Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
analizy i usprawnienia całego procesu zakupowego
lepszej prezentacji oferty i poprawy stron produktowych
optymalizacji SEO i zwiększenia ruchu z wyszukiwarki
drastycznego zmniejszenia liczby porzuconych koszyków
przeprowadzania testów A/B i analizy ich wyników
integracji sklepu z serwisami zewnętrznymi, np. Allegro, Ceneo
wdrożenia czatu i wysyłania spersonalizowanych powiadomień
automatyzacji działań marketingowych
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się co zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż? Chciałbyś szybciej pozyskiwać nowych klientów, a obecnych zachęcać do częstszych zakupów? A może dopiero wchodzisz do świata e-commerce i chcesz od razu poznać najlepsze triki i metody zwiększania konwersji? W obu przypadkach ten kurs online będzie niezwykle wartościowy i pomoże Ci niezależnie od branży, w której sprzedajesz.
W jego trakcie dowiesz się jak skuteczniej prezentować produkty i usługi. Uprościsz ścieżkę zakupową klienta i poprawisz obsługę posprzedażową. Pokażę Ci jak wprowadzić liczne usprawnienia na etapie koszyka. Dowiesz się jakie optymalizacje wprowadzić w reklamie, jak zadbać o SEO i przyspieszyć działanie sklepu. Wpłynie to pozytywnie nie tylko na jego odbiór przez klientów, ale też algorytm Google i Twoją pozycję w wyszukiwarce.
Decyzja czy kupić u Ciebie, czy udać się do konkurencji pada najczęściej już na stronie produktowej. Kiepska prezentacja produktu, brak kluczowych informacji lub elementów skłaniających do zakupu, to najczęstsze błędy. W trakcie kursu dowiesz się jak ich uniknąć, zadbać o odpowiedni opis produktu, atrakcyjne zdjęcia i optymalizację pod kątem urządzeń mobilnych. Pokażę Ci również jak zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i atrakcyjność produktów, dzięki realnym opiniom klientów. Dowiesz się jak je zbierać i prezentować.
Jeżeli w ofercie Twojego sklepu znajdują się setki różnych produktów, musisz mieć pewność, że przygotowałeś czytelną nawigację, menu i układ kategorii. Klient nie może poczuć się w Twoim sklepie zagubiony. Z kursu dowiesz się jak do tego nie dopuścić! Nawigacja to jednak tylko absolutne minimum. Większość użytkowników i tak będzie korzystać z wyszukiwarki. W kursie pokażę Ci jak ją zoptymalizować, aby mieć pewność, że klienci zawsze znajdują to, czego szukali. Omówimy również ciekawe możliwości wyszukiwania produktów na urządzeniach mobilnych, m.in.: wyszukiwanie po kodzie kreskowym, zdjęciu, czy wyszukiwanie głosowe.
Twój sklep działa wolno? Strony wczytują się długo? Tak, właśnie tracisz klientów! Bogaty asortyment i niskie ceny nie mają znaczenia, jeżeli użytkownik zamknie okno przeglądarki, zanim je zobaczy. Długi czas ładowania strony to również niska pozycja Twojego sklepu w Google i mniej darmowego ruchu z wyszukiwarki. W kursie rozprawimy się z tymi problemami. Poznasz sprytne sztuczki na optymalizację szybkości strony, np. zmniejszenie rozmiaru grafik. Zastanowimy się również nad tym, jak wybrać odpowiedni hosting. Oprócz tego pokażę Ci jak poprawić stronę pod kątem SEO i optymalizacji, tak byś wypozycjonował się wyżej niż konkurencja.
Klient dodał produkt do koszyka? Świetnie, ale to nie koniec jego drogi i nadal sporo może pójść nie tak. Badania pokazują, że nawet 8/10 takich sytuacji nie kończy się sprzedażą. Ty jednak nie będziesz się musiał o to martwić, bo poznasz rozwiązania, dzięki którym porzuconych koszyków będzie mniej, a konwersja wzrośnie nawet kilkukrotnie. Poruszymy tematy m.in. długości ścieżki zakupowej, możliwości zakupów bez rejestracji, czy wdrażania różnych przyjaznych klientom form płatności i dostawy.
W trakcie tego kursu online poznasz rozwiązania, które pomogą Ci w bardziej przemyślany sposób planować kolejne działania. Pokażę Ci np. narzędzia Google Analytics i HotJar, dzięki, którym będziesz mógł śledzić zachowanie użytkowników i zobaczysz, jak korzystają z Twojego sklepu. Poznasz odpowiedzi na pytania, co i w jaki sposób zmienić, by lepiej dopasować do nich sklep i ofertę. Zmiany te przetestujemy dzięki narzędziu Optimize i testom A/B, które podpowiedzą Ci, które z Twoich pomysłów sprawdzają się najlepiej. W trakcie kursu dowiesz się również jak wdrożyć czat na stronie, wysyłać spersonalizowane powiadomienia do klientów czy zwiększyć sprzedaż dzięki tzw. “bundlom”, czyli zestawom produktów.
Wielu właścicieli sklepów zapomina, że dokonanie zakupu przez użytkownika to tak naprawdę nie koniec. Pozostaje jeszcze wysyłka produktów i obsługa posprzedażowa. Podczas kursu opowiem o tym, jak realizować te etapy profesjonalnie. Dowiesz się jak zadbać o to, by przesyłki trafiały do klientów na czas, jak realizować zwroty i co możesz zrobić, by w przyszłości było ich mniej. To ważne aspekty, o które musisz zadbać, jeżeli chcesz by Twoi klienci byli zadowoleni i wracali na kolejne zakupy, a nie kończyli na jednej transakcji.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE