Zyskaj zniżkę 25,00 zł! Pobierz naszą aplikację mobilną jako nowy użytkownik i rozpocznij naukę w dowolnym miejscu i czasie.
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Jak prowadzić komunikację w social media i zwiększać sprzedaż:Trailer

Zadbaj o skuteczną komunikację swojej marki w mediach społecznościowych. Buduj zaangażowanie, przyciągaj odbiorców i zwiększaj sprzedaż!

Kurs Jak prowadzić komunikację w social media i zwiększać sprzedaż:Atrakcyjne treści

Zadbaj o skuteczną komunikację swojej marki w mediach społecznościowych. Buduj zaangażowanie, przyciągaj odbiorców i zwiększaj sprzedaż!

Kurs Jak prowadzić komunikację w social media i zwiększać sprzedaż:CTA

Zadbaj o skuteczną komunikację swojej marki w mediach społecznościowych. Buduj zaangażowanie, przyciągaj odbiorców i zwiększaj sprzedaż!
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Social Media Manager

20081 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Twisto

Opinie użytkowników

Adam Jarosiewicz
5.0
Kurs przedstawiający ogrom najważniejszej wiedzy i praktycznego podejścia co zdecydowanie polepsza produktywność w komunikacji w social media i przekłada się na jakość i ilość sprzedawanego produktu.
Monika Laskowska
5.0
Jestem bardzo zadowolona! Kurs prowadzony jest w bardzo ciekawy sposób. Prowadząca mówi bardzo zrozumiałe i na tyle wolno, że można robić notatki. Kurs jest tak stworzony że można go słuchać jadąc samochodem, prowadząc wózek na spacerze czy wtedy kiedy mamy chwilę… Czytaj więcej

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami w różnych social mediach

  • określenia najważniejszych celów swojej komunikacji

  • dostosowania przekazu do swoich działań i potrzeb odbiorców

  • podstaw budowania wizerunku swojej marki w social mediach

  • sprawdzonych zasad tworzenia treści atrakcyjnych dla swoich odbiorców

  • wykorzystania content marketingu, storytellingu i innych narzędzi do komunikacji biznesowej

  • budowania aktywnej społeczności wokół swojej marki

  • dobrych praktyk komunikacji

budowanie społeczność w social media przez skuteczną komunikację

Planowanie i cele komunikacji

Wizerunek marki w social mediach

wykorzystanie unikalnego atrybutu marki do budowy jej wizerunku

Dotarcie do klienta i narzędzia do komunikacji biznesowej

Zaangażowana i lojalna społeczność

opinie lojalnych klientów jako social proof zwiększający sprzedaż
ZOBACZ WIĘCEJ
Kup w pakiecie i oszczędź

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 00m 47s
Czym jest komunikacja? 09m 59s
Cel 13m 10s
Czym jest persona 11m 36s
Ustalenie persony 14m 24s
Obietnica marki 12m 25s
Przestrzeń działań 07m 06s
Sposoby realizacji obietnicy 07m 38s
2 Cele komunikacji
Edukacja 08m 11s
Interakcja 10m 21s
Sprzedaż 07m 45s
Reklama 04m 52s
Promocja własnej osoby 06m 19s
Budowanie silnej relacji z klientami 08m 38s
3 Wizerunek marki w social mediach
Podstawowe pytania 10m 26s
Skojarzenia 09m 18s
Unikalny atrybut 12m 01s
Wizerunek eksperta 13m 11s
Przygotowanie profilów 10m 55s
4 Dotarcie do klienta
Pozycjonowanie marki 12m 20s
Atrakcyjne treści Podgląd 09m 18s
Punkty styczności z marką 07m 50s
Klient jako najważniejszy punkt komunikacji 04m 14s
5 Narzędzia do komunikacji biznesowej
Content marketing 08m 03s
Storytelling 11m 00s
Archetyp marki 13m 26s
Wielokanałowy przekaz 07m 13s
Recykling treści 05m 52s
Analiza skuteczności 09m 30s
6 Budowanie aktywnej społeczności
Czym jest społeczność? 05m 11s
Budowanie społeczności wokół swojej marki 09m 57s
Aktywowanie odbiorców 11m 33s
Tworzenie plemienia 05m 59s
7 Dobre praktyki komunikacji
Zrozumiały przekaz 05m 41s
Treści dopasowane do zainteresowań odbiorcy 05m 11s
Dopasowanie do medium 11m 47s
CTA Podgląd 09m 36s
Kultura wypowiedzi i autentyczność 07m 16s
Planowanie 08m 51s
Spójność komunikacyjna 06m 02s
Zakończenie 00m 55s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

42725 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2220 wszystkich opinii.

5 5 65
5.0
99%
1%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (65)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Kurs kompetentnie przedstawił mi treści dotyczące marki osobistej, bardzo dziękuje za cennie zdobytą wiedze podczas kursu.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Ogrom wiedzy,której nie byłam świadoma,że jest tak ważna
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Ten kurs to prawdziwa kopalnia wiedzy, przekraczająca oczekiwania na każdym kroku. Praktyczne wskazówki i narzędzia od razu aplikowalne w biznesie czynią go niezbędnym dla każdego, kto chce skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych i zwiększyć swoje wyniki… Czytaj więcej
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Płatność za kurs bardzi łatwa, aplikacja działa intuicyjnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń i już szykuję się do kolejnego kursu.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Prostota przekazu
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Jak prowadzić komunikację w social media i zwiększać sprzedaż

Zadbaj o skuteczną komunikację swojej marki w mediach społecznościowych. Buduj zaangażowanie, przyciągaj odbiorców i zwiększaj sprzedaż!
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 231 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

129

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 12.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 6 godzin szkolenia
videos 41 wykładów
test questions 37 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.8
Social Media Manager
Dowiedz się jak wykorzystywać potencjał i możliwości social mediów w działaniach marketingowych. Naucz się prowadzić profile firmowe, budować społeczność i wizerunek na Facebooku, Instagramie, Twitterze i innych popularnych serwisach.
279 wykładów
20081 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Social Media Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 98221 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE