ODBIERZ CO DRUGI KURS ZA FREE!       |      1 + 1 GRATIS     |      DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Jak zdobywać klientów w social mediach:Trailer

Naucz się wykorzystywać social media do zdobywania klientów. Dowiedz się, które serwisy społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twojej branży i zwiększaj sprzedaż, dzięki social sellingowi.

Kurs Jak zdobywać klientów w social mediach:Różnorodność przekazu

Naucz się wykorzystywać social media do zdobywania klientów. Dowiedz się, które serwisy społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twojej branży i zwiększaj sprzedaż, dzięki social sellingowi.

Kurs Jak zdobywać klientów w social mediach:Siła rekomendacji

Naucz się wykorzystywać social media do zdobywania klientów. Dowiedz się, które serwisy społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twojej branży i zwiększaj sprzedaż, dzięki social sellingowi.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Social Media Manager

20081 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Twisto

Opinie użytkowników

Adam Jarosiewicz
5.0
Usystematyzowanie wiedzy i lepszego podejścia z dobywaniu zaufania i podtrzymania relacji z klientem na długi czas, to jest ten element którego szukałem i go znalazłem. Treściwie i rzeczowo z ogromem wiedzy praktycznej, przedstawiony kurs prostym językiem. Polecam
Paulina Miłkowska
5.0
Jakość kursu w stosunku do ceny… wow. To nie jest mój pierwszy kurs na strefie kursów. I na pewno nie ostatni. Jestem po studiach i wielu szkoleniach, ale to tu wyciskam maksimum wiedzy. dzięki !

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • skutecznych technik social sellingu

  • budowy i stosowania lejków sprzedażowych

  • budowania zaangażowania i utrzymywania relacji z odbiorcami

  • umiejętnego docierania do klienta ze swoim komunikatem

  • skutecznego wdrażania darmowych sposobów na pozyskanie klientów

  • wykorzystania płatnych metod marketingu w social mediach

  • tworzenia treści przyciągających uwagę użytkowników

  • jak sprawić, by klienci polecali innym Twoje produkty

wykorzystaj potencjał sociall sellingu i zwiększ sprzedaż przez działania w social media

Wykorzystaj siłę social sellingu!

Sprawdzone metody

darmowe i płatne metody zdobywania klientów w social media

Skuteczna komunikacja

Przekaz sprzedażowy w social mediach

wykorzystaj skuteczny przekaz sprzedażowy i odkryj potencjał social sellingu

Dbałość o klienta i budowanie satysfakcji z zakupu

ZOBACZ WIĘCEJ

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie - social selling
Wstęp 01m 04s
Czym jest social selling? 07m 36s
Dlaczego social media są dobrym sposobem na pozyskanie klientów? 11m 57s
Jak przygotować swoje social media? 09m 49s
2 Lejek sprzedaży w social mediach
Poznaj mnie 14m 15s
Polub mnie 06m 07s
Zaufaj mi 10m 04s
Zapłać mi 15m 25s
Zostań ze mną na dłużej 09m 45s
3 Codzienna komunikacja
W jaki sposób pisać o swojej marce? 14m 47s
Oczekiwania klienta 11m 37s
Różnorodność przekazu Podgląd 12m 00s
Regularność 09m 31s
4 Przekaz sprzedażowy w social mediach
Nie informacje, a korzyści 07m 57s
Dopasowanie przekazu do rodzaju klienta 11m 51s
Edukowanie klienta 06m 07s
Ukierunkowanie na cel 05m 25s
Efekt przed i po 14m 29s
Punkty styku z marką 10m 16s
5 Sposoby na zdobycie klientów
Jak zamienić obserwujących w klientów? 11m 29s
Relacja z klientem 17m 13s
Kulisy biznesu 13m 24s
Atmosfera oczekiwania 10m 05s
Test Sinatry 05m 42s
Technika „Daj, daj, daj, poproś” 09m 16s
Siła rekomendacji Podgląd 08m 35s
Sprzedaż poza własnym podwórkiem 07m 05s
Płatne reklamy 16m 08s
6 Dbałość o klienta
Najcenniejszy klient 10m 41s
Obsługa klienta i jej wpływ na jego kolejne decyzje zakupowe 12m 53s
Maksymalne ułatwienie zakupu 06m 08s
Błędy w obsłudze klienta 07m 39s
7 Budowanie satysfakcji z zakupu
Zgodność produktu z opisem 11m 28s
Dodatkowa wartość 05m 08s
Efekt WOW 08m 28s
Zakończenie 00m 59s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

42733 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2220 wszystkich opinii.

5 4.9 70
4.9
93%
7%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (70)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Warto
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Precyzyjne omówione poszczególne zagadnienia
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo ciekawy kurs, opisujący zagadnienia przystosowane pod obecne realia sprzedaży w social mediach. Można go zastosować praktycznie pod większość produktów i usług, które zamierzamy sprzedawać. Świetne wytłumaczenie tego, co zrobić, by wybić się na tle konkurencji, polecam!
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Absolutny must-have dla marketerów i przedsiębiorców! Kurs oferuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat skutecznego zdobywania klientów przez różne platformy social media. Zmienił moje podejście do komunikacji w mediach społecznościowych i pomógł mi znacząco zwiększyć… Czytaj więcej
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Kurs zawiera bardzo dużo ciekawych, fachowych informacji, przekazanych w sposób jasny, na konkretnych przykładach. Nawet nie spodziewałam się tak obszernej wiedzy na temat sprzedaży i obsługi klienta - oceniam to jako wartość dodaną i zaliczam na efekt WOW :-)… Czytaj więcej
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Jak zdobywać klientów w social mediach

Naucz się wykorzystywać social media do zdobywania klientów. Dowiedz się, które serwisy społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twojej branży i zwiększaj sprzedaż, dzięki social sellingowi.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 181 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

129

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 12.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 6 godzin szkolenia
videos 36 wykładów
test questions 29 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.8
Social Media Manager
Dowiedz się jak wykorzystywać potencjał i możliwości social mediów w działaniach marketingowych. Naucz się prowadzić profile firmowe, budować społeczność i wizerunek na Facebooku, Instagramie, Twitterze i innych popularnych serwisach.
279 wykładów
20081 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Social Media Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 98231 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE