Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
budowania relacji z odbiorcami poprzez opowieści
określania grupy docelowej dla swojego przekazu
budowania historii wzbudzających emocje
wdrożenia storytellingu do działań marketingowych i sprzedażowych
wykorzystania opowieści w mediach społecznościowych
opowiadania o marce w sposób wciągający i działający na wyobraźnię
wykorzystania storytellingu w różnej formie: tekstów, wystąpień publicznych czy nagrań wideo
nienachalnego prezentowania swoich produktów i usług
Jesteś właścicielem firmy lub zajmujesz stanowisko związane z marketingiem i chciałbyś zwiększyć efektywność swoich działań? Słyszałeś o skuteczności storytellingu, ale nie masz pomysłu jak wykorzystać go w swoim biznesie? Zastanawiasz się jak tworzyć ciekawe, wciągające i angażujące historie, które pozwolą Ci szybciej zrealizować cele biznesowe?
W tym kursie online znajdziesz odpowiedź na te pytania! Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy budowania i opowiadania historii o swojej marce. Dowiesz się jak określić grupę docelową dla swojego przekazu i poznasz najważniejsze elementy budowania historii. Poznasz strukturę dobrego opowiadania, formy narracji i nauczysz się rozpoczynać opowiadanie w angażujący sposób.
Dowiesz się jak przygotować wciągającą opowieść, jak ją skutecznie przedstawić, ale przede wszystkim – jak wykorzystać storytelling w swoich social media, tak by efektywniej osiągać swoje cele biznesowe.
Storytelling to świetne narzędzie wspomagające budowanie biznesu. Z powodzeniem korzystają z niego nie tylko duże marki, ale również mniejsze firmy. W tym kursie pokażę Ci, jak w umiejętny sposób wprowadzić go w działania swojej firmy. Dowiesz się jak wykorzystać opowieść w reklamie, marketingu internetowym, budowaniu świadomości marki, zwiększaniu sprzedaży, czy nawet rekrutacji i obsłudze klienta. Wiedza przedstawiona w szkoleniu poparta została prawdziwymi przykładami. Wspólnie przyjrzymy się im, zaglądając do spotów reklamowych, genialnych kampanii, na strony internetowe i wystąpienia marek, które z powodzeniem od dawna wykorzystują storytelling do osiągania celów biznesowych.
Żeby opowiedzieć dobrą historię, trzeba mieć pomysł. Z tego kursu online dowiesz się skąd czerpać inspiracje do tworzenia ciekawych opowieści. Podpowiem Ci, które historie nadają się lepiej, a które lepiej zostawić we własnej pamięci. Poznasz niezbędne elementy każdej historii i nauczysz się skutecznie je wykorzystywać. Kluczowymi elementami są oczywiście wstęp i zakończenie - w kursie poznasz najlepsze techniki na wywołanie natychmiastowego skupienia u odbiorcy na początku i zainspirowanie go do działania na końcu historii..
Dobra i skuteczna opowieść musi malować jasny obraz w wyobraźni odbiorców. W trakcie tego szkolenia online dowiesz się, jak uzyskać taki efekt poprzez proste techniki wykorzystywane przez najbardziej cenionych pisarzy i mówców. Twoja historia nie będzie już tylko zbiorem kolejnych wydarzeń, a wyraźnym, emocjonalnym obrazem w umyśle odbiorcy. A nic nie buduje większego zaangażowania niż właśnie emocje.
Samo napisanie, czy opowiedzenie historii nie uczyni z Ciebie skutecznego storytellera. Musisz tę opowieść dobrze przekazać. Nawet najbardziej inspirujące przesłanie zginie, jeśli osoba, która je przedstawia, nie przekona do siebie odbiorców lub jeśli przekaz będzie nieczytelny. Dlatego w tym kursie online pokażę Ci zasady rządzące różnymi formami opowiadania historii: tekstów pisanych, nagrań audio i wideo, czy wystąpień na żywo. Wszystko po to, byś mógł skutecznie dotrzeć ze swoją historią do różnych odbiorców.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 165 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE