Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
zakładania i konfiguracji konta reklamowego oraz instalacji piksela Facebooka
wyboru odpowiedniego celu kampanii, grupy docelowej i formatu reklamy dla swojego biznesu
pozyskiwania obserwujących fanpage i generowania ruchu do strony internetowej
precyzyjnego docierania do osób po zainteresowaniach, wieku, płci, zachowaniach i facebookowych grupach
tworzenia kreacji reklamowych, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów
docierania do klientów z wykorzystaniem różnych technik remarketingu
efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego i jego optymalizacji
analizy wyników, wykonywania testów A/B i optymalizacji kampanii
Myślisz o karierze w digital marketingu? Pracujesz w agencji marketingowej lub starasz się o taką pracę? A może prowadzisz własny biznes i zastanawiasz się jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów? Chcesz nauczyć się efektywnie zarządzać budżetem reklamowym i w pełni wykorzystać potencjał reklam na Facebooku i Instagramie do zwiększenia swojej sprzedaży online? Świetnie trafiłeś!
Ten kurs online wprowadzi Cię krok po kroku w tajniki reklamy na platformie Meta Ads, bardziej znanej po prostu jako Facebook Ads. Kurs zaczniemy od podstaw takich jak konfiguracja konta, instalacja kodu śledzącego tzw. pixela Facebooka i poznania struktury konta reklamowego. Później nauczysz się dobierać odpowiednie cele kampanii, budować grupy docelowe, tworzyć skuteczne kreacje reklamowe i optymalizować je.
Pokażę Ci również jak ustalać budżety, poznasz gotowe recepty i strategie na skuteczne kampanie reklamowe. Zobaczysz jak wykorzystać remarketing i różne typy kampanii w zależności od celu jaki będziesz chciał osiągnąć. To szkolenie online pozwoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności, dzięki którym będziesz mógł samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe dla swojej firmy lub biznesów Twoich klientów.
Kurs zaczniemy od krótkiego wprowadzenia do systemu reklamowego Meta Ads. Poznasz strukturę konta reklamowego i zobaczysz jak poruszać się po interfejsie i panelu managera reklam. Dowiesz się, jakie realne korzyści może przynieść Ci inwestycja w reklamę na Facebooku, Instagramie, a nawet w Messengerze. Zobaczysz jak krok po kroku stworzyć konto reklamowe, podpiąć kartę płatniczą oraz jak obsługiwać generowanie faktur. To bardzo ważne aspekty, których błędne ustawienie może nieco namieszać w kwestiach księgowych - warto więc zadbać o nie już na początku.
Podczas szkolenia dowiesz się czym jest Pixel Facebooka oraz jak samodzielnie go zainstalować, skonfigurować i przetestować. Pozwoli Ci to uniknąć błędów z śledzeniem wyników kampanii i ich optymalizacją pod konkretne czynności (zakup, dodania do koszyka, wysłanie formularza), na których będzie Ci zależeć. Zwrócę również Twoją uwagę na najważniejsze zasady reklamowe, których będziesz musiał przestrzegać, aby uniknąć problemów z odrzuceniem reklamy czy nawet zawieszeniem konta. Podpowiem też co robić w takich sytuacjach, jak skontaktować się z przedstawicielami Facebooka
Po poznaniu niezbędnych podstaw od razu przejdziemy do praktyki. Pokaże Ci jak wybrać grupę docelową i odpowiedni cel kampani, aby maksymalnie wykorzystać potencjał reklamy i budżet. Wykorzystując narzędzia Facebooka Ads zobaczysz jak tworzyć super precyzyjne grupy odbiorców, które będa odpowiadać profilowi Twojego idealnego klienta. W praktyce skierowanie reklamy np. do mężczyzn z dużych miast, w wieku 25-40 lat, interesujących się piłką nożna, pracujących w sektorze bankowym, którzy niedawno się przeprowadzili nie będzie dla Ciebie problemem.
Dowiesz się również, co zrobić, żeby nie przepalać pieniędzy na docieranie do osób, które już są Twoimi klientami. Zobaczysz, jak ważną rolę podczas tworzenia grup odbiorców ma kwestia wykluczeń - czyli wyboru takich osób, które naszej reklamy z różnych względów zobaczyć nie powinny. Odpowiednie wykorzystanie trików z tego kursu i danych zebranych przez kod śledzący Facebooka pozwoli Ci na optymalne rozdysponowanie budżetu i wyświetlanie się tylko najbardziej zainteresowanym i skłonnym do dokonania konwersji osobom.
Ile biznesów, tyle celów reklamowych. Generowanie kontaktów, bezpośrednia sprzedaż, budowanie wizerunku, wizyty na stronie, zwiększanie obserwujących fanpage, rozmowy w Messengerze? Myślisz że to wszystko? Jasne, że nie! Początkującym łatwo się w tym pogubić, a co gorsza wybrać zły cel reklamowy, co w rezultacie może poskutkować tym, że zamiast np. pozyskiwać kolejne zapytania mailowe czy transakcje, będziesz łapał lajki pod postami lub generował puste zasięgi.
Nie chcę, żeby Cię to spotkało, więc w trakcie szkolenia zobaczysz jak podejść do tworzenia strategii reklamowej i wykorzystać tylko te cele kampanii, które będą miały sens w Twoim przypadku. Pokażę Ci m.in. jak tworzyć kampanie z wykorzystaniem wideo, kampanie na Instagramie, w Messengerze, kampanie na pozyskiwanie kontaktów czy generowanie sprzedaży z wykorzystaniem dynamicznego katalogu produktowego. Bez względu na to czy prowadzisz własny sklep internetowy, jesteś typowym e-commercem czy oferujesz usługi za pomocą prostego landing page, w tym kursie online z reklamy na Facebooku i Instagramie znajdziesz receptę na zdobywanie nowych klientów.
Podczas kursu nie zabraknie praktyczny porad jak tworzyć świetne kreacje reklamowe. Dowiesz się co wpływa na dobre postrzeganie Twoich kreacji przez algorytm, ale też przez odbiorców. Nauczysz się dobierać odpowiednie grafiki, materiały wideo oraz tworzyć angażujące i zachęcające do działania nagłówki oraz teksty reklamowe. Wspólnie przejdziemy przez szereg kampanii i kreacji reklamowych, na których przykładzie omówię najczęściej popełniane błędy oraz najlepsze praktyki reklamowe.
Podpowiem Ci gdzie i jak możesz podejrzeć reklamy konkurencji i jak możesz to wykorzystać, żeby poprawić swoje kreacje. Pokażę Ci również jak korzystać z funkcji testów A/B, które pozwolą Ci sprawdzać Twoje pomysły i to jak reagują na nie odbiorcy. Przekonasz się, że z pozoru drobne zmiany np. w postaci zmiany CTA (wezwania do działania) lub nagłówka, mogą drastycznie wręcz zwiększyć wyniki danej reklamy.
Przyciąganie osób, które jeszcze o Tobie nie słyszały, to cel większości biznesów. Tak naprawdę jednak znacznie tańszą i bardziej efektywną opcją jest remarketing, a w zasadzie łączenie go z pozyskiwaniem nowych klientów. W trakcie kursu pokażę Ci co zrobić, aby za pomocą sprawdzonych technik trafić z reklamą do osób jeszcze niezdecydowanych lub zachęcić do ponownych zakupów tych klientów, którzy już dobrze Cię znają. Zobaczysz jak efektywnie odzyskiwać tzw. porzucone koszyki i zwiększać zwroty z inwestycji.
Podczas kursu skutecznej reklamy na Facebook i Instagramie pokażę Ci również jak analizować wyniki Twoich kampanii, zobaczysz na jakie kolumny i dane warto zwracać uwagę, a które są mniej istotne. Dowiesz się np. jak dzięki temu optymalizować kampanie wyciągając informacje na temat tego:
użytkownicy jakich urządzeń - komputerów czy smartfonów - generują dla Ciebie więcej konwersji
które placementy (miejsca, gdzie wyświetlają się reklamy) mają największe współczynniki konwersji
które grupy odbiorców generują największe zwroty z reklam (ROAS)
które formaty reklam budują największe zaangażowanie wśród odbiorców
jakie strategie ustalania stawek pozwalają obniżyć koszty pozyskiwania klientów
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 263 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE