Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
różnic w podejściu do sprzedaży B2B vs B2C
co wpływa na decyzje zakupowe klientów biznesowych
tworzenia buyer persony i tego dlaczego jej określenie jest kluczowe w procesie sprzedaży
sposobów na poznanie potrzeb klienta biznesowego
docierania do osób decyzyjnych w firmie
prowadzenia rozmów biznesowych i technik negocjacji
reagowania na odmowę i obiekcje klienta
korzystania z technik sprzedaży doradczej bez wciskania i narzucania się
Pracujesz w marketingu lub sprzedaży? Jesteś handlowcem, dyrektorem lub managerem sprzedaży? Chcesz zwiększyć swoją skuteczność i sprzedawać więcej? Prowadzisz firmę
i szukasz sposobów na skuteczne pozyskiwanie klientów biznesowych? Zależy Ci na budowaniu relacji z klientami i zrozumieniu ich potrzeb? Szukasz szkolenia, które pomoże Ci poprawić Twoje umiejętności negocjacyjne i pokaże jak prowadzić sprzedaż B2B?
W takim razie trafiłeś w odpowiednie miejsce! Ten kurs online pokaże Ci jak sprzedawać swoje produkty i usługi klientom biznesowym. W jego trakcie poznasz różnice między sprzedażą do klientów indywidualnych i klientów biznesowych. Dowiesz się jak wygląda proces zakupowy z perspektywy klienta B2B i dlaczego nie możesz przenosić pewnych praktyk sprzedażowych z B2C do B2B. Nauczysz się prowadzenia rozmów handlowych i zdobędziesz umiejętności negocjacyjne, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż produktów i usług.
Czy wiesz, że średnio w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupów w firmie B2B bierze udział aż 6 osób? Sam tylko ten aspekt pokazuje, że bez odpowiedniego przygotowania, skazujesz się na porażkę! Jako handlowiec, musisz pamiętać o jednym - sprzedaż B2B to wieloetapowy proces, który może trwać nawet miesiącami. Ważne, aby uzbroić się w cierpliwość, nie zniechęcać, a już na pewno nie szukać drogi na skróty. Dobrze poukładany proces sprzedaży to przepis na sukces. Z tego kursu dowiesz się, jak powinien wyglądać skutecznych lejek sprzedaż w B2B niezależnie od branży, w której będziesz sprzedawał.
Na początku szkolenia krótko omówimy najważniejsze zagadnienia związane ze skuteczną sprzedażą. Poznasz kluczowe różnice między sprzedażą B2B a B2C i najważniejsze pojęcia, które przydadzą Ci się w pracy z klientem biznesowym. Dowiesz się jak i dlaczego klienci kupują… i dlaczego tak często odmawiają. Dzięki tej wiedzy nie będziesz nachalnym sprzedawcą, od którego nikt nie chce odbierać telefonów, a partnerem w relacjach biznesowych. Opowiem Ci również jakie są różnice między prospectingiem, a sprzedażą.
Ciężko być skutecznym sprzedawcą, jeżeli nie wiesz, kto tak naprawdę jest Twoim klientem, jakie ma potrzeby i oczekiwania. W trakcie kursu pokażę Ci jak określić potrzeby klienta biznesowego i stworzyć buyer personę. Pomoże Ci ona później w szukaniu nowych potencjalnych klientów i dostosowaniu do nich komunikatów sprzedażowych. Pokażę Ci też wzór takiej buyer persony oraz narzędzia, które pomogą Ci zbudować profil idealnego klienta w przypadku Twojego produktu lub usługi. W trakcie kursu poznasz również różnice między buyer personą, a segmentacją klientów i dowiesz się dlaczego nie można mylić tych pojęć.
W kursie poznasz kilka sposobów na prospecting, czyli metody poszukiwania Twoich potencjalnych klientów. Zobaczysz jak skutecznie wykorzystać w tym celu telefon, e-mail, media społecznościowe i inne mniej oczywiste narzędzia. Poznasz niestandardowe sposoby na stworzenie pierwszej relacji z klientem i dowiesz się, jak pokazać klientowi, dlaczego warto z Tobą rozmawiać. Pokażę Ci kilka niezwykle skutecznych wstępów na rozpoczęcie rozmowy. Dzięki nim zwiększysz szanse na to, że zupełnie nowych klient biznesowych będzie chciał wysłuchać, co masz do powiedzenia.
Skuteczny sprzedawca musi umieć spojrzeć na proces zakupu z perspektywy klienta. W kursie wejdziemy w buty klienta, by przyjrzeć się temu, jak poszukuje rozwiązań, co jest dla niego ważne, w jaki sposób podejmuje decyzje i dokonuje zakupu. Dzięki temu zrozumiesz jak postępować z klientem na każdym etapie świadomości twojej marki. Dowiesz się też jak w większych organizacjach identyfikować osoby decyzyjne i co robić w przypadku, gdy za decyzję o nawiązaniu współpracy odpowiada kilka osób.
Wielu handlowców i sprzedawców szuka sposobu na szybkie i skuteczne umówienie właściwej rozmowy handlowej. W tym kursie dowiesz się jak to robić! Nie tylko pokażę Ci 2 sprawdzone schematy rozmowy umawiającej spotkanie, ale też otrzymasz ode mnie gotowy przepis na taką rozmowę i zobaczysz jak przeprowadzić ją krok po kroku.
Każdy etap omówimy na licznych przykładach - od wstępu do rozmowy, przez diagnozę potrzeb, prezentację oferty, radzenie sobie z obiekcjami, aż do zamknięcia transakcji. Otrzymasz konkretne wskazówki, zwroty i pytania, które sprawią, że łatwiej będzie Ci komunikować zalety Twojej oferty i zbijać obiekcje klienta.
W ostatniej części kursu poznasz najważniejsze zasady i dobre praktyki prowadzenia negocjacji. Zrozumiesz też, że w negocjacjach chodzi o znalezienie porozumienia, a nie upieranie się przy swoich stanowiskach. Pokażę Ci jak dobrze przygotować się do negocjacji i jakie techniki sprzedaży możesz zastosować, aby zwiększyć swoje szanse na osiągnięcie zakładanych celów.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE