Pobierz aplikację mobilną strefakursów.pl i odbierz zniżkę 25%! (tylko dla nowych użytkowników aplikacji).
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw:Trailer

Dowiedz się jak prowadzić efektywne kampanie e-mail marketingowe. Zacznij wykorzystywać potencjał newsletterów do zwiększania sprzedaży, zdobywania nowych klientów i budowania wizerunku.

Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw:Jak zweryfikować tożsamość nadawcy?

Dowiedz się jak prowadzić efektywne kampanie e-mail marketingowe. Zacznij wykorzystywać potencjał newsletterów do zwiększania sprzedaży, zdobywania nowych klientów i budowania wizerunku.

Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw:Jak skutecznie segmentować odbiorców?

Dowiedz się jak prowadzić efektywne kampanie e-mail marketingowe. Zacznij wykorzystywać potencjał newsletterów do zwiększania sprzedaży, zdobywania nowych klientów i budowania wizerunku.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

E-marketing Manager

12234 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Twisto

Opinie użytkowników

Kamila Górecka
5.0
Bardzo przydatny kurs. Pokazane krok po kroku jak ustawiać kampanie w wybranych programach (MailerLite i GetResponse). Również od strony teoretycznej wyjaśnia jak funkcjonuje e-mail marketing - dzięki temu gdy dostaję teraz maile z subskrypcji, jestem w stanie… Czytaj więcej
Agnieszka Wróblewska
5.0
Kurs w bardzo przystępny sposób uczy jak krok po kroku wdrożyć newsletter, korzystać z najpopularniejszych programów, tworzyć automatyzacje i samodzielnie przygotowywać kampanie e-mail marketingowe. Świetny dla początkujących i bardziej zaawansowanych osób. 

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • zwiększania sprzedaży dzięki kampaniom mailingowym

  • wyboru programu do email marketingu i połączenia go z Twoją stroną

  • unikania filtrów antyspamowych i lepszego docierania do klientów

  • tworzenia przyciągających nagłówków i zwiększania wskaźnika otwarć maili

  • pozyskiwania większej liczby subskrybentów Twojego newslettera

  • segmentacji bazy mailingowej i automatyzacji kampanii

  • testowania różnych wariantów mailingu i analizowania wyników kampanii

  • dbania o kwestie związane z RODO oraz ochroną danych osobowych

Od czego zacząć?

Skuteczne kampanie mailingowe

Odpowiedzi na Twoje pytania

ZOBACZ WIĘCEJ
Kup w pakiecie i oszczędź

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 00m 40s
Jak korzystać z materiałów? 00m 47s
Co to jest email marketing? 10m 21s
Strategia działań email marketingowych 07m 52s
Jak zbudować wiarygodność nadawcy i dlaczego to jest ważne? 07m 56s
Jak wybrać program do email marketingu? 06m 51s
2 Ustawienia i integracja systemu mailingowego
Jak zweryfikować tożsamość nadawcy? Podgląd 05m 08s
Integracja systemu mailingowego z witryną interentową 10m 06s
3 Jak pozyskiwać subskrybentów
Tworzenie listy mailingowej 03m 07s
Jak stworzyć formularz subskrypcji osadzony? 15m 38s
Jak stworzyć formularz subskrypcji typu popup? 12m 01s
Co to jest lead magnet i jak go wykorzystać? 09m 41s
4 Jak tworzyć kampanie mailingowe
Jak stworzyć autoresponder? 08m 04s
Jak napisać wiadomość powitalną? 08m 10s
Elementy skutecznej kampanii mailowej 04m 59s
Przygotowanie pierwszej kampanii mailingowej 12m 04s
Jak odpowiednio sformatować wiadomość email? 07m 19s
Testy A/B 06m 28s
5 Jak pisać wiadomości email
Etapy zakupowe w email marketingu 07m 58s
Jak pisać wiadomości email? 08m 12s
Jak pisać skuteczne nagłówki? 09m 14s
6 Jak tworzyć zaawansowane kampanie mailingowe
Dlaczego potrzebujesz segmentować odbiorców? 06m 25s
Jak skutecznie segmentować odbiorców? Podgląd 09m 14s
Jak zaplanować zautomatyzowaną kampanię mailingową? 06m 37s
Tworzenie zautomatyzowanych kampanii 14m 53s
Jak tworzyć kampanie ecommerce? 11m 35s
Analizowanie wyników kampanii mailowych 11m 55s
Jak analizować wyniki kampanii w Google Analytics? 07m 33s
7 Jak podnieść skuteczność kampanii
Jak zadbać o higienę bazy? 08m 40s
Elementy decydujące o skuteczności kampanii mailingowych 15m 17s
RODO oraz aspekty prawne, o które musisz zadbać 11m 38s
Zakończenie 00m 55s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

30368 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 1320 wszystkich opinii.

5 4.9 29
4.9
94%
6%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (29)
PROFIL PUBLICZNY
5.0
5
Super kurs! Pozwala zrozumieć znaczenie i działanie marketing automation. Kurs uświadomił mi jak to jest ważne w nowoczesnym kanale sprzedażowym.
PROFIL PUBLICZNY
5.0
5
Polecam
5.0
5
Bardzo przydatny kurs. Pomógł mi usystematyzować wiedzę, więc sprawdzi się nie tylko dla początkujących.
PROFIL PUBLICZNY
5.0
5
Bardzo przydatny kurs dobrze opowiedziany .Nauczyłam się sprzedaży.
5.0
5
Bardzo polecam ten kurs! Znajduje się w nim cennych informacji, które przydają się w pracy i życiu codziennym.
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw

Dowiedz się jak prowadzić efektywne kampanie e-mail marketingowe. Zacznij wykorzystywać potencjał newsletterów do zwiększania sprzedaży, zdobywania nowych klientów i budowania wizerunku.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twistoJak to działa?

149
za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 14.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 4,5 godziny szkolenia
videos 32 wykładów
test questions 20 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.9
E-marketing Manager
Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Zostań cenionym specjalistą w tej niezwykle ważnej i ciągle się rozwijającej dziedzinie.
384 wykładów
12234 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - E-marketing Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 71277 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE