Złap Jesienny Rabat na kursy!   |      -45% z kodem: JESIEN     |      Tylko przez
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi:Trailer

Naucz się wyceniać swoje produkty i usługi, tak by inni chcieli je kupować. Wykorzystaj sprawdzone triki sprzedażowe, dowiedz się jak zbudować strategię rabatową i naucz się wyceniać swoją pracę.

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi:Produkt-przynęta i usługa-przynęta

Naucz się wyceniać swoje produkty i usługi, tak by inni chcieli je kupować. Wykorzystaj sprawdzone triki sprzedażowe, dowiedz się jak zbudować strategię rabatową i naucz się wyceniać swoją pracę.

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi:Wielkość promocji

Naucz się wyceniać swoje produkty i usługi, tak by inni chcieli je kupować. Wykorzystaj sprawdzone triki sprzedażowe, dowiedz się jak zbudować strategię rabatową i naucz się wyceniać swoją pracę.

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi:Reagowanie na oferty oponenta

Naucz się wyceniać swoje produkty i usługi, tak by inni chcieli je kupować. Wykorzystaj sprawdzone triki sprzedażowe, dowiedz się jak zbudować strategię rabatową i naucz się wyceniać swoją pracę.
DARMOWE FRAGMENTY

Opinie użytkowników

ANDRZEJ WODA
5.0
Super dla mnie laika. Lecz i zona handlowiec praktyk i po uczelniach doceniła układ i treść. Dla mnie bomba bo pozwolił mi zebrac i usystematyzować moje przeczucia, domniemania. Również a moze przede wszystkim ( dla mnie analityka) pozwolil przejść od ogółu do… Czytaj więcej
Krystiana Iwanowska
5.0
Bardzo przydatny kurs! Mnóstwo wiedzy praktycznej! Bardzo miło słuchać Pani wypowiadającej się w filmach! Test 25 pytań bardzo zróżnicowanych. To chyba najlepszy mój dotychczasowy kurs

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług

  • atrakcyjnego prezentowania ceny

  • tworzenia skutecznych ofert cenowych

  • metod negocjowania i wyceny swojej pracy

  • reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych

  • modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów

  • dopasowywania ceny do wizerunku marki

  • przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen

Jak ludzie postrzegają ceny?

Rabaty mogą szkodzić!

Bądź skutecznym negocjatorem

Stosuj cenowe triki

ZOBACZ WIĘCEJ

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 00m 58s
Jak korzystać z materiałów? 01m 47s
Psychologia ceny: podstawowe zagadnienia 14m 30s
Ogólne zasady ustalania cen 10m 34s
Ustalanie punktu wyjściowego ceny 14m 28s
Rodzaje produktów 13m 36s
Elastyczność cenowa popytu 05m 36s
2 Ustalanie ceny
Cena luksusowa 13m 40s
Dopasowanie ceny do klienta 11m 52s
Produkt-przynęta i usługa-przynęta Podgląd 07m 05s
Łatwość przetwarzania 08m 13s
Sprzedaż w pakietach: produkty 11m 31s
Sprzedaż w pakietach: usługi 08m 07s
3 Jak przedstawić cenę klientowi
Heurystyka kotwiczenia i dostępności – teoria 09m 06s
Kotwiczenie - zastosowanie w praktyce 13m 26s
Gdzie umieścić cenę? 09m 37s
Sortowanie cen 07m 09s
Style cenowe 09m 25s
Początek i koniec ceny 07m 51s
Zapis ceny 07m 06s
4 Łagodzenie bólu związanego z płaceniem
Przedstawienie ekwiwalentu ceny 06m 39s
Czas płatności 07m 45s
Rozbijanie płatności 06m 17s
Model subskrypcyjny 14m 52s
5 Udzielanie rabatów i promocje cenowe
Czas promocji 06m 22s
Przedmiot i zakres promocji 06m 32s
Wielkość promocji Podgląd 04m 32s
Prezentowanie ceny promocyjnej 07m 41s
6 Negocjacje cen
Wprowadzenie do negocjacji 14m 09s
Nastawienie do negocjacji 10m 00s
Przygotowanie negocjacji 10m 27s
Początek negocjacji 10m 41s
Przeprowadzanie negocjacji 14m 39s
Zakończenie negocjacji 11m 51s
Reagowanie na oferty oponenta Podgląd 06m 11s
Po negocjacjach 05m 13s
7 Reagowanie w sytuacjach szczególnych
Jak podnosić ceny? 14m 46s
Komunikacja z klientem na temat ceny 13m 33s
Obsługa posprzedażowa 13m 31s
Zakończenie 00m 56s
Ocena uczestników
5 4.8 10
4.8
83%
17%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (10)
5
Bardzo dobry kurs polecam
5
Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi, spełnił moje oczekiwania w 110%. Dużo wartościowej i praktycznej wiedzy na temat psychologii cen w jednym miejscu!
5
Polecam!
5
Działam w e-commerce, kurs bardzo przydatny. Pozwala dostrzec i spojrzeć na ustalanie wartości produktu z nowej strony ;)
5
PROFIL PUBLICZNY
Polecam

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi

Naucz się wyceniać swoje produkty i usługi, tak by inni chcieli je kupować. Wykorzystaj sprawdzone triki sprzedażowe, dowiedz się jak zbudować strategię rabatową i naucz się wyceniać swoją pracę.

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twistoJak to działa?

119
za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 11.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 6 godzin szkolenia
videos 40 wykładów
test questions 25 pytań testowych
languageKurs w języku polskim
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Uczestnicy kursu kupili również:
Odbierz 20% zniżki na pierwsze zamówienie
newsletter signup image
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
*zniżka nie obowiązuje na pakiety licencji
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE