Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
copywritingu na potrzeby e-commerce, social mediów, mailingów i reklam
budowania strategii content marketingowej dla firm i marek osobistych
tworzenia tekstów odpowiadających na potrzeby użytkowników
skutecznych formuł copywriterskich i trików na pozyskanie uwagi
wykorzystania języka korzyści i języka starty i wpływania na decyzje użytkowników
tworzenia treści zgodnie z zasadami SEO, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach
korzystania z narzędzi ułatwiających pracę copywritera
wykorzystania AI do szybszego tworzenia treści
Prowadzisz sklep online, profil firmowy w social mediach i chcesz tworzyć teksty, które zainteresują odbiorców, ale przede wszystkim skłonią ich do konkretnego działania? Budujesz markę osobistą i chcesz poznać sprytne triki copywriterskie, dzięki którym Twoje teksty i posty będą się lepiej się klikały i udostępniały? Chcesz dowiedzieć się, jak pisać wartościowe i jednocześnie zoptymalizowane pod kątem SEO treści, które osiągną wysokie pozycje w Google? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ten kurs copywritingu w biznesie i marketingu jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego wszystkiego, co potrzebne, aby tworzyć skuteczne treści marketingowe dla firmy, marki osobistej, na stronę internetową, social media, bloga i nie tylko. Nauczysz się tworzyć teksty, które przyciągną uwagę użytkowników, trafią w ich potrzeby i skłonią ich do podjęcia konkretnego działania np. zakupu czy wypełnienia formularza na stronie.
W kursie dowiesz się także, jak zbudować skuteczną strategię content marketingową, zdefiniować swoją grupę docelową i zadbać o odpowiednią strukturę tekstów, tak by były one chętniej czytane. Znajdziesz też tutaj sporo praktycznych porad, które pomogą Ci pisać teksty pod SEO i z wykorzystaniem narzędzi AI. Jeżeli już jesteś copywriterem, podpowiem Ci, jak poradzić sobie z blokadą twórczą i wypaleniem.
Jednym z największych wyzwań podczas prowadzenia biznesu jest budowanie zaufania użytkowników. Jak więc mówić, a raczej pisać, żeby klient chciał Ci zaufać, wybrał Twój produkt lub usługę, ale także wrócił do Ciebie w przyszłości? Żeby odpowiedzieć na to pytanie musisz poznać swoją grupę docelową i zacząć mówić jej językiem.
W kursie pokażę Ci, jak to zrobić. Dowiesz się, jak zdefiniować grupę docelową, poznać jej potrzeby i wykorzystać je na swoją korzyść w tekstach, które będziesz tworzyć. Przekonasz się, że mało kogo interesuje to, jak dużą jesteś firmą, ile lat jesteś na rynku, czy jak “elastyczną” usługę lub produkt oferujesz. Przekonasz się, że liczy się problem użytkownika i to, jak pomożesz mu go rozwiązać.
"Klient nie chce kupić młotka, on chce wbić gwóźdź". Ten tekst słyszał chyba każdy, ale tak naprawdę mało kto go stosuje, a to właśnie on jest kluczem do tworzenia skutecznych treści w biznesie i marketingu. Klient nie chce czytać o Tobie, tylko o tym, jak możesz mu pomóc.
W tym kursie nauczysz się, skutecznie identyfikować te potrzeby i odpowiadać na nie w swoich tekstach. Opanujesz sztukę pisania w sposób prosty, klarowny i zrozumiały dla odbiorcy. Dowiesz się także, jak wykorzystywać język korzyści, język straty i przydatne formuły copywriterskie, które pozwolą Ci tworzyć perswazyjne i angażujące treści. Z ich pomocą będziesz w stanie wpływać na decyzje klientów i budować ich zaufanie do Twojej firmy lub marki osobistej.
Każdy biznes potrzebuje wielu treści, od tych na stronie internetowej, przez content tworzony w social mediach, kreatywne teksty reklam, wpisy blogowe po e-mail marketing. W trakcie tego szkolenia dowiesz się jak zadbać o każdy z tych typów contentu.
Pokażę Ci jak stworzyć skuteczne opisy produktów, landing page, który będzie pozyskiwał kontakty do klienta czy stronę “O mnie”, budującą zaufanie. Podpowiem Ci, jak optymalizować te teksty pod SEO, by pozyskiwać jak najwięcej darmowego ruchu wyszukiwarek.
Przejdziemy przez przykłady skutecznych tekstów reklamowych, które można wykorzystać w banerach, reklamach Google Ads czy na Facebooku. Dowiesz się, jak przyciągać uwagę konkretnymi słowami, budować nagłówki i teksty reklam, które zachęcą do przejścia na stronę bez stosowania clickbaitu.
Pokażę Ci, jak pisać krótsze teksty na potrzeby social mediów, prowadząc profil firmowy czy budując swoją markę osobistą. Zobaczysz jakie teksty sprawdzają się tutaj najlepiej, jak je budować, tak by zyskać uwagę użytkowników, ich reakcje i udostępnienia. Zobaczysz, jak dzięki nim budować w sieci wizerunek eksperta i pozyskiwać nowych klientów.
W trakcie naszych lekcji poznasz sporo przydatnych narzędzi, z których sama na co dzień korzystam tworząc teksty dla moich klientów. Będą to narzędzia przydatne w pozycjonowaniu, takie jak Senuto, SemStorfm, Surfer SEO i Contadu. Dowiesz się, jak korzystać ze stron do sprawdzania tekstów pod kątem ortografii, interpunkcji i stylistyki (ortograf, language tool, synonim.net).
Nie zabraknie narzędzi, które pomogą Ci znaleźć nowe pomysły na treści z potencjałem m.in. Answer The Public, AlsoAsked i Google Trends. Pokażę Ci jeszcze kilka narzędzi przydatnych do tworzenia content planu i publikacji treści (m.in. publer.io, Metricool, Business Suite). Na koniec zostawiłam gorący temat i olbrzymie wsparcie w pracy copywritera, czyli narzędzia AI. Dowiesz się jak mogą pomóc Ci w codziennej pracy, ale też zwrócę twoją uwagę na pewne zagrożenia, które mogą się z tym wiązać.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 149 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE