Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
precyzyjnego określania celów współpracy z twórcami internetowymi
szukania i dobierania influencerów odpowiednich dla Twojej branży i marki
prowadzenia współprac z blogerami, vlogerami, instagramerami czy tiktokerami
tworzenia briefu i umowy współpracy z influencerem
wyceny prowadzonych kampanii
mierzenia wyników i oceny skuteczności influencer marketingu
budowania stałych relacji z influencerami
obsługi narzędzi i platform niezbędnych w influencer marketingu
Prowadzisz firmę i szukasz sposobów na szybszy rozwój i zwiększenie sprzedaży? A może pracujesz w marketingu i chcesz wykorzystać nowe formy reklamy, które pomogą Ci dotrzeć do większej liczby klientów? Zależy Ci na tym, aby zwiększyć rozpoznawalność marki swojej lub swoich klientów? W takim razie świetnie trafiłeś!
Z tego kursu online dowiesz się jak włączyć influencer marketing do strategii marketingowej swojej firmy. Pokażę Ci gdzie szukać odpowiednich influencerów dla Twojej marki i jak nawiązywać i prowadzić z nimi współpracę. Dowiesz się jak prowadzić kampanie reklamowe z twórcami internetowymi takimi jak: blogerzy, vlogerzy, instagramerzy czy tiktokerzy.
To nie wszystko! Oprócz kompletnej wiedzy, niezbędnej do podjęcia pierwszych współprac, otrzymasz dwa wyjątkowe bonusy: wzór briefu dla influencera i wzór umowy współpracy z influencerem.
Według danych Influencer Marketing Hub globalny przemysł influencer marketingu wygenerował blisko 14 mld dolarów w 2021 roku. Coraz więcej małych i średnich firm, również w Polsce zamiast tradycyjnej reklamy decyduje się właśnie na współpracę z influencerami. Dlaczego? Bo tylko w ten sposób mogą dotrzeć do potencjalnych klientów.
Większość użytkowników przestała już zwracać uwagę na tradycyjne komunikaty reklamowe. Ślepota banerowa, czy blokowanie reklam w przeglądarce sprawiają, że marketerzy muszą szukać innych form dotarcia. Influencer marketing to jedna z najskuteczniejszych dróg.
Twórcy mogą bowiem bezpośrednio wpływać na decyzje zakupowe swoich odbiorców. Zdecydowanie łatwiej przecież pójść za radą godnego zaufania influencera - autorytetu w swojej dziedzinie - niż poświęcać masę czasu na samodzielne szukanie najlepszego produktu w sieci.
W trakcie ponad 6-godzinnego szkolenia online poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania związane influencer marketingiem. Czym jest influencer marketing? Kim jest influencer? Po co Ci influencer marketing? Jak określić jego cele? Jak wybierać odpowiednich influencerów dla Twojej marki? Jak nawiązywać i prowadzić z nimi współpracę? Jak mierzyć realne efekty kampanii z influencerami?
Poznasz najnowsze formy i możliwości promocji, jakie oferuje dziś świat influencerów. Obalimy powszechne przekonanie o tym, że influencer marketing to tylko banalne wrzucanie zdjęć do internetu. To realny, policzalny kanał promocji i sprzedaży dla marek - od najmniejszych lokalnych firm po światowe korporacje. Przekonasz się również, że wcale nie musisz dysponować olbrzymi budżetem, aby rozpocząć współpracę z influencerem.
Ogrom praktycznych informacji i moich osobistych doświadczeń zawartych w tym kursie online, pomoże Ci krok po kroku stworzyć własną strategię influencer marketingową. W trakcie kursu dzielę się z Tobą przykładami najlepszych współprac i podrzucę pomysły na nowoczesne kampanie, które będziesz mógł przeprowadzić.
Pokażę Ci masę narzędzi przydatnych w przygotowaniu kampanii: Influtool, Upfluence, Social Blade i wiele innych. Z ich pomocą łatwo przeprowadzisz skuteczny research i dobierzesz influencerów najlepiej dopasowanych do Twojego biznesu. W łatwy sposób będziesz mógł np. przeanalizować zaangażowanie i cechy społeczności danego twórcy internetowego, tak by upewnić się, że są wśród niej Twoi potencjalni klienci.
Od czego zacząć skuteczną kampanię z influencerami? Od przygotowania briefu! Pozwoli Ci on jasno określić najważniejsze oczekiwania względem influencera i uniknąć wielu nieporozumień. W ten sposób określisz konkretny terminarz współpracy. Będziesz mieć pewność, że twórca wie, jaki jest cel kampanii, jaki przekaz powinien wykorzystać, czy jakich kanałów komunikacji użyć.
W trakcie kursu dowiesz się, jak taki brief powinien wyglądać i co powinno się w nim znaleźć. Jako jeden z dodatków do kursu otrzymasz gotowy wzór briefu, który będziesz mógł wykorzystać w planowaniu swoich pierwszych kampanii!
Jak wyglądają aspekty prawne współpracy z influencerami? Na co należy zwrócić uwagę? Jak powinna wyglądać umowa z influencerem? Jak rozliczać się za współpracę? Wszystkiego również dowiesz się w kursie! W materiałach dodatkowych załączonych do kursu znajdziesz wzór umowy, który będziesz mógł dostosować do swoich potrzeb i wykorzystać przy pierwszych współpracach.
Myślisz o tym, żeby współpraca z influencerami stała się czymś więcej? Świetny pomysł! Specjalistów w tej branży nadal brakuje, więc to nadal dobry moment, aby rozwijać swoje umiejętności w tym kierunku. W trakcie kursu poznasz tajniki współpracy z influencerami z perspektywy pracownika agencji marketingowej, reprezentanta działu marketingu marki, jak i samego twórcy czy jego managementu.
Nauczysz się szukać odpowiednich influencerów i nawiązywać z nimi pierwsze relacje. Poznasz sposoby na to, by zwiększyć ich zainteresowanie i zaangażowanie w kampanię. Dowiesz się również jak przygotować materiały dla influencerów przed rozpoczęciem kampanii, tak aby zminimalizować ilość błędów i wpadek.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 100 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE