Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
wykorzystywania najlepszych narzędzi marketingu online
budowania skutecznej strategii marketingowo-sprzedażowej
tworzenia kampanii mailingowych
docierania do klientów, dzięki social mediom
działań SEO i zwiększania widoczności firmy w wyszukiwarce
budowania wizerunku firmy dzięki content marketingowi
płatnej reklamy w Google Ads i na Facebooku
darmowych metod promocji z Google Moja Firma
Prowadzisz własny biznes, masz świetny produkt lub usługę, ale zdajesz sobie jednocześnie sprawę, że nie zarabiasz na ich sprzedaży tyle, ile byś mógł? Codziennie zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć zyski swojej firmy? A może dopiero rozkręcasz własny biznes, chciałbyś poznać najlepsze możliwości marketingowe i ułożyć skuteczną strategię sprzedażową? W obu przypadkach ten kurs będzie niezwykle przydatny. Jest on taką praktyczną mapą, którą sam chciałbym otrzymać kilka lat temu, kiedy założyłem własną firmę. Wiedza w nim zawarta jest uniwersalna i możliwa do zastosowania w każdej branży. To po prostu, praktyczne kompendium e-marketingu, nie tylko dla początkujących.
“E-marketing dźwignią handlu.” Tak w dzisiejszych czasach powinno brzmieć to znane powiedzenie. Niezależnie czym się zajmujesz i jakiego rodzaju biznes prowadzisz, jeżeli w swoich działaniach pomijasz narzędzia internetowe, czyli właśnie e-marketing, tracisz niesamowitą okazję do rozwoju swojego biznesu. Możliwości jest naprawdę sporo, ale nie chodzi o to, aby od razu korzystać ze wszystkich. W tym kursie pokażę Ci najlepsze z nich i podpowiem jak dopasować je do Twojej strategii, tak byś mógł skutecznie realizować swoje cele biznesowe.
Czy warto posiadać stronę internetową? Z jakich rozwiązań skorzystać zakładając sklep internetowy? Co zrobić, aby klienci mogli odszukać Twoje produkty i usługi w internecie? Jak ułatwić klientom odnalezienie Twojego sklepu stacjonarnego? Omówimy wszystkie te zagadnienia, tak abyś rozpoczął budowę działań marketingowych na solidnych i merytorycznych fundamentach. Krok po kroku dowiesz się, jak zaistnieć ze swoją firmą w sieci.
Czy nie byłoby pięknie, gdybyś każdego dnia otrzymywał na swoją skrzynkę po kilka lub kilkanaście numerów telefonów od osób, które są zainteresowane Twoimi produktami? W trakcie kursu poznasz przykłady metod i strategii - od pozyskiwania numerów telefonów dla firmy lokalnej, po stworzenie własnego squeez page’a do zbierania leadów w postaci adresów e-mail. Zobaczysz jak wykorzystać sprzedażowy i marketingowy potencjał mediów społecznościowych i kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIN, Pinterest i Twitter. Pokażę Ci jak za pomocą darmowych narzędzi Google Moja Firma, stworzyć wizytówkę Twojego biznesu, tak by był bardziej widoczny w sieci.
Na czym skupić swoje wysiłki? A może najlepiej zainwestować czas i pieniądze i w optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek, i w płatny marketing? Z kursu dowiesz się, jakie działania należy podjąć, aby Twoja strona została wysoko zaindeksowana, czyli mówiąc prościej, pojawiała się na pierwszych stronach w Google. Wskazówki będziesz mógł od razu zastosować u siebie, by jak najszybciej poprawić obecną pozycję. Nie chcesz czekać? W takim razie pokażę Ci, jak krok po kroku stworzyć własną reklamę w Google Ads. Dzięki niej pojawiasz się na samej górze w wyszukiwarce, gdy ktoś będzie szukał Twojego produktu bez przesadnego dbania o SEO. Opowiem Ci również o możliwości reklamy na Facebooku, gdzie będziesz mógł precyzyjnie kierować reklamy do osób bazując np. na ich zainteresowaniach, wieku, płci czy miejscu zamieszkania.
Czy wysyłanie maili ma jeszcze sens? Tak i to ogromny, pod warunkiem, że strategia Twoich kampanii mailowych będzie odpowiednia. Nikt nie lubi spamu, dlatego nauczysz się pozyskiwać adresy e-mail w zamian za wartościową wiedzę. Podpowiem Ci, jaki dobierać przekaz w wiadomościach i na co zwracać uwagę. Dowiesz się, jak przygotować kampanię mailingową i przygotować kolejkę mailingową, która automatycznie będzie dostarczała treść Twoim odbiorcom. Wysiłek, który raz włożysz w budowę tego systemu, będzie codziennie dostarczał efekty w postaci nowych kontaktów na Twojej skrzynce.
Przeciętny internauta ogląda dziennie ok. 4000-5000 reklam. Nic dziwnego, że przy takiej ich liczbie ciężko jest mu podjąć rozsądną decyzję zakupową. Z pomocą przychodzi jednak content marketing, czyli marketing treści. Pierwszy raz słyszysz o tym pojęciu? Nie martw się, po tym kursie będziesz nie tylko wiedział, co ono oznacza, ale przede wszystkim, jak tworząc świetne treści internetowe pozyskiwać klientów. Podpowiem Ci, co i w jakiej formie publikować, aby pomóc Twoim klientom w podjęciu decyzji o skorzystaniu z Twoich usług lub zakupie produktów. Content marketing będzie również doskonałym uzupełnieniem działań SEO dla Twojej strony oraz pomoże Ci stworzyć wizerunek eksperta w swojej branży.
Prowadząc działania promocyjne w sieci do dyspozycji będziesz miał całą masę przydatnych narzędzi: Brand24, Google Search Console, SenutoUberSuggest, Google Trends czy Planer słów kluczowych. Pozwolą one odpowiedzieć na bardzo ważne, niejednokrotnie kluczowe dla rozwoju Twojego biznesu pytania. Dlaczego klienci nie kończą zakupów? Które słowa kluczowe na mojej stronie przyciągają najwięcej ruchu z wyszukiwarki? Jakie są zainteresowania moich klientów? Jak poprawić pozycjonowanie i szybkość działania strony? Omawiane narzędzia są zarówno płatne jak i darmowe. W przypadku tych pierwszych (Brand24 i Senuto) przygotowałem dla Ciebie atrakcyjne rabaty, które pozwolą Ci skorzystać z ich możliwości w znacznie niższej cenie. Instrukcje wykorzystania kodów rabatowych znajdziesz w materiałach dodatkowych dołączonych do kursu..
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE