Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Prowadzisz małą firmę i nie możesz pozwolić sobie na duże wydatki reklamowe?
Szukasz sposobów na pozyskiwanie nowych klientów jak najniższym kosztem?
Chcesz mieć kontrolę nad budżetem marketingowym i 100% pewność, że płacisz za realne efekty?
Szukasz szkolenia, które krok po kroku przeprowadzi Cię przez każdy etap tworzenia skutecznej kampanii marketingowej na Facebooku?
Chcesz zdobywać wiedzę od doświadczonego marketingowca, który w swoim portfolio ma setki udanych kampanii?
Szkolenie prowadzone jest na
wersji systemu reklamowego Facebook z 2018 roku, która nie odbiega znacząco wyglądem i funkcjami od wersji obecnej.
Kurs powstał z myślą o początkujących marketingowcach oraz osobach, które prowadzą małe lub średnie firmy i chcą rozpocząć swoje działania marketingowe na Facebooku. Do komfortowego korzystania ze szkolenia nie jest potrzebna wiedza z zakresu marketingu internetowego. Zaczynamy od podstaw i jak za rękę prowadzimy Cię przez cały proces tworzenia kampanii dla twojej firmy.
W kursie odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jak założyć fanpage firmowy i powiązać go z kontem reklamowym. Jak ustawić rozliczenia i płatności. Na co zwrócić uwagę konfigurując konto. Jak zdobywać nie tylko lajki i fanów, ale przede wszystkim zachęcać do przejść na twoją stronę i dokonywania zakupów.
Z kursu dowiesz się również, które formaty reklamowe będą najlepsze dla twojej firmy, jak skonfigurować Piksel Facebooka i wykorzystać go do tworzenia grup odbiorców. Czy to wszystko? Nie! To tylko mały wycinek tego, czym podzielę się z Tobą w kursie.
Powiedzmy, że prowadzisz sklep ze zdrową żywnością. Na pewno ciężko będzie Ci przekonać fanatyka fast foodów, by zaczął u Ciebie kupować. Ale co, gdybyś swoje reklamy mógł precyzyjnie skierować do osób, które interesują się np. zdrowym stylem życia, dietą lub już kupują podobne produkty u konkurencji? W tym kursie pokażę Ci, jak za pomocą Facebook Ads dobrać idealną grupę docelową i pozyskać nowych klientów za jak najmniejsze pieniądze. Nie ma tutaj znaczenia, czy sprzedajesz przez internet, czy jedynie stacjonarnie na rynku lokalnym.
Zwiększanie świadomości istnienia twojej marki, zdobywanie kontaktów, bezpośrednia sprzedaż przez internet, czy wizyta w sklepie stacjonarnym. To tylko kilka z celów, które pomogę Ci osiągnąć za pomocą tego kursu i różnorodnych narzędzi, jakie oferuje Facebook. Zobaczysz, jak tworzyć świetne reklamy, dobierając odpowiednie grafiki, personalizując przekaz oraz trafnie wybierając miejsca i urządzenia, na których będą się one wyświetlać.
Nadal reklamujesz się w radio czy prasie? A jesteś w stanie powiedzieć mi, ilu klientów dzięki temu zdobyłeś? Ile sprzedaży przyniósł Ci taki marketing? No właśnie! Równie dobrze możesz wyrzucać pieniądze w błoto nie mając o tym pojęcia. Z reklamą na Facebooku jest inaczej!
Tutaj wiesz dokładnie, na co wydałeś każdą złotówkę. Wiesz co przynosi zyski i która kampania zapewnia ci największy zwrot z inwestycji. Dzięki temu szkoleniu nauczysz się nie tylko, jak tworzyć świetne reklamy, ale też rozsądnie gospodarować budżetem, analizować swoje działania i skutecznie je optymalizować.
Potencjalny klient trafia na twoją stronę, przegląda produkty, ale nic nie kupuje i odchodzi. Następnego dnia albo nawet kilka godzin później sprawdza swojego Facebooka, a tam Ty ze swoją firmą i trafnie spersonalizowaną reklamą. Przypominasz się, oferujesz mu kupon rabatowy lub korzystasz z innej formy zachęty i w końcu finalizujesz transakcję! To właśnie siła niezwykle skutecznego remarketingu. Po tym kursie będziesz potrafił wykorzystywać go w swoich kampaniach na Facebooku do znacznego zwiększenia sprzedaży.
dotrzesz do osób zainteresowanych twoją ofertą
nauczysz się precyzyjnie dobierać odbiorców twoich reklam
zobaczysz jak pozyskiwać klientów taniej niż do tej pory
dowiesz się, jak za pomocą remarketingu zachęcać do zakupów osoby niezdecydowane
będziesz wiedział, jak analizować raporty i dokonywać optymalizacji
dowiesz się, jak promować nie tylko fanpage i zdobywać fanów, ale też kierować ruch na stronę internetową
poznasz najlepsze praktyki prowadzenia kampanii i zdobywania leadów
zobaczysz, jak wykorzystać reklamę na Facebooku do promocji sklepu stacjonarnego i internetowego
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE