Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
identyfikowania i poprawy błędów, które mogłeś popełnić tworząc fanpage firmowy
tworzenia biznesowych treści, które będą aktywnie wspierały sprzedaż
wykorzystania różnego rodzaju wpisów: jak wideo, live, karuzela, relacje czy ankieta
stosowania Messengera i chatbota do komunikacji i budowania relacji z klientami
korzystania z grup facebookowych do pozyskiwania klientów i zwiększania widoczności firmy
budowania lejka sprzedażowego i wdrożenia go do strategii firmy
przygotowania profilu prywatnego, tak by wspomagał Twój fanpage firmowy
podstaw płatnej reklamy na Facebooku
Słyszałeś kiedyś powiedzenie, że jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz? Tak samo jest z Twoim biznesem! Ulotki, plakaty, reklama w prasie, wszystko to może wspomagać Twój biznes, pod warunkiem, że prężnie działasz także w social mediach. A tutaj Facebook gra pierwsze skrzypce jako najpopularniejsze i najbardziej skuteczne narzędzie marketingowo-sprzedażowe. To tam szukają Cię potencjalni klienci. To tam wpisują nazwę Twojej marki osoby, które po raz pierwszy chcą skorzystać z usług, które oferujesz. Nie wystarczy jednak samo posiadanie konta. Profil na Facebooku to wizytówka Twojej firmy. To, co na niej umieszczasz i jak działasz ogromnie wpływa na jej skuteczność. Nie ma znaczenia czy prowadzisz lokalny biznes, firmę działającą online, jesteś freelancerem, czy właścicielem rozpoznawalnej marki. Nie ma znaczenia to, czy prowadzisz swój biznes 10 lat lub dopiero startujesz ani to, w jakiej branży działasz. Jeżeli Facebook ma przynosić korzyści Twojej firmie, musisz wiedzieć, jak działać w tym medium. I o tym właśnie jest ten kurs!
To właśnie dlatego istotne jest dla mnie to, by ten kurs nauczył Cię praktycznych umiejętności, które będziesz mógł od razu wcielić w życie. Każda lekcja to konkretne wskazówki z podpowiedziami, jak poprawić błędy, wycisnąć więcej z funkcji fanpage’a, z których już korzystasz i jak wdrożyć nowe rozwiązania, które mogą przynieść duże korzyści. Oprócz porad zaprezentuję Ci również gotowe przykłady i przydatne instrukcje, dzięki którym przygotowanie każdego z omawianych elementów nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu!
Dodawanie kiepskich zdjęć i publikowanie nieprzemyślanych postów pisanych „na kolanie”, aby po prostu cokolwiek pojawiło się na fanpage’u, to żadna reklama. Jeśli chcesz efektywnie promować swoją firmę, musisz wiedzieć jakie narzędzia Facebooka będę najlepszym wyborem dla ciebie i jak je wykorzystywać. Możliwości jest sporo, ale w kursie skupimy się tylko na tych, które zapewnią Ci najlepsze efekty. Pamiętaj, posiadanie fanpage’a na Facebooku, tylko dlatego, że każda firma go ma jest całkowicie bez sensu. Tutaj potrzebna jest wiedza, strategia, jakość i konsekwencja, które sprawią, że Twoi odbiorcy staną się prawdziwie zaangażowanymi fanami Twojej marki, a nie tylko kolejną cyfrą w statystykach fanpage’a. Pomogę Ci o to zadbać!
Naprawdę tylko tyle potrzebujesz, żeby dać swoim potencjalnym klientom kolejny argument do tego, że warto skorzystać z Twoich produktów i usług. Nie musisz być marketingowcem na pełen etat! Z pewnością masz całą masę innych rzeczy, o które również musisz zadbać. W kursie zebrałam więc w pigułce sprawdzoną wiedzę na temat tego, co i kiedy warto publikować. Dowiesz się, kiedy zastosować konkretny typ wpisu, jak dobierać treści oraz poznasz dodatkowe rozwiązania, które uatrakcyjnią Twoje posty, zwiększą ich widoczność i zasięg.
Jeżeli popełnisz błędy w komunikacji, możesz nie tylko zrazić do siebie potencjalnego klienta już na starcie, ale też stracić tego, który już nim jest. Podczas kursu pokażę Ci, więc jak komunikować się z klientami, by zyskać ich zaufanie, sympatię i zbudować z nimi długotrwałą relację. Dowiesz się też jak skuteczniej wykorzystać przydatne funkcje Messengera, by stał się on dodatkowym pracownikiem w Twojej firmie i pozytywnie wpłynął na sprzedaż. Zobaczysz też jak wykorzystać recenzje twoich produktów i usług oraz jak budować lejek sprzedażowy. Uwierz, połączenie tych wszystkich elementów zapewni Ci naprawdę świetne efekty!
Chciałbyś zwiększyć widoczność Twojego fanpage na Facebooku? Zależy Ci na tym, by Twoje organiczne wpisy docierały do większej liczby fanów? Swoje działania marketingowe możesz wesprzeć dodatkowo płatnymi kampaniami Facebook Ads. Poniżej znajdziesz szkolenia, które Ci w tym pomogą.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE