!!! BLACK WEEKS !!!     |     DO -80% NA WSZYSTKIE KURSY     |     DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords):Trailer

Zdobądź więcej klientów i zwiększ zyski firmy, dzięki skutecznej reklamie internetowej. Opanuj narzędzia Google Ads (AdWords) i naucz się samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe.

Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords):Ustawienia interfejsu: kolumny, filtry, segmenty

Zdobądź więcej klientów i zwiększ zyski firmy, dzięki skutecznej reklamie internetowej. Opanuj narzędzia Google Ads (AdWords) i naucz się samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe.

Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords):Analiza wyniku jakości

Zdobądź więcej klientów i zwiększ zyski firmy, dzięki skutecznej reklamie internetowej. Opanuj narzędzia Google Ads (AdWords) i naucz się samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

E-marketing Manager

user-image user-image user-image user-image
19178 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Opinie użytkowników

Paweł Kowalewski
5.0
Doskonały kurs dużo konkretnych praktycznych przykładów. Jest dużo kursów ale tylko ten kurs to doskonałe rozwiązanie dla ludzi szukających praktycznych rozwiązań.
Aleksandra Starnawska
5.0
Stanowczo mogę polecić ten kurs, ponieważ zawiera mnóstwo istotnych informacji przekazanych w sposób zrozumiały dla laika.

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • zakładania i konfiguracji konta reklamowego Google Ads

  • targetowania użytkowników po ich zainteresowaniach

  • wykorzystywania trafnych i konwersyjnych słów kluczowych

  • mierzenia wyników kampanii i optymalizacji kosztów

  • tworzenia skutecznych reklam

  • prowadzenia marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej

  • analizowania działań konkurencji

  • doboru narzędzi reklamowych i typów kampanii dla swojego biznesu

Efekty, nie teoria

Pokaż się w wyszukiwarce

Twórz lepsze i skuteczniejsze reklamy

Targetuj po zainteresowaniach

Nie tylko dla początkujących

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ

Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 01m 33s
Zalety systemu Google Ads 09m 10s
Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa 12m 55s
Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa - przykłady 08m 59s
Potrzebne pojęcia 09m 39s
Słowo kluczowe vs. wyszukiwane hasło 03m 30s
Wstęp do wyniku jakości i rankingu reklamy 11m 42s
Cel reklamy i pojęcie konwersji 08m 58s
2 Tworzenie pierwszej kampanii
Zakładanie konta w Google Ads 04m 46s
Ustawienia kampanii 07m 24s
Kierowanie kampanii: lokalizacja i język 11m 23s
Budżet i stawki kampanii 10m 41s
Harmonogram reklam i rotacja reklam 05m 49s
Słowa kluczowe w grupie reklam 06m 01s
Pierwsza reklama 09m 07s
Ustawienia płatności 03m 00s
3 Praca z interfejsem
Poznajemy interfejs 09m 04s
Struktura konta: kampanie, grupy reklam 11m 45s
Ustawienia interfejsu: kolumny, filtry, segmenty Podgląd 10m 04s
Konfiguracja ustawień kampanii 10m 45s
4 Słowa kluczowe
Jak dobrać idealne słowa kluczowe 11m 06s
Dobre praktyki budowania list słów kluczowych 09m 09s
Typy dopasowań słów kluczowych 10m 15s
Ustawianie dopasowań i wykluczające słowa kluczowe 06m 29s
Raport wyszukiwanych haseł 10m 24s
Planer słów kluczowych 10m 57s
Narzędzia dodatkowe 09m 26s
5 Skuteczne teksty reklamowe
Ulepszanie tekstów reklamowych 15m 10s
Tworzenie nowej reklamy do testów 03m 42s
Analiza konkurencji 08m 01s
Reklamy z dostosowanym tekstem 10m 04s
Rozszerzenia reklam 12m 52s
6 Wstęp do optymalizacji kampanii
Mierzenie konwersji 09m 34s
Analiza wyniku jakości Podgląd 08m 46s
Analiza wyników reklam 07m 32s
Budowanie lepszych grup reklam 10m 12s
7 Reklama w sieci reklamowej Google
Uruchomienie pierwszej kampanii 10m 17s
Kierowanie kampanii - zainteresowania 11m 19s
Kierowanie kampanii - miejsca 10m 26s
Tworzenie reklam 11m 02s
Zakończenie 01m 29s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

48703 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2573 wszystkich opinii.

5 4.9 149
4.9
95%
5%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (149)
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo przydatny kurs, polecam.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Ciekawy kurs
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Jeżeli chodzi o podstawy to są dość dobrze wytłumaczone
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Bardzo dobry kurs - przyda się jednak jego aktualizacja z uwagi na nowy wygląd systemu.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
kurs "Podstawy reklamy w Google Ads (Adwords)" pozwala na dobre zrozumienie tematyki, prowadzony jest w usystematyzowany, dobrze zorganizowany sposób, wiedza przekazana jest zrozumiałym językiem, w bardzo przystępnej formie.
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords)

Zdobądź więcej klientów i zwiększ zyski firmy, dzięki skutecznej reklamie internetowej. Opanuj narzędzia Google Ads (AdWords) i naucz się samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 215 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

tick 30 dniowa gwarancja zwrotu more-information
tick Dożywotni, nielimitowany dostęp do kursu
74
149zł

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 7.45 zł

2024-11-08

1227

⏰ To szkolenie kupisz 50% taniej jeszcze tylko przez: 03 : 12 : 43 : 30

for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited-access Nielimitowany dostęp
clock 6 godzin szkolenia
video 41 wykładów
test-questions 20 pytań testowych
language Napisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile-access Dostęp w aplikacji mobilnej
certificate Certyfikat ukończenia
book Testy i zadania
linkedin Rekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.9
E-marketing Manager
Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Zostań cenionym specjalistą w tej niezwykle ważnej i ciągle się rozwijającej dziedzinie.
573 wykładów
19178 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - E-marketing Manager
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 105582 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE