Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
dopasowywania treści wideo do swojej branży i odbiorców
planowania procesu tworzenie wideo z wykorzystaniem w nim emocji i storytellingu
tworzenia różnego typu contentu wideo - od shortów przez poradniki i daily vlogi
budowania kampanii wideo na Instagramie, TikToku, YouTube, Facebooku i LinkedIn
wykorzystania AI do automatyzacji i szybkiego montażu filmów zgodnie z obecnymi trendami
wdrażania contentu wideo do strategii marketingowej, tak by pozyskiwał dla Ciebie klientów i budował wizerunek
dobierania odpowiedniego sprzętu i akcesoriów na potrzeby nagrywania profesjonalnych treści
dbania o aspekty prawne, takie jak prawo do wizerunku, znaki towarowe, prawo autorskie
Chcesz wykorzystać różne formy wideo do promocji swoich produktów lub usług i zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy? Jesteś influencerem, tworzysz lub zamierzasz publikować treści na YouTube, TikToka czy Instagrama i chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć angażujące wideo, które pozwolą Ci zwiększyć zasięgi i utrzymać uwagę widza? A może jesteś freelancerem, któremu zależy na tym, żeby wykorzystać social media i trendy na różne formy wideo, tak aby z ich pomocą budować markę osobistą, zdobywać klientów i zlecenia?
Jeżeli myślisz o wykorzystaniu contentu wideo w swoich działaniach to ten kurs online będzie świetnym punktem startowym. Nie martw się, jeżeli z tworzeniem wideo nie miałeś za wiele do czynienia! Ten kurs krok po kroku przeprowadzi Cię przez wszystkie najważniejsze aspekty wideo marketingu - od wyboru odpowiedniego sprzętu, przez określenie celu i formatu wideo, dobranie grupy docelowej, nagranie materiału, jego montaż i wykorzystanie konkretnych platform. W trakcie kursu dowiesz się, jak swoje treści wideo wykorzystać głównie w sposób organiczny i pozyskiwać odbiorców w social mediach bez wydawania budżetów.
Statystyki wyraźnie pokazują, że odbiorcy domagają się treści wideo i że treści te są świetnym sposobem na budowanie rozpoznawalności marki, zdobywanie leadów i generowanie sprzedaży. Aż 64% klientów na całym świecie decyduje się na dokonanie zakupu po obejrzeniu filmu stworzonego przez daną markę. Strony produktowe zwierające wideo konwertują o 86% lepiej.
Treści wideo to nasza codzienność - średnio spędzamy w social mediach na ich oglądaniu aż 84 minuty dziennie, udostępniamy i dzielimy się nimi chętniej niż innego typu treściami. Błędem byłoby nie wykorzystać potencjału contentu wideo w swoich działaniach. Ale skoro tutaj jesteś to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, jak mocno wideo marketing może pomóc Ci w rozwoju biznesu i marki osobistej. W takim razie do dzieła!
Podczas szkolenia dowiesz się, jak różne formy wideo dadzą Ci możliwość pokazania swoich produktów lub usług, przedstawienia codzienności w Twojej firmie, czy powodów, dla których warto stać się częścią Twojej społeczności. Zobaczysz, jak za pomocą wideo inspirować, edukować, motywować, czy rozśmieszać odbiorców. Nie martw się, nie chodzi o to, aby robić to wszystko na raz. Pomożemy Ci określić cel Twoich materiałów oraz dobrać odpowiedni format do Twojej branży i odbiorców. Shorty, tiktoki, tutoriale, materiały z backstage, a może daily vlogi? Zastanowimy się jak połączyć te elementy, tak by wszystko razem zagrało, stanowiło spójną całość i realizowało cele, który postawisz przed wideo makretingiem.
Zastanawiasz się skąd weźmiesz pomysły na filmy? Jak zaplanować ich nagrywanie i sprawić, aby efekt finalny był profesjonalny? Boisz się, że nie poradzisz sobie z montażem? Nie martw się, w trakcie kursu przejdziemy przez każdy z tych etapów. Dowiesz się, jak przygotować plan i strukturę Twojego wideo - zadbamy o jego treść i sposób prowadzenia narracji. Zobaczysz jak wykorzystać w nim emocje i storytelling, tak by przykuć uwagę widza na dłużej i wywołać w nim reakcje, na których będzie Ci zależeć.
W trakcie szkolenia poznasz najnowsze trendy związane z montażem różnego typu treści. Dowiesz się, jak tworzyć dynamiczne efekty przejść, wykorzystywać efektowne napisy i podkłady dźwiękowe. Pokażemy Ci, jak cały proces montażu przyspieszyć i zautomatyzować, dzięki wykorzystaniu narzędzi AI i sztucznej inteligencji.
Profesjonalne, ciekawe i wartościowe i wideo to dopiero połowa drogi. W końcu musisz z nim dotrzeć do odpowiednich odbiorców. Podczas kursu pokażemy Ci jak wykorzystać w tym celu Facebooka, Instagrama, YouTube, TikToka, czy LinkedIn. Podpowiemy Ci, które z platform będą najlepszym wyborem w Twoim przypadku i jak odpowiednio dopasować Twoje treści wideo do każdej z nich.
Zobaczysz jak wykorzystując sprytne triki zwiększać tam zasięgi organiczne Twoich wideo, ale też, jak możesz dotrzeć do jeszcze większej liczby osób dopalajac to płatną reklamą. Razem z nami przygotujesz kompletną strategię publikacji treści wideo i dowiesz się, jak umiejętnie wdrożyć je do swoich obecnych działań marketingowych, tak by je dodatkowo wzmocnić.
W trakcie kursu nie zabraknie również omówienia bardziej technicznych aspektów nagrywania. Jasne, interesujące i wartościowe wideo możesz nagrać nawet smartfonem ze średniej półki. Przykładów takich materiałów zobaczysz w trakcie kursu sporo. Jeżeli jednak chcesz zadbać o wysoką jakość nagrania, warto będzie zainwestować parę złotówek w odpowiedni sprzęt.
W trakcie kursu pokażemy Ci jak wybrać rozsądne cenowo akcesoria, takie jak aparat cyfrowy, mikrofony czy oświetlenie. Dowiesz się, jak wszystkie te elementy odpowiednio skonfigurować i ustawić na Twoim planie tak, by osiągnąć jak najlepszy efekt finalny. Po tym kursie nikt nie powie, że Twoje wideo nie są profesjonalne!
Czy mogę użyć fragmentów wideo innego twórcy w moim filmie? Jak wygląda kwestia prawa do wizerunku. Czy muszę martwić się znakami towarowymi? Jak to jest z wykorzystaniem grafik z internetu i prawami autorskimi do nich? Czy we wszystkich miejscach mogę nagrywać nie martwiąc się o odpowiednie pozwolenia? Na jakie zasady i regulacje muszę zwrócić szczególną uwagę publikując treści wideo na różnych platformach? Na te i wiele innych problematycznych kwestii związanych z etyką i prawem w wideo marketingu i treściach wideo również znajdziesz odpowiedź w tym kursie online.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 150 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE