Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami w różnych social mediach
określenia najważniejszych celów swojej komunikacji
dostosowania przekazu do swoich działań i potrzeb odbiorców
podstaw budowania wizerunku swojej marki w social mediach
sprawdzonych zasad tworzenia treści atrakcyjnych dla swoich odbiorców
wykorzystania content marketingu, storytellingu i innych narzędzi do komunikacji biznesowej
budowania aktywnej społeczności wokół swojej marki
dobrych praktyk komunikacji
Poświęcasz mnóstwo czasu na działania w social media? Tworzysz wpisy, reklamy, odpowiadasz na komentarze, ale Twoje wysiłki nie przynoszą efektów? Zastanawiasz się jak prowadzić komunikację, tak aby zwiększać zainteresowanie Twoją marką? Chcesz zbudować lojalną społeczność, która będzie polecała Twoje produkty innym?
Dobrze trafiłeś! W tym kursie online pokażę Ci jak krok po kroku stworzyć lub usprawnić obecną komunikację Twojej marki w social mediach. Zobaczysz jak określić profil Twojego odbiorcy, określić. Pokażę Ci jak budować spójny wizerunek marki, skutecznie docierać do klientów i wykorzystywać różne narzędzia do komunikacji marketingowej.
Dowiesz się czym polega budowanie zaangażowanej społeczności i jak wykorzystać sprawdzone metody komunikacji w przypadku Twojego biznesu i jego klientów. Dzięki temu Twoja marka zacznie przyciągać oddanych odbiorców i sprawi, że chętnie staną się Twoimi klientami!
Tworząc profil w jakimkolwiek medium społecznościowym nie możesz ot tak po prostu wrzucać tam wpisów. To nic nie da! Odpowiednio wcześniej powinieneś określić do kogo będziesz kierował swój przekaz, co jest ważne dla tej osoby, jakie jej potrzeby może zaspokoić Twój biznes, jakiego języka powinieneś użyć, jakiego typu treści publikować i kiedy? Tego typu pytań, na które odpowiedzi musisz znać jest znacznie więcej.
Przez każde z nich wspólnie przejdziemy, tak byś mógł wybrać odpowiednio zaplanować swoje działania i dopasować komunikację. Opowiem Ci o elementach takich jak edukacja odbiorców, interakcja, sprzedaż, reklama, promocja własnej osoby i budowanie silnej relacji z odbiorcami. Dowiesz się też, jak skutecznie realizować cele i jak wybrać te, które na obecnym etapie będą dla Twojej marki najważniejsze.
Bardzo istotnym elementem komunikacji marki jest jej wizerunek. Na szczęście masz pełny wpływ na to, jak będzie on wyglądał! Z kursu dowiesz się jaki wpływ na wizerunek marki mają skojarzenia Twoich odbiorców. Opowiem Ci czym jest unikalny atrybut i jak go wykorzystać. Zobaczysz również jak budować wizerunek eksperta oraz jak przygotować i uporządkować swoje profile w social mediach, by wspierały kreowanie spójnego wizerunku Twojej marki.
Przemyślana i efektywna komunikacja pomaga w dotarciu do klientów i zwiększaniu sprzedaży. W trakcie kursu dowiesz się jak, przy pomocy odpowiedniego przekazu, pozycjonować markę i zadbać o odpowiednią ilość punktów styku z Twoją ofertą. To, że ktoś raz zobaczył Twoje treści, to zdecydowanie za mało, żeby został Twoim klientem. Zobaczysz więc jak wykorzystać w swojej komunikacji różne narzędzia: content marketing, storytelling i archetyp marki. Dowiesz się również jak wykorzystywać recykling treści i dlaczego warto dbać o wielokanałowy przekaz.
Budowanie społeczności nie jest procesem szybkim, ale lojalni odbiorcy to coś znacznie więcej niż osoby lajkujące czy udostępniające Twoje wpisy. To to tak naprawdę dodatkowi sprzedawcy, którzy będą chętnie polecać Twoje produkty w sieci. Ten tzw. social proof to jeden z najskuteczniejszych czynników zwiększających sprzedaż. W tym szkoleniu online dowiesz się jak aktywować swoich odbiorców i co zrobić żeby zechcieli gromadzić się wokół Twojej marki i polecać ją innym. Poznasz również zestaw dobrych praktyk komunikacji i dowiesz się, jak zadbać o regularność w tej kwestii, nawet jeśli masz naprawdę niewiele czasu!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 181 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE