Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
optymalizacji budżetów wydawanych na marketing
zwiększania konwersji dzięki poprawie landing page'y
automatyzacji e-mail marketingu
skutecznych metod pozyskiwania leadów
sprytnego wykorzystania content marketingu i recyklingu treści
zaawansowanego remarketingu na Facebooku
wdrożenia wideo-marketingu do Twojej strategii
wykorzystania przydatnych narzędzi: Canva, UberSuggest, GetResponse, Integrotmat
Chcesz poprawić skuteczność Twoich działań marketingowych? Zastanawiasz, jak nie marnować budżetów i każdą złotówkę wydawać efektywnie? Szukasz sprawdzonych metod zwiększania konwersji w e-commerce? A może brakuje Ci pomysłów na kampanie marketingowe?
W takim razie trafiłeś w odpowiednie miejsce! Z tego kursu online dowiesz się jak z głową podejść do prowadzenia marketingu internetowego Twojej firmy lub firm Twoich klientów. Zobaczysz, jak powinna wyglądać dobrze zaplanowana kampania, określisz idealnego klienta i zadbasz o optymalizację w wielu kanałach. Od wizytówki Google, przez landing page i content marketing, aż po zaawansowane możliwości reklamy na Facebooku.
Bez względu na to, czy Twoim głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, pozyskanie leadów, czy wygenerowanie ruchu na stronie, znajdziesz tutaj skuteczne metody, wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci to osiągnąć.
Wiele osób działających w branży e-commerce zakłada, że posiadając sklep internetowy to właśnie jemu powinni poświęcić niemal 100% swojej uwagi. To duży błąd! Nawet świetnie zoptymalizowany sklep bez klientów nie będzie przecież przynosił zysków. Musisz zadbać, o to aby Twoi potencjalni klienci mogli odnaleźć Cię w różnych miejscach w sieci. Na początku kursu pokażę Ci jak wykorzystać do tego proste, ale niezwykle skuteczne narzędzie Google Moja Firma. Dowiesz się jak wykorzystać wizytówkę Google i poprawić widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce. Zajmiemy się również optymalizacją fanpage oraz wykorzystaniem grup na Facebooku jako świetnego źródła darmowego ruchu.
Strony lądowania to niezwykle skuteczne narzędzia do zbierania leadów czy prezentowania większej ilości informacji o produkcie lub usłudze. Dobrze przygotowany landing jest świetnym wsparciem Twoich działań marketingowych. Z kursu online dowiesz się, na co musisz zwrócić szczególną uwagę, tworząc landing page w zależności od tego, jaki cel ma on realizować. Pokażę Ci, jakie błędy mogłeś popełnić przy obecnych stronach lądowania i jak je poprawić, by znacząco zwiększyć konwersję. Zobaczysz również, czym jest squeeze page i jak dzięki niemu drastycznie zwiększysz liczbę zapisów do Twojej bazy mailingowej.
Marketing treści to obok mailingu jedna z najbardziej efektywnych, a jednocześnie dość tanich form e-marketingu. W kursie znajdziesz więc cały rozdział jemu poświęcony. Podpowiem Ci jak z jego pomocą budować wizerunek eksperta i jakie treści powinieneś prezentować. Zobaczysz jak za pomocą recyklingu treści wielokrotnie wykorzystywać te same materiały w różnych kanałach. Pokażę Ci jak dostosować je w zależności od miejsca publikacji, tak by zwiększyć ich skuteczność. W trakcie kursu poruszymy również kwestie wideo-marketingu. Będzie to niezwykle przydatne, jeżeli prowadzisz swój kanał na YouTube lub wrzucasz treści wideo na Facebooka. Zobaczysz jak tworzyć angażujący content wideo i jak wykorzystać transmisje na żywo np. na Instagramie do pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży.
Pomimo upływu lat e-mail marketing to nadal jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. W trakcie szkolenia poznasz więc najlepsze metody pozyskiwania adresów e-mail od potencjalnych klientów. Zobaczysz, co skłania ludzi do zapisu i co może ich do tego zniechęcić. Dowiesz się co i jak powinieneś wysłać w newsletterach, jak konstruować nagłówki i jak powinna wyglądać treść mailingów, tak by była dla atrakcyjna dla użytkowników.
Pokażę Ci również jak zautomatyzować wysyłkę mailingu według określonych scenariuszy, które zbudujemy w trakcie kursu. Dowiesz się np. jak przygotować automatyczną wysyłkę darmowego e-booka, kodu rabatowego lub specjalnej oferty zaraz po zapisie do Twojego newslettera. Podpowiem Ci również, co zrobić, aby odzyskać użytkowników, którzy są w Twojej bazie, ale od dawna nie otwierali newsletterów.
Prowadzisz już kampanie na Facebooku i chciałbyś mieć pewność, że efektywnie wydajesz budżety? Szukasz optymalizacji, które pomogą Ci
Zobaczysz jak wykorzystać zaawansowane funkcje piksela Facebooka, tak by prowadzić bardziej skuteczny remarketing. Wykorzystamy tutaj również dynamiczne reklamy z katalogiem produktów, tak by Twoi odbiorcy oglądali tylko te produkty, które naprawdę ich interesują. Zobaczysz również jak za pomocą testów A/B sprawdzać swoje pomysły w rozsądnych sposób, tak by nie przepalać niepotrzebnie budżetów.
W trakcie naszych działań optymalizacyjnych poznasz wiele narzędzi przydatnych w marketingu internetowym. W poprawie treści content marketingowych i SEO pomoże nam UberSuggest, dzięki któremu nauczysz się dobierać bardziej trafne słowa kluczowe. Poznasz też olbrzymie możliwości narzędzia Canva, które przyda Ci się nie tylko podczas tworzenia skutecznych landing page'y, ale też atrakcyjnych grafik na potrzeby reklam i wpisów w social mediach. GetResponse wykorzystamy z kolei podczas automatyzacji i testów A/B naszych kampanii mailingowych. To oczywiście tylko mały wycinek tego, co pojawi się w kursie.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE