!!! BLACK WEEKS !!!     |     DO -80% NA WSZYSTKIE KURSY     |     DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Optymalizacja strony sprzedażowej i zwiększanie konwersji:Trailer

Przekształć swoją stronę internetową w potężne narzędzie generujące sprzedaż. Wykorzystaj testy A/B, zadbaj o kluczowe elementy landing page i zwiększ konwersję z ruchu, który kierujesz na stronę.

Kurs Optymalizacja strony sprzedażowej i zwiększanie konwersji:Monitorowanie zachowań użytkowników

Przekształć swoją stronę internetową w potężne narzędzie generujące sprzedaż. Wykorzystaj testy A/B, zadbaj o kluczowe elementy landing page i zwiększ konwersję z ruchu, który kierujesz na stronę.

Kurs Optymalizacja strony sprzedażowej i zwiększanie konwersji:Jak wykorzystać Google Analytics 4 do optymalizacji strony docelowej?

Przekształć swoją stronę internetową w potężne narzędzie generujące sprzedaż. Wykorzystaj testy A/B, zadbaj o kluczowe elementy landing page i zwiększ konwersję z ruchu, który kierujesz na stronę.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

E-marketing Manager

user-image user-image user-image user-image
19178 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Czego się nauczysz:

  • w jaki sposób powinna być zbudowana strona, która budzi wiarygodność i się sprzedaje

  • identyfikowania problemów, przez które klienci przerywają zakupy

  • optymalizacji treści na stronie docelowej pod kątem kampanii reklamowych, np. Google Ads

  • lepszego dopasowania treści reklamy i słów kluczowych do landing page

  • poprawy elementów, takich jak: nawigacja, filtrowanie i sortowanie produktów, zdjęcia i opisy produktów

  • tworzenia skutecznych i efektywnych testów A/B z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi

  • technik optymalizacji stron pod kątem szybkości działania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych

  • wykorzystania Google Analytics 4 do analizy skuteczności landing page

Dlaczego moje kampanie nie sprzedają?

Jak zoptymalizować stronę i zwiększyć konwersję?

Optymalizacja i zwiększanie konwersji.

Techniki optymalizacji stron usługowych i sklepów internetowych

Techniki optymalizacji.

Testy A/B i analiza ruch na stronie

Testy A/B.

Jak analizować ruch i działania użytkowników na stronie?

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

podstawy reklamy w google ads adwords Kurs Google Analytics 4 dla początkujących Kurs E-marketingu - podstawy reklamy internetowej
ZOBACZ WIĘCEJ

Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Co musisz wiedzieć o reklamach Google Ads?
Wstęp 00m 48s
Optymalizowanie witryny pod reklamę - dlaczego warto to robić? 08m 20s
Co warto analizować w panelu Google Ads pod kątem optymalizacji strony? 06m 44s
Dopasowanie treści reklamy do strony docelowej 07m 25s
Dopasowanie słów kluczowych do treści na stronie 09m 41s
Jak wykorzystać raport wyszukiwanych haseł na swojej stronie? 09m 06s
2 Optymalizacja stron docelowych - landing page dla stron usługowych
Skuteczny landing page - czyli jaki? 11m 11s
Responsywność i szybkość strony 08m 25s
Wiarygodność strony docelowej 09m 29s
Przykłady dobrych landing page 14m 53s
3 Optymalizacja sklepów internetowych
Przejrzysta nawigacja po sklepie 08m 19s
Zadbaj o kategorie produktów 09m 08s
Wykorzystaj filtrowanie i sortowanie 08m 59s
Ikony zakupowe 10m 11s
Zdjęcia i opisy produktów 11m 19s
4 Prowadzenie testów A/B - praktyczne wskazówki
Czym są testy A/B i dlaczego warto je prowadzić? 07m 35s
Określ cele testu A/B 08m 52s
Jakie elementy strony najlepiej testować? 10m 41s
Narzędzia do testów A/B 13m 19s
Monitorowanie zachowań użytkowników Podgląd 07m 08s
Co dalej po zakończeniu testu: wdrażanie zmian czy dalsze testowanie? 06m 44s
5 Śledzenie i analiza działań klientów
Jak wykorzystać Google Analytics 4 do optymalizacji strony docelowej? Podgląd 06m 24s
W czym mogą Ci pomóc raporty niestandardowe w Google Analytics 4? 10m 35s
Podsumowanie - strona, która konwertuje 04m 52s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

48702 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2573 wszystkich opinii.

5 4.9 8
4.9
90%
10%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (8)
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo przydatny kurs, polecam.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Zrozumieć, jak lepiej optymalizować stronę sprzedażową – bezcenne! To bardzo pomoże moim pomysłom biznesowym i wszystkiemu, co będę sprzedawać w przyszłości. Dziękuję!
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Super!
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Super!
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Kurs optymalizacji strony sprzedażowej i zwiększania konwersji był bardzo wartościowy i praktyczny. Dzięki niemu nauczyłam się skutecznych strategii i technik, które pomogły mi poprawić wydajność mojej strony internetowej i zwiększyć liczbę transakcji. Prowadząca kurs… Czytaj więcej
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Optymalizacja strony sprzedażowej i zwiększanie konwersji

Przekształć swoją stronę internetową w potężne narzędzie generujące sprzedaż. Wykorzystaj testy A/B, zadbaj o kluczowe elementy landing page i zwiększ konwersję z ruchu, który kierujesz na stronę.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

tick 30 dniowa gwarancja zwrotu more-information
tick Dożywotni, nielimitowany dostęp do kursu
64
129zł

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 6.45 zł

2024-11-08

1633

⏰ To szkolenie kupisz 50% taniej jeszcze tylko przez: 03 : 13 : 11 : 40

for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited-access Nielimitowany dostęp
clock 3.5 godziny szkolenia
video 24 wykładów
test-questions 20 pytań testowych
language Napisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile-access Dostęp w aplikacji mobilnej
certificate Certyfikat ukończenia
book Testy i zadania
linkedin Rekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.9
E-marketing Manager
Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Zostań cenionym specjalistą w tej niezwykle ważnej i ciągle się rozwijającej dziedzinie.
573 wykładów
19178 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - E-marketing Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 105580 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE