Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
jak przenieść swój biznes do internetu i sprzedawać więcej
jak wybrać platformę sklepową dostosowaną do Twoich potrzeb
przygotowania kluczowych elementów sklepu internetowego
organizowania wysyłki i metody płatności
optymalizacji sklepu pod kątem SEO i wyszukiwarki Google
sprytnego wykorzystywania bezpłatnych metod promocji swojego biznesu
podstaw reklamy w wyszukiwarce Google i na Facebooku
metod sprzedaży przez internet bez własnego sklepu i komunikacji z klientami
Chcesz sprzedawać przez internet, ale nie wiesz, od czego zacząć i jakie masz w ogóle opcje? Obecna sytuacja zmusiła Cię do przeniesienia biznesu do sieci i szukasz sprawdzonych technik sprzedaży online? Zastanawiasz czy musisz w ogólne posiadać stronę, żeby sprzedawać w sieci? A może zacząłeś już swoją przygodę z e-commerce i szukasz teraz sposobów, które pomogą Ci rozwinąć biznes? Bez względu na to, na jakim etapie jesteś w tym momencie, ten kurs online pokaże Ci jak pokonać konkurencję i pomoże odnieść sukces w sprzedaży internetowej!
Masz pomysł na biznes, chciałbyś sprzedawać przez internet, ale boisz się, że coś może pójść nie tak? Ten kurs online pozwoli Ci uniknąć wielu stresujących sytuacji i błędów, które popełniają początkujący przedsiębiorcy. Dowiesz się z niego jak zrobić rzetelne badanie rynku i sprawdzić, czy Twój biznes i produkt ma szansę odnieść sukces. W trakcie kursu przekonasz się, że wcale nie musisz zakładać sklepu internetowego, żeby prowadzić sprzedaż w sieci. Pokażę Ci najważniejsze i najskuteczniejsze platformy handlowe, a nawet pokażę jak sprzedawać za pomocą sklepu na Facebooku. Podpowiem Ci również, jak wykorzystując dropshipping całkowicie wyeliminować koszty magazynowania towaru.
Branża e-commerce z roku na rok rośnie, a obecna pandemia tylko przyspieszyła ten trend. Statystyki jasno pokazują, że już ponad 73% Polaków robi zakupy w internecie. Coraz szybciej przyzwyczajamy się do takiej formy zakupów i z pewnością to się nie zmieni. W obecnej sytuacji dla wielu firm wejście w e-commerce to być albo nie być. Warto więc dobrze się do tego przygotować, by uniknąć kosztownych błędów. W trakcie tego kursu krok po kroku przeprowadzę Cię przez każdy etap tworzenia własnego sklepu. Pomogę Ci wybrać domenę, wspólnie zastanowimy się nad odpowiednią dla Ciebie platformą sklepową, podepniemy metody płatności, zorganizujemy metody wysyłki oraz zajmiemy się kwestiami prawnymi takimi jak regulamin, polityka prywatności czy RODO.
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać w internecie, nie wystarczy sklep pełen produktów. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji i dać klientowi powód, by kupił właśnie u Ciebie! Twój sklep musi być funkcjonalny i przejrzysty, a sam proces zakupu prosty. Pewnie nie raz byłeś w sklepie internetowym, który przyciągnął Cię niskimi cenami, ale kiepski interfejs, brak popularnych metod płatności czy wysyłki i tak sprawił, że nie dokonałeś zakupu. Budując sklep, musisz pomyśleć o wielu rzeczach - w tym kursie online zrobiliśmy to za Ciebie! Dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę tworząc: stronę główną, strony produktów, menu nawigacyjne, strony informacyjne oraz przede wszystkim koszyk zakupowy. Poznasz również najlepsze techniki SEO i optymalizacji, tak aby Twój sklep wczytywał się szybko i wypozycjonował wysoko w Google. Na praktycznych przykładach poznasz rozwiązania i praktyki wykorzystywane przez najlepszych w branży e-commerce. To zagwarantuje Ci sukces!
Stworzyłeś idealny sklep internetowy, ale masz poważny problem - mało kto o nim wie. Musisz to zmienić! Możliwości dotarcia do klienta i przyciągnięcia go do Twojego sklepu jest wiele. W trakcie kursu poznasz te najbardziej skuteczne i nauczysz się wykorzystywać je niezależnie od budżetu, jakim dysponujesz. Ba! Dowiesz się nawet jak prowadzić marketing internetowy zupełnie darmowymi metodami, np. wykorzystując social media takie jak: Facebook, Twitter, czy Instagram. Zobaczysz jak w idealnym momencie trafić do klienta za pomocą reklamy w wyszukiwarce. Pokażę Ci również jak wykorzystać content marketing i samodzielnie tworzyć skuteczne treści, które sprawią, że do Twojego sklepu łatwiej będzie trafić z Google. Nie pominąłem również niezwykle ważnej kwestii mailingu - poznasz możliwości jakie dają newslettery i dowiesz się, jak skutecznie pomogą Ci zwiększać sprzedaż.
Wbrew pozorom to nie koniec. Musisz wysłać zamówiony towar, czasem rozwiązać jakieś problemy z zamówieniem. Klient może chcieć coś domówić lub zrezygnować z jakiegoś produktu. Po tym, jak trafi on do klienta, może się zdarzyć, że w drodze został uszkodzony lub po prostu nie spełnia jego oczekiwań. Podobnych sytuacji może być więcej, ale nie musisz się nimi martwić! Wytłumaczę Ci jak poukładać wszystkie kwestie związane z obsługą klienta. Dowiesz się jak rozmawiać z klientami i rozwiązywać te najbardziej problematyczne kwestie. To niezwykle ważna kwestia, bo zadowolony klient nie tylko chętnie wróci i dokona kolejnych zakupów, ale też będzie polecał go innym!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 246 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE