznesie pojawia się cena. Wiedza na temat tego, jak ją ustalać, jak odbierają ją klienci i co zrobić, aby była bardziej atrakcyjna, jest niezbędna każdemu sprzedawcy. Wielu przedsiębiorców myśli, że wystarczy, aby cena ich produktów lub usług była niższa od konkurencji. W trakcie kursu udowodnię Ci, że niska cena nie zawsze jest gwarancją sukcesu, a w pewnych sytuacjach może wręcz zniechęcać do zakupu. To tylko jedna z praktycznych wskazówek, którą się z Tobą podzielę! Tego typu trików cenowych i sprzedażowych znajdziesz w tym szkoleniu znacznie więcej!
Cena to nie tylko liczba. To wyraz zaufania, jakim obdarza Cię klient i obietnica, że wydając konkretną kwotę zyska coś na czym mu zależy i coś, co chce mieć. To, na jakim poziomie ustalisz cenę oraz w jaki sposób ją przedstawisz, czy to w swoim sklepie internetowym, czy na sklepowej półce ma olbrzymie znacznie. Twoje decyzje cenowe wpłyną na to, czy klient uzna ją za uzasadnioną i atrakcyjną oraz, czy zdecyduje się na zakup.
Wśród wielu sprzedawców panuje przekonanie, że aby skutecznie sprzedawać musisz oferować klientom rabaty. I chociaż, rzeczywiście dobrze przemyślana strategia obniżek może okazać się skuteczna, nieprzemyślane rabaty mogą wręcz zaszkodzić Twojej firmie. W trakcie kursu opowiem Ci, co się dzieje w postrzeganiu klienta, gdy proponujesz mu szczególną okazję! Dowiesz się, kiedy stosowanie rabatów jest najskuteczniejsze, a kiedy lepiej ich nie oferować. Wiedza ta pozwoli Ci zmodyfikować swoją obecną strategię promocji, tak by niższa cena rzeczywiście pomogła zwiększyć Twoje zyski.
Często ustalanie ceny to proces, w którym udział bierze również klient. Jeżeli oferujesz swoim klientom usługi, które musisz wyceniać indywidualnie lub jesteś freelancerem to dobrze wiesz o czym mówię. W takich sytuacjach umiejętności negocjacyjne będą nieocenione. Z kursu dowiesz się jak podejść do takich nieszablonowych sytuacji i jak wyceniać swoją pracę, tak by na niej nie stracić. Zobaczysz, kiedy warto ustąpić klientowi i iść na kompromis, a kiedy lepiej twardo stać przy swoim i jak w tym wszystkim budować dobrą relację biznesową, tak by nie stracić klienta.
Dokładna, czy zaokrąglona? Duża, czy mała? Przed pokazaniem produktu, czy już po tym? Dowiesz się jak mądrze zaprezentować swoją cenę, tak by pasowała do Twoich produktów i marki. Nauczysz się za pomocą wizualnych technik kierować uwagę klienta dokładnie tam, gdzie chcesz i tak przedstawiać ceny, aby zwiększyć szansę na zakup. Oprócz tego dowiesz się również jak reagować na sytuacje, w których klient sugeruje, że Twoje ceny są zbyt wysokie lub żąda zwrotu pieniędzy. Zdarzają się one każdemu, ale dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak wyjść z nich obronną ręką i nie stresować się podczas rozmów o cenach.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE