Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
w jaki sposób powinna być zbudowana strona, która budzi wiarygodność i się sprzedaje
identyfikowania problemów, przez które klienci przerywają zakupy
optymalizacji treści na stronie docelowej pod kątem kampanii reklamowych, np. Google Ads
lepszego dopasowania treści reklamy i słów kluczowych do landing page
poprawy elementów, takich jak: nawigacja, filtrowanie i sortowanie produktów, zdjęcia i opisy produktów
tworzenia skutecznych i efektywnych testów A/B z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
technik optymalizacji stron pod kątem szybkości działania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych
wykorzystania Google Analytics 4 do analizy skuteczności landing page
Zastanawiasz się, dlaczego mimo perfekcyjnie zaplanowanych kampanii marketingowych, twoja strona internetowa nadal nie generuje sprzedaży? Chcesz dowiedzieć się, co możesz na niej poprawić, żeby zwiększyć współczynnik konwersji i przekształcić ruch, który pozyskujesz z różnych źródeł w rzeczywiste zyski? Chcesz nauczyć się wykorzystywać testy A/B do ciągłego ulepszania twojej strony i poprawy wyników biznesowych? W takim razie ten kurs online jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak przeprowadzić skuteczną analizę swojej witryny, zidentyfikować i wyeliminować problemy, przez które twoja strona nie konwertuje. Poznasz przykłady skutecznych stron docelowych (landing page) i dowiesz się, o jakie aspekty strony powinieneś zadbać, żeby twoje kampanie osiągały wyższe zwroty z inwestycji (ROI). Sporo uwagi w tym kursie poświęcimy optymalizacji z myślą o Google Ads, ale zmiany, które wprowadzisz na stronie, wpłyną pozytywnie na każdy kanał, którym sprowadzasz ruch na swoją stronę - zarówno płatny, jak i darmowy.
W trakcie kursu dowiesz się również, jak prowadzić testy A/B, żeby sprawdzać, w jaki sposób Twoje pomysły i konkretne zmiany wpływają na poprawę konwersji. Niezależnie od tego, czy pracujesz w digital marketingu, prowadzisz własny biznes, jesteś freelancerem, czy po prostu interesujesz się marketingiem oraz analityką internetową, ten kurs będzie dla Ciebie świetnym wyborem i pomoże Ci wycisnąć więcej z ruchu, który sprowadzasz na swoją stronę.
Aby kampanie reklamowe były skuteczne, nie wystarczy odpowiedni wybór grupy docelowej, stworzenie atrakcyjnych kreacji i napisanie chwytliwych tekstów. W parze z dobrze przygotowaną kampanią musi iść odpowiednio zbudowana strona docelowa. I z tym właśnie pomoże Ci mój kurs. Zrozumienie zagadnienia optymalizacji stron docelowych pozwoli Ci na bardziej precyzyjne dostosowanie treści do różnych grup odbiorców.
Z tego kursu dowiesz się, jak poprawiając swoją stronę docelową zgodnie z określonymi zasadami, możesz zwiększyć wskaźniki konwersji, obniżyć koszty kliknięć w kampaniach płatnych (CPC), zwiększyć zwrot z płatnych kampanii, a także zwiększyć współczynnik konwersji z “darmowych” źródeł ruchu, takich jak np. wejścia z wyszukiwarki czy bloga.
Na początku kursu skupimy się na optymalizacji strony docelowej pod płatną reklamę. Jako przykład będziemy wykorzystywać Google Ads, czyli jeden z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych systemów reklamowych. Jeżeli już prowadzisz w nim kampanie, to dowiesz się, co warto analizować w panelu Google Ads pod kątem optymalizacji strony, jak dopasować treść reklam i słowa kluczowe do zawartości strony docelowej, a także jak jej zawartość ma wpływ nie tylko na wyniki Twoich reklam, ale też ich koszty.
Skupimy się na praktycznych wskazówkach prezentowanych w interfejsie i raportach Google Ads, co pozwoli Ci lepiej i szybciej zrozumieć, dlaczego warto uwzględnić te elementy podczas optymalizacji landing page. Wiedza zawarta w tej części kursu przyda Ci się także do optymalizacji swoich kampanii w innych płatnych systemach reklamowych, jak Microsoft Ads czy Facebook Ads.
W kolejnych lekcjach szkolenia zajmiemy się najważniejszymi aspektami, które należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji stron. Skupimy się na typowym e-commerce, czyli sklepie internetowym oraz stronie internetowej dla biznesu usługowego. Podpowiem Ci, czego nie może zabraknąć na Twoim landing page i jak zadbać o wiarygodność strony w oczach użytkownika.
Poznasz kluczowe elementy strony produktowej, które zachęcą użytkowników do dodawania produktów do koszyka, zwiększania jego wartości i finalizowania transakcji. Podczas tego kursu pokażę Ci także kilka przykładów skutecznych stron, które warto potraktować, jako wzór i mocno inspirować się rozwiązaniami na nich wdrożonymi.
Gdy już zrozumiesz, dlaczego optymalizacja twojej strony pod kampanie reklamowe jest istotna, poznasz dobre praktyki i przykłady optymalizacji, a w twojej głowie zaczną pojawiać się pomysły na konkretne zmiany do wprowadzenia na stronie. Żeby zrobić to z głową i przetestować skuteczność Twoich pomysłów nauczę Cię przeprowadzania testów A/B i analizy zachowań użytkowników na twojej stronie. Dzięki temu będziesz w stanie sprawdzać, jak zmiana konkretnych elementów w witrynie, np. przycisku CTA, formularza, czy dodanie elementów social proof wpływa na współczynnik konwersji i skuteczność strony docelowej.
W trakcie tego szkolenia online pokażę Ci, jak przygotować się do testowania oraz jak prawidłowo określić cele testu A/B i przeprowadzić go. Dowiesz się, kiedy wyniki testu można uznać za rzetelne i jakie działania podjąć po jego zakończeniu. W trakcie kursu poznasz narzędzia do przeprowadzania testów A/B, które stanowią doskonałą alternatywę dla wycofanego i darmowego Google Optimize, z którego korzystało wielu marketerów.
Podczas tego szkolenia dowiesz się także, jak wykorzystać Google Analytics 4 do analizowania ruchu na Twojej stronie przed, w trakcie i po testowaniu. Zobaczysz, jak wykorzystać standardowe raporty oraz te bardziej zaawansowane w sekcji eksploracje. Będą one doskonałym narzędziem do analizowania ścieżki użytkownika na stronie. W ten sposób będziesz w stanie zlokalizować problemy, na które napotykają się użytkownicy na twojej stronie i przez które nie dokonują konwersji. Regularna analiza raportów w GA4 będzie doskonałym źródłem pomysłów na nowe optymalizacje i testowanie ich za pomocą testów A/B.
Aby w pełni wykorzystać wiedzę zawartą w tym kursie przyda Ci się podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego i prowadzenia kampanii reklamowych, np. Google Ads. Przydatna może okazać się także podstawowa znajomość Google Analytics 4. Jeżeli chcesz, możesz nadrobić zaległości z kursami, które znajdziesz poniżej. Pamiętaj jednak, że nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia w marketingu. Kluczowe elementy będą wyjaśnione w sposób zrozumiały dla początkujących w dziedzinie marketingu internetowego.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE