Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
copywritingu i pisania tekstów, które sprzedają
tworzenia skutecznych form contentu: wpisów i treści wideo
zwiększania ruchu na stronie i sprzedaży dzięki skutecznym treściom
optymalizacji tworzonych treści pod wyszukiwarki i zwiększania ich widoczności
opracowania strategii działań content marketingowych
płatnego i bezpłatnego promowania contentu
analizy i optymalizacji swoich działań
zarabiania na content marketingu
Masz dość ciągłego wydawania pieniędzy na płatną reklamę, która nie przynosi takich efektów jak oczekiwałeś? Prowadzisz biznes i szukasz skutecznej formy promocji, która cały czas będzie zdobywać dla ciebie nowych klientów bez konieczności ponoszenia ciągłych kosztów? Tworzenie świetnych treści, czyli właśnie content marketing jest tym, czego potrzebujesz! Promowanie produktów i usług za pomocą blogowania, mediów społecznościowych i treści wideo jest świetnym wyborem zwłaszcza gdy twój budżet marketingowy jest dość skromny. Tutaj wystarczy twój czas i praktyczna wiedza, którą zdobędziesz w tym kursie. Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lub osobą zawodowo związaną z marketingiem i reklamą ten kurs będzie inwestycją, która z pewnością nie pożałujesz.
Jeżeli chcesz aby content marketing przyciągał odbiorców i zamieniał ich w klientów, musisz zbudować odpowiednią strategię. Nie możesz po prostu publikować treści licząc, że to załatwi sprawę. W kursie pokażę Ci jak dzięki przemyślanym działaniom i tworzeniu treści zbudować zaufanie do Twojej marki i zwiększyć jej autorytet w branży. W ten sposób łatwiej będzie nakłonić zainteresowane osoby do skorzystania z Twojej oferty lub nawiązania współpracy. Szybko przekonasz się, że content marketing różni się od znanej ci “standardowej” reklamy i w tym tkwi właśnie jego siła i niesamowita skuteczność. Zacznij to wykorzystywać już dziś w swoim biznesie.
Zanim zaczniemy mówić o budowie skutecznych treści, musisz wiedzieć do kogo będziesz je kierował. Nie możesz pisać dla wszystkich i jednocześnie dla nikogo. Pokażę Ci jak lepiej poznać Twoich odbiorców. Pomogę określić kim są, z jakich kanałów internetowych korzystają, jakie treści ich interesują, co udostępniają i czym się dzielą z innymi. W ten sposób zbudujesz personę, czyli profil Twojego klienta. Będziesz wiedział na jakich tematach czy języku się skupić, by do nich trafić, zainteresować tym co robisz, a w konsekwencji zachęcić do dokonania zakupu.
Jak pisać tak by inni chcieli czytać? Odpowiedzią jest copywriting! W trakcie kursu dowiesz się wszystkiego, co będzie Ci potrzebne, aby tworzyć przekonujące, perswazyjne teksty i nagłówki. Zdobytą wiedzę będziesz potrafił wykorzystać nie tylko w najpopularniejszej formie content marketingu jaką są blogowe artykuły, ale też w e-mail marketingu, wpisach w mediach społecznościowych, czy podczas tworzenia tzw. stron lądowania (landing page). Zobaczysz również jak w praktyczny sposób do swojej strategii wdrożyć działania content marketingowe oparte na materiałach wideo. Podpowiem Ci nie tylko jak wykorzystać wiedzę na temat copywritingu, ale też na co zwrócić uwagę podczas tworzenia i edycji materiału wideo. Jeżeli prowadzisz kanał na YT lub wrzucasz treści wideo do social media, Twoje działania nabiorą teraz nowej jakości.
Potrafisz tworzyć świetne treści, więc pora zadbać o to, aby dotarły do jak największej liczy osób. Pokażę Ci jak robić to darmowymi sposobami, wykorzystując np. Search Console, czy różne kanały social media. Zobaczysz jak zoptymalizować stronę i bloga pod wyszukiwarki (SEO) oraz jak zmaksymalizować widoczność twoich treści w Google. Już dzięki tym zabiegom będziesz osiągał świetne wyniki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dotrzeć jeszcze szerzej dzięki działaniom płatnym. Pokażę Ci jak wykorzystać w tym celu reklamę w wyszukiwarce, YouTube, Facebooku i innych mediach społecznościowych. Tak kompleksowe działania sprawią, że rozpoznawalność twojej firmy i jej produktów wzrośnie w niesamowicie szybkim tempie.
Każda strategia, nawet najlepiej zaplanowana, wymaga monitoringu i analizy. Zawsze będzie coś, co będziesz mógł poprawić i zoptymalizować. W trakcie kursu pokażę Ci przydatne narzędzia i podpowiem, na jakie wskaźniki zwrócić uwagę. Pozwoli Ci to osiągać jeszcze lepsze efekty i tworzyć świetne treści w krótszym czasie.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 144 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE