Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
tworzenia chwytliwych tematów maili, dzięki którym odbiorcy będą otwierać Twoje wiadomości
budowania treści maili, które sprawią, że Twoi odbiorcy odpiszą na wiadomości
tworzenia skutecznych follow-upów
konfiguracji skrzynki mailowej, tak aby Twoje wiadomości nie trafiały do spamu
pozyskiwania kontaktów do odbiorców z różnych źródeł
obsługi narzędzia Snov.io i budowy skutecznej kampanii cold-mailingowej
analizy wyników kampanii i rozwiązywania najpopularniejszych problemów
automatyzacji kampanii cold mailingowej, dzięki której będziesz w stanie umawiać dziesiątki spotkań sprzedażowych miesięcznie
Jesteś przedsiębiorcą, sprzedawcą lub pracownikiem działu marketingu? Chcesz zwiększyć bazę swoich klientów bez inwestowania w kosztowne kampanie reklamowe? Zależy Ci na tym, by zwiększyć skuteczność swoich kampanii cold-mailingowych? Chcesz nauczyć się tworzenia maili, które nie tylko zostaną otwarte i przeczytane, ale także skłonią odbiorcę do działania? Zastanawiasz się jak zmniejszyć liczbę odrzuceń i wiadomości, które lądują w spamie?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ten kurs online jest stworzony właśnie dla Ciebie! Niezależnie od tego, czy już zdarzyło Ci się prowadzić kampanie cold mailingowe, czy dopiero zaczynasz przygodę z tym kanałem sprzedaży, pokażę Ci jak budować mailing, który wygeneruje mnóstwo odpowiedzi i wartościowych spotkań biznesowych.
W kursie cold mailingu poznasz wszystkie składniki skutecznej kampanii, nauczysz się znajdować odpowiednich adresatów swoich wiadomości oraz budować treść wiadomości e-mail i follow-upy. Nie zabraknie też bardziej technicznej wiedzy dotyczącej konfiguracji skrzynki mailowej czy analizy wyników kampanii i jej optymalizacji.
Odpowiednio wykorzystywany cold mailing jest niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym i sprzedażowym. Jego najważniejsze zalety to:
niskie koszty w porównaniu z innymi formami marketingu
bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem
precyzyjne targetowanie konkretnych osób lub firm
możliwość personalizacji oferty i wiadomości
mierzalność wyników
możliwość szybkiej modyfikacji kampanii na podstawie uzyskanych wyników
W tym kursie online nauczysz się tworzyć skuteczne kampanie cold mailingowe od podstaw. Dowiesz się jakie są ich kluczowe elementy i na co zwrócić uwagę przy ich budowie. Podpowiem Ci w jaki sposób pozyskiwać adresatów swoich wiadomości, jak budować swoją bazę odbiorców i jak pisać maile, tak aby ich odbiorcy chcieli na nie odpowiadać. Nauczysz się tworzyć schemat kampanii i wybierać odpowiedni temat wiadomości.
Podczas szkolenia stworzysz również swoją pierwszą kampanię cold-mailingową korzystając z narzędzia Snov.io. Poznasz jego obsługę i wszystkie funkcjonalności, od zalogowania się do panelu, aż po kliknięcie “Start” po stworzeniu kampanii. Będziesz pracować na przykładzie rzeczywistej kampanii cold mailingowej, która pozwoliła umówić wiele spotkań z klientami zainteresowanymi usługą obsługi reklam w systemie Google Ads.
W trakcie kursu dużo uwagi poświęcimy tworzeniu treści maili. Dowiesz się jak podejść do pisania pierwszego maila i w jaki sposób kontynuować korespondencję. Nauczysz się tworzyć skuteczne tematy maili, które są kluczowym elementem wiadomości i decydują o tym czy adresat w ogóle zdecyduje się ją otworzyć. Na przykładzie konkretnego scenariusza pokażę Ci jak podejść do tworzenia treści pierwszego maila i jakie elementy powinien on zawierać.
Na przykładach pokażę Ci również jak podejść do pisania follow-upów, czyli maili, które służą przypomnieniu się lub kontynuacji korespondencji. Porozmawiamy też o tym, jak efektywnie umawiać spotkania z potencjalnymi klientami pozyskanymi za pomocą zimnych maili. Nie zabraknie bardzo ważnego tematu personalizacji wiadomości, która ma ogromny wpływ na zaangażowanie odbiorcy i może znacznie podnieść efektywność całej kampanii.
W trakcie kursu online pokażę Ci jak dobrać domenę do cold mailingu i jak ustawić skrzynkę pocztową tak, żebyś mógł wysyłać swoje pierwsze kampanie, które trafią do skrzynek odbiorczych Twoich adresatów. Omówimy wszystkie istotne zagadnienia związane z konfiguracją techniczną Twojej skrzynki i kampanii.
Następnie krok po kroku przejdziemy przez cały proces od początku do końca. Dowiesz się ile wiadomości dziennie wysyłać, co to DKIM i SPF, a także w jaki sposób “rozgrzać” Twoją skrzynkę pocztową. Dzięki odpowiedniej konfiguracji skrzynki pocztowej twoje wiadomości nie będą lądować w spamie, a Ty skutecznie dotrzesz do większej liczby odbiorców.
W trakcie kursu cold mailingu nauczysz się analizować wyniki Twojej kampanii. Dowiesz się na jakie współczynniki zwrócić uwagę i w jaki sposób pracować nad optymalizacją efektów Twoich działań. Podpowiem Ci jak radzić sobie z niskim współczynnikiem otwarć (open rate) oraz niskim współczynnikiem odpowiedzi (reply rate). Porozmawiamy też o tym jakie działania możesz podjąć, by zwiększyć liczbę osób zainteresowanych spotkaniem.
Nie zabraknie zagadnień związanych z automatyzacją i delegowaniem wszystkich działań. Dzięki temu po wypracowaniu optymalnego dla swojego biznesu modelu kampanii, będziesz mógł w skalowalny sposób rozwijać swoją sprzedaż i przedsiębiorstwo.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE