Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
pisania i projektowania tekstów użytkowych i sprzedażowych
zwiększania sprzedaży za pomocą skutecznych treści
tworzenia różnych tekstów: opisów produktów, ofert, reklam, wpisów na bloga
unikania błędów najczęściej popełnianych przez copywriterów
SEO copywritingu - tworzenia tekstów dla ludzi i robotów Google
tworzenia nagłówków, które przyciągną uwagę czytelnika
korzystania z najważniejszych narzędzi online i offline dla copywritera
szukania dochodowych zleceń i pracy z klientem jako copywriter
Tworzenie tekstów informacyjnych czy opowiadań znacząco różni się od pisania tekstów marketingowych i sprzedażowych, mających zachęcić do konkretnego działania! Wiele reguł dobrego stylu, jakich nauczyłeś się w szkole, będzie kompletnie nieskutecznych podczas pisania ofert, opisów produktów, reklam czy nawet postów na social media.
Tworzenie takich treści to spore wyzwanie, bo musisz pamiętać o tym, że Twoje teksty będą czytać nie tylko ludzie, ale też roboty Google. Jeśli nie zoptymalizujesz ich pod kątem SEO, nikt ich nie zobaczy, nie mówiąc już o podjęciu działania, na którym Ci zależy. Jeśli chcesz tworzyć świetne teksty zarówno na potrzeby internetu, jak i poza nim, to ten kurs online jest właśnie dla Ciebie!
dla przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje usługi i produkty w internecie dzięki content marketingowi i copywritingowi
dla blogerów, którzy chcą poprawić jakość swoich wpisów i zwiększyć zasięgi
dla początkujących copywriterów, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę i tworzyć lepsze teksty
dla pracowników działów marketingu, którzy tworzą teksty reklamowe, opisy produktów i oferty dla działów handlowych
dla osób, które chcą pracować zdalnie, bez nadzoru szefa i w dogodnych dla siebie godzinach
dla osób, które szukają dodatkowych źródeł dochodu
Sprzedaż w internecie rośnie w niesamowitym tempie. Coraz więcej firm sprzedaje swoje produkty i usługi online. Każdy produkt, reklama, fanpage czy blog firmowy wymaga tworzenia treści - informacyjnych, poradnikowych, marketingowych, sprzedażowych i wielu innych. Jeśli nauczysz się tworzyć teksty, które angażują użytkowników, są dobrze zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i skutecznie sprzedają z pewnością odniesiesz sukces. Być może nie wiesz, ale copywriting jest również całkiem dochodowych zajęciem. Stawki za stworzenie perswazyjnego opisu produktu dochodzą nawet do 1500zł, a przecież jako copywriter możesz zarabiać online bez wychodzenia z domu! Ten kurs online nauczy Cię nie tylko sztuki copywritingu i tworzenia skutecznych treści, ale też podpowie jak na tym zarabiać, gdzie szukać zleceń, jak je wyceniać i jak pracować z klientami.
Każdy tekst, który będziesz pisać, będzie się od siebie różnić. W końcu opis produktu, czy artykuł na bloga ma zupełnie inny cel niż napisanie scenariusza do podcastu, czy vloga. W tym kursie online dowiesz się jak krok po kroku pisać różnego typu treści. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę, intrygujące i ciekawe tytuły oraz nagłówki. Dowiesz się jak przygotować opisy produktów, tak by w jak najlepszy sposób pokazać ich zalety i zachęcić do zakupu. Podpowiem Ci również jakich zwrotów używać w tekstach reklamowych, jak budować wpisy na blogu firmowym, e-booki, poradniki i wiele więcej. Jednym słowem dowiesz się jak tworzyć wszystko z czym copywriter może spotkać się na co dzień.
Podczas pisania tekstów na stronę internetową musisz pamiętać, że Twoją treść będą czytali zarówno ludzie, jak i algorytmy wyszukiwarek. Roboty indeksujące Googla cały czas skanują treści w poszukiwaniu słów kluczowych. Jeżeli nie dobierzesz ich umiejętnie, Twoje treści na pewno nie pojawią się wysoko w wynikach wyszukiwania. Po ukończeniu tego kursu online zrozumiesz jak budować treści, które będą angażujące dla użytkowników, ale też świetnie zoptymalizowane pod kątem SEO. Techniki, które poznasz, sprawią, że Twoje materiały będą na pierwszych stronach w wyszukiwarkach, dzięki czemu zapozna się z nimi znacznie większa liczba odbiorców.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 665 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE