Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
procesu budowania marki online krok po kroku
skutecznego wykorzystania wartości i historii marki do jej promocji
określenia wizji, misji i planowania strategii działań
budowania społeczności wokół swojej marki
budowania rozpoznawalności i zaufania do Twojego brandu
dbania o spójność marki i odpowiednią komunikację
budowania identyfikacji wizualnej marki
zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży
Chcesz zbudować rozpoznawalną markę online, ale nie wiesz od czego zacząć i jak powinieneś zaplanować swoje działania? A może prowadzisz już własną firmę, chcesz zdobyć nowych klientów i długofalowo zwiększyć sprzedaż? Ten kurs online pokaże Ci, jak to osiągnąć! W dzisiejszych czasach obecność w sieci to podstawa rozwoju i promocji każdego biznesu. To doskonały sposób na zbudowanie jego rozpoznawalności i przyciągnięcie klientów, którzy mogą nawet nie mieć pojęcia o Twoim istnieniu.
W tym kursie online zobaczysz jak krok po kroku wykreować swój brand w internecie. Dowiesz się jak zwiększyć rozpoznawalność i budować społeczność wokół Twojej marki. Aby zacząć, nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy na temat budowania biznesu, czy prowadzenia social mediów. Tak naprawdę nie musisz na ten moment posiadać nawet profilu na Facebooku czy Instagramie! W trakcie kursu zdobędziesz kompletną wiedzę, która pomoże Ci zbudować Twoją markę online zupełnie od zera.
Dzięki temu, że Twoja marka powstanie w sposób przemyślany i strategiczny, szybko zauważysz konkretne korzyści biznesowe. Będzie Ci o wiele łatwiej zyskać zainteresowanie odbiorców Twoimi produktami i usługami. Twoja marka stanie się ogromną wartością, która sama w sobie będzie pracować na rozpoznawalność Twojego biznesu przez lata. Dzięki spójnym i przemyślanym działaniom zyskasz zaufanie klientów, co przyniesie korzyści w postaci zwiększonej sprzedaży, ale również doskonale sprawdzi się w przypadku nawiązywania różnego typu współpracy i afiliacji. Jednym słowem Twoja marka stanie się solidnym wsparciem wszystkich Twoich działań biznesowych.
W pierwszej części tego szkolenia online, oprócz krótkiego wprowadzenia, które wyjaśni Ci, czym tak naprawdę jest marka, dowiesz się, jak powinny wyglądać fundamenty budowania brandu, który ma szansę na sukces. Pomogę Ci określić cel budowania własnej marki oraz jej wartości. Stworzymy również historię, która stanie się jej wyróżnikiem i sprawi, że nie zginiesz wśród innych marek. Przejdziesz też przez proces tworzenia wizji i misji dla Twojego brandu, dzięki czemu zyskasz nie tylko ekscytujący plan na przyszłość, ale również ogromną dawkę motywacji do codziennych działań! Dowiesz się również, czym są archetypy marki i wybierzesz ten, który najlepiej pasuje do Twojego biznesu.
W trakcie kursu skupimy się również na wizualnej stronie Twojej marki. Zobaczysz, jakie elementy wpływają na to, jak marka jest odbierana w Internecie i o co warto zadbać już na samym początku. Dowiesz się, jak wybrać idealną nazwę, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu logo marki, a także zrozumiesz, jak kolorystyka Twojej marki wpływa na jej odbiór i skojarzenia odbiorców.
Zastanawiasz się jak wyjść ze swoją marką do ludzi? Jakimi kanałami możesz docierać do odbiorców? Jak prezentować swoją markę w sieci? Jak powinna wyglądać Twoja komunikacja i język, którego będziesz używał? W kursie znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących budowania społeczności marki. W jego trakcie poznasz też trzy sprawdzone i naprawdę skuteczne strategie na budowanie rozpoznawalności Twojej marki w Internecie. Dzięki nim docieranie do odpowiednich osób będzie znacznie prostsze i zajmie Ci mniej czasu.
W końcowej części kursu dowiesz się, jak stale rozwijać swoją markę i zwiększać skuteczność swoich działań. Nauczysz się badać aktualne potrzeby Twoich odbiorców oraz co robić, by nie zostać przez nich zapomnianym. Dodatkowo poznasz sposoby na to, jak działać spójnie na każdym polu i jak konsekwentnie budować wizerunek swojej marki nie tylko w sieci, ale również poza nią.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE