Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
konfiguracji konta reklamowego, instalacji Insight Tag i śledzenia konwersji
wykorzystania różnych formatów reklam w zależności od Twojego celu
tworzenia angażujących treści reklamowych dostosowanych do specyfiki LinkedIn i odbiorców biznesowych
precyzyjnego kierowania reklam i pozyskiwania wysokiej jakości leadów B2B
docierania do specjalistów i osób decyzyjnych z dowolnych firm lub branż
analizy wyników kampanii i reklam
technik optymalizacji i zmniejszania kosztów reklamy na Linkedin
wsparcia swoich pozostałych działań marketingowych za pomocą płatnej reklamy na LinkedIn
Chcesz pozyskiwać klientów biznesowych, ale Twoje kampanie w Google Ads i na Facebooku nie dają efektów? Szukasz skutecznych sposobów na docieranie z reklamą do branży B2B, osób decyzyjnych, managerów i specjalistów z różnych branż? A może pracujesz w digital marketingu i chcesz poszerzyć swoje umiejętności o reklamę na LinkedIn? W takim razie ten praktyczny kurs LinkedIn Ads będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę!
W trakcie szkolenia przejdziesz przez wszystkie istotne aspekty budowania skutecznych kampanii reklamowych na LinkedIn od podstaw, takich jak zakładanie konta i strony firmowej, przez poznanie interfejsu, możliwości kierowania, aż po tworzenie angażujących reklam, analizowanie ich statystyk i optymalizacje.
W kursie nie zabraknie również wiedzy dotyczącej wdrażania LinkedIn Insight Tagu na stronę internetową, śledzenia konwersji, tworzenia list remarketingowych, oraz zagadnień związanych z budżetowaniem kampanii, tak abyś w 100% samodzielnie poradził sobie z prowadzeniem działań reklamowych na LinkedIn.
Szkolenie zaczniemy od krótkiego wprowadzenia i porównania możliwość LinkedIn Ads z innymi popularnymi systemami reklamowymi. Dowiesz się, dlaczego reklama na LinkedIn może być świetnym uzupełnieniem twojej strategii marketingowej i dlaczego LinkedIn sprawdza się znacznie lepiej w pozyskiwaniu klientów biznesowych niż Google czy Facebook.
W trakcie szkolenia zaczniemy zupełnie od zera - dowiesz się więc, jak założyć konto oraz stronę firmową na LinkedIn, jeżeli jeszcze ich nie posiadasz. Pokażę Ci również, jak wygląda interfejs i struktura konta reklamowego, jak tworzyć i dostosowywać profile reklamowe, zarządzać rozliczeniami i ustawieniami konta, a także, jak konfigurować poszczególne jego sekcje.
W dalszej części kursu zajmiemy się instalacją i konfiguracją LinkedIn Insight Tagu na stronie internetowej. Kursy LinkedIn Ads dostępne na rynku często pomijają ten etap zostawiając użytkownika samego z tym problemem, a bez prawidłowego wdrożenia tego elementu nie da się prowadzić skutecznych kampanii. W tym kursie zobaczysz, jak to zrobić, tak aby móc śledzić efekty swoich kampanii i działania, na których Ci zależy.
Dowiesz się, jak skonfigurować konwersje, takie jak, np. przesłanie formularza czy pobranie Twojej oferty. Pokażę Ci, jak tworzyć listy remarketingowe użytkowników, którzy podjęli określone działanie na twojej stronie, np. dodali produkt do koszyka, ale nie zrealizowali zakupu. Dowiesz się, jak wrócić do takich osób z reklamą, przypomnieć o sobie i zachęcić do finalizacji konwersji.
Być może próbowałeś zdobywać klientów B2B za pomocą reklamy na Facebooku lub w Google, ale tylko przepaliłeś budżet. To typowy scenariusz. Te systemy sprawdzają się doskonale w B2C, ale nawet świetnie ustawione kampanie pod B2B zwykle dają kiepskie efekty, głównie przez ograniczone możliwości docierania do osób, na których Ci zależy. I wtedy właśnie wchodzi LinkedIn Ads, cały na biało, z całą masą dostępnych możliwości targetowania. W trakcie kursu dowiesz się, jak z jego pomocą dotrzeć precyzyjnie do, np. specjalistów na konkretnym stanowisku, z określonym stażem pracy, doświadczeniem czy umiejętnościami zawodowymi.
Pokażę Ci też, jak skierować reklamę do osób na stanowiskach kierowniczych, czy osób decyzyjnych. A może chciałbyś wyświetlić swoją reklamę pracownikom konkretnej firmy lub tych pracujących w organizacjach o określonej wielkości, z konkretnej branży lub lokalizacji? O każdej z tych rzeczy opowiem Ci w trakcie kursu, a to i tak tylko mały wycinek tego, czym się zajmiemy. Po jego ukończeniu będziesz w stanie tworzyć ultra precyzyjne kombinacje kierowania i skutecznie docierać do dowolnych odbiorców biznesowych.
Precyzyjnie dobrana grupa odbiorców to dopiero początek - aby zwrócić uwagę użytkowników i zachęcić ich do działania, musisz jeszcze stworzyć atrakcyjną i angażującą reklamę. W trakcie tego szkolenia na praktycznych przykładach zobaczysz najlepsze praktyki tworzenia takich kreacji. Opowiem Ci, jak dobierać odpowiednie materiały graficzne, a także jak dostosować język korzyści do konkretnych grup odbiorców. Zobaczysz też, jakich nawyków z reklam na Facebooku i Google lepiej nie przenosić na LinkedIn.
W trakcie szkolenia poznasz wszystkie formaty reklamowe dostępne na LinkedIn m.in. reklamę tekstową, reklamę z pojedynczym zdjęciem, reklamę karuzelową czy wideo. Zrozumiesz, jakie różnice występują pomiędzy poszczególnymi formatami i jak efektywnie je wykorzystać w zależności od celów reklamowych i typu kampanii, który wybierzesz.
W trakcie tego kursu LinkedIn Ads przejdziemy krok po kroku przez ustawienia każdego etapu kampanii. Zobaczysz, z których ustawień warto korzystać, a które ulepszenia oferowane przez system LinkedIn lepiej odrzucić, bo będą jedynie stratą pieniędzy. W trakcie szkolenia dowiesz się, czy reklama na LinkedIn rzeczywiście, jest tak droga, jak mówią inni oraz co można zrobić, aby zmniejszyć koszty kliknięć i bardziej optymalnie zarządzać budżetem. Dowiesz się również, jak w zależności od typu kampanii dobrać najlepsze cele optymalizacji i strategie ustalania stawek.
Czy lepiej płacić za kliknięcia, czy wyświetlenia? Czy skupić się na generowaniu wyświetleń strony, czy zdobywaniu na leadów? Pozwolić LinkedIn na automatyczne zarządzanie stawką, czy samodzielnie ją wybrać? W wielu sytuacjach wybór nie jest tak oczywisty, jak zdaje się sugerować sam LinkedIn i tylko doświadczenie daje odpowiedź. Skorzystaj z mojego, zamiast niepotrzebnie eksperymentować i przepalać budżet. W tej części kursu porozmawiamy również o harmonogramie wyświetlania reklam, wybieraniu miejsc, w których wyświetlają się nasze reklamy i najlepszym podejściu do testowania różnych kreacji reklamowych.
W ostatniej części kursu zajmiemy się analizą wyników naszych kampanii. Zobaczysz, jak czytać raporty dostępne w LinkedIn Ads. Podpowiem Ci, jakie metryki są kluczowe do oceny skuteczności kampanii i jak stworzyć sobie gotowy zestaw kolumn, który szybko pozwoli Ci ocenić skuteczność konkretnych reklam, grup odbiorców czy kampanii, jako całości.
Nauczysz się wyciągać wnioski z dostępnych raportów, optymalizować kampanie i dostosowywać strategię w trakcie ich trwania, tak aby osiągnąć lepsze wyniki. Pokażę Ci też, w jaki sposób możesz podejrzeć reklamy konkurencji, np. na wypadek, gdybyś szukał inspiracji do stworzenia nowych kreacji.
Aby w pełni wykorzystać wiedzę zawartą w kursie, nie musisz posiadać wcześniejszej wiedzy dotyczącej LinkedIn Ads. Znajomość innych platform reklamowych, np. Google Ads czy Facebook Ads nie jest konieczna, choć będzie pewnym atutem. Przydatna może okazać się również podstawowa wiedza z marketingu cyfrowego i ogólna znajomość platformy LinkedIn.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE