Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
docierania do potencjalnych klientów i ich segmentacji
wykorzystania lead magnet’ów i tworzenia konwertujących landing pages
technik social sellingu i zdobywania klientów przez media społecznościowe
wykorzystania bota do automatyzacji obsługi klienta
pozyskiwania klientów dzięki webinarom, grupom na Facebooku i katalogom
wykorzystania przydatnych narzędzi: Senuto, Brand24, porównywarki cen, wizytówka Google
precyzyjnego docierania do klientów za pomocą Google Ads i Facebook Ads
technik pozyskiwania klientów B2C i B2B i różnic w podejściu
Prowadzisz biznes i chciałbyś pozyskiwać więcej klientów niższym kosztem? Chcesz poznać techniki które pozwolą Ci to robić online? Myślisz o karierze w digital marketingu i chcesz opanować przydatne narzędzia? A może pracujesz w branży e-commerce i szukasz sposobów, które pomogą Ci poprawić Twoje wyniki. W każdej z tych sytuacji ten kurs online będzie nieocenioną pomocą i pomoże Ci osiągnąć Twój cel.
W jego trakcie poznasz kilkanaście skutecznych metod docierania do osób zainteresowanych Twoimi produktami i usługami zarówno w przypadku prowadzenia sprzedaży B2B jak i B2C. Dowiesz się jakie możliwości daje dzisiaj internet, jakie narzędzia wykorzystywać i jak robić to dobrze, bez przepalania budżetu.
Podpowiem Ci między innymi jak tworzyć skuteczne landing page, zoptymalizować stronę pod kątem SEO, wykorzystać siłę mediów społecznościowych i social sellingu. Zobaczysz jak pozyskiwać klientów dzięki webinarom, działaniom contentowym, marketingowi szeptanemu, wizytówce Google, porównywarkom cen czy nawet botom na Facebooku. Nie zabraknie również rozdziałów dotyczących płatnych działań prowadzonych na Facebooku czy Google Ads oraz automatyzacji mailingu czy obsługi klienta.
Niektórzy przedsiębiorcy rezygnują z posiadania strony internetowej, decydując się jedynie na prowadzenie profilu na Facebooku. To zdecydowanie za mało! Profesjonalnie przygotowana i wypozycjonowana strona, to nie tylko dodatkowy i darmowych ruch z wyszukiwarek, ale też przede wszystkim bezpieczeństwo. Co jeżeli Facebook z dnia na dzień zablokuje Twoją stronę? Przytrafiło się to większej liczbie osób niż myślisz.
W trakcie szkolenia opowiem Ci więc zarówno o prostych stronach “wizytówkach” wspomagających fanpage, jak i bardziej rozbudowanych witrynach oraz sklepach internetowych. Przekonasz się, że działania SEO, remarketing, wtyczki czatu czy formularze kontaktowe to jedynie kilka narzędzi, które będziesz mógł efektywniej wykorzystać posiadając własną stronę. W trakcie kursu dowiesz się również czym jest lead magnet i jak z jego pomocą zdobyć zainteresowanie klienta, tak aby zostawił do siebie kontakt i pozwolił na przedstawienie oferty.
W trakcie tego kursu zaprezentuję Ci techniki, które są sprawdzone i możesz mieć 100% pewność, że rzeczywiście działają. Zobaczysz w jaki sposób zbudować stronę typu landing page, która może służyć zarówno do prezentacji oferty, jak i dystrybucji e-booków czy zapisów na webinar. Pokażę Ci w jaki sposób szukać klientów w social mediach, przede wszystkim na Facebookowych grupach.
W trakcie kursu przejdziemy również przez temat organizowania webinarów oraz zbierania opinii i testimoniali, które pomogą Ci zwiększyć zaufanie wśród potencjalnych klientów. Często klienci inicjują kontakt - pobierają ebooka, zapisują się na webinar, do newslettera, ale nie zapoznają się z ofertą. Powody nie są ważne, ważne jest, że dzięki automatyzacji mailingu będziesz mógł im o sobie przypomnieć. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak przygotować gotowe scenariusze wysyłki i działać zgodnie z zasadą “Poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi, zapłać mi”.
W trakcie szkolenia pokażę Ci wiele przydatnych narzędzi, które pozwolą Ci trafniej docierać do nowych klientów, wyróżniać się na tle konkurencji i wprowadzać przydatne automatyzacje. Stworzysz np. własnego bota na Facebooku, który w zaprogramowany wcześniej sposób sam będzie odpowiadał na pytania z Twoich klientów. Pokażę Ci również jak wykorzystać narzędzie monitoringu internetu - Brand24, tak byś mógł niemal w czasie rzeczywistym odnajdywać dyskusje o danym produkcie, marce lub temacie i oferować klientowi swoje rozwiązanie dokładnie w momencie, w którym go potrzebuje.
Pokażę Ci również jak korzystać z narzędzi Ubersuggest i Senuto, które są niezwykle przydatne pod kątem SEO i tworzenia skutecznych treści. Nauczysz się m.in. wyszukiwać odpowiednie słowa kluczowe, na które będziesz mógł pozycjonować Twoją stronę internetową. Zobaczysz też jak możesz zwiększyć widoczność swojej firmy za pomocą porównywarek cen (np. Ceneo, Skąpiec), ale też niedocenianych katalogów firm.
Płatne reklamy w Google Ads i na Facebooku dawno wyparły tradycyjne formy reklamy. Są nie tylko niezwykle efektywne, ale przede wszystkim mierzalne - wiesz dokładnie na co poszła każda wydana złotówka i czy miało to sens. W trakcie szkolenia skupimy się na tych najlepszych rozwiązaniach, czyli reklamach w wyszukiwarce, reklamach produktowych i pozyskiwaniu kontaktów za pomocą formularzy.
Dowiesz się również jak w odpowiednim momencie “wrócić” z komunikatem do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, zapoznały się z ofertą lub wykazały zainteresowanie produktem w inny sposób. Remarketing to najtańszy i najskuteczniejszy sposób generowania konwersji i zwiększania sprzedaży. Jeżeli dobrze wiesz jak wygląda profil Twojego typowego klienta i nigdy nie korzystałeś z płatnych systemów reklamowych, to będzie prawdziwy game changer dla Twojego biznesu.
Mimo iż pewne narzędzia i kanały docierania do klientów B2B oraz B2C coraz częściej się pokrywają, proces pozyskiwania klientów biznesowych i utrzymywania relacji z nimi jest zupełnie inny. W trakcie szkolenia poznasz specyfikę branży B2B i narzędzia, które pomogą Ci z powodzeniem w niej działać. Zajmiemy się m.in. content marketingiem i social sellingiem. Pokażę Ci m.in. w jaki sposób kierować przekaz do klientów B2B. Przekonasz się jak bardzo różnią się komunikaty kierowane do tego sektora w porównaniu z komunikatami kierowanymi do klientów indywidualnych.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 103 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE