Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
odczytywania potrzeb klientów na każdym etapie rozmów sprzedażowych
unikania częstych błędów w wykorzystaniu technik sprzedaży
budowania zainteresowania u potencjalnego kontrahenta i wpływania na jego nastrój, aby sprzyjał podjęciu decyzji o zakupie
metod zdobywania informacji o potrzebach klienta
skutecznych sposobów prezentowania swojego produktu lub usługi
procedur pomagających w radzeniu sobie z wątpliwościami klienta
metod uzasadniania ceny twojego produktu lub usługi
domykania sprzedaży i rozumienia oczekiwań klientów po decyzji o kupnie
Myślisz o karierze w sprzedaży lub marketingu? Prowadzisz własny biznes i chcesz dowiedzieć się jak sprzedawać więcej? Chcesz zmniejszyć liczbę odrzuceń Twoich ofert, opanować techniki, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję i odnieść sukces w branży? Dzięki temu szkoleniu możesz to wszystko osiągnąć!
Dowiesz się z niego jak przygotować się do rozmowy z klientem i jak wpływać na jego nastrój, aby zwiększyć szansę na domknięcie sprzedaży. Zobaczysz jak identyfikować potrzeby klientów i poznasz metody skutecznego prezentowania swojej oferty. Nauczysz się zbijać obiekcje klientów, poznasz różne metody uzasadniania ceny i dowiesz się jak wykorzystać up-selling i cross-selling, żeby podnieść wartość transakcji.
Na początkowym etapie szkolenia dowiesz się jak dobrze przygotować się do spotkania z klientem i jak rozpocząć rozmowę. To niezwykle ważne, ponieważ klienci zmęczeni ciągłymi kontaktami handlowymi, telefonami i newsletterami, często starają się unikać takich kontaktów. Dowiesz się co zrobić, aby już na początku zainteresować potencjalnego klienta i zmniejszyć szansę na odrzucenie Twojej oferty już na starcie .W trakcie naszego kursu z technik sprzedaży zajmiemy się też wpływem nastroju klienta na jego decyzje zakupowe. Pokażę Ci w jaki sposób możesz wpływać na jego nastrój podczas rozmowy, aby zwiększyć szansę na sprzedaż.
Dobry sprzedawca to przede wszystkim osoba, która wie jak komunikować się z klientem bez formę - rozmowa telefoniczna, spotkanie face-to-face czy korespondencja mailowa. Podczas kursu dowiesz się jak mózg klienta przetwarza informacje, co wpływa na jego decyzje zakupowe i jak możesz to wykorzystać.
Omówimy każdy etapy rozmowy handlowej z perspektywy klienta, aby pomóc Ci lepiej zrozumieć jego oczekiwania i cele. Przyjrzymy się również błędom, które są najczęściej popełniane przez sprzedawców i handlowców podczas korzystania ze znanych technik handlowych. Większość z nich wynika po prostu z braku wiedzy o tym, w jaki sposób klienci podejmują decyzje zakupowe. Ty po ukończeniu tego kursu, będziesz wiedział jak wykorzystać na na swoją korzyść.
Podczas szkolenia nauczysz się skutecznie identyfikować i odpowiadać na potrzeby klienta. Będziesz w stanie odróżnić potrzeby biznesowe od emocjonalnych i dowiesz się w jakim stopniu wpływają one podejmowanie decyzji zakupowej. W trakcie kursu poznasz też kilka metod, na szybkie poznanie najważniejszych potrzeb swoich klientów bez zadawania zbyt dużej liczby pytań. Zrozumiesz jak różne potrzeby wpływają na decyzje zakupowe i jak możesz zaspokoić te potrzeby za pomocą swojej oferty.
W kolejnych lekcjach kursu poznasz praktyczne metody prezentacji oferty, które pomogą Ci podkreślić wartość swojego produktu lub usługi i uzasadnij jego cenę. Poznasz skuteczne podejścia i metody takiej jak:
CZK (cecha-zaleta-korzyść)
PCK (potrzeba-cecha-korzyść)
SPIN (zadawanie pytań w odpowiednim momencie)
SPI (Sytuacja, Problem, Implikacja)
W ostatniej części kursu dowiesz się, jak skutecznie zastosować techniki cross-sellingu i up-sellingu, żeby zwiększyć wartość sprzedaż pod koniec rozmów handlowych. Dowiesz się również, czego oczekuje od Ciebie klient po podjęciu decyzji zakupowej i poznasz model Kano, który tłumaczy trzy poziomy obsługi klienta. Podpowiem Ci jak zadbać o klienta po zakupie, aby budować trwałe relacje, które przełożą się na długoterminowe sukcesy w sprzedaży.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 102 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE