Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
pokonywania strachu i stresu przed prowadzeniem rozmów z klientami
zmniejszenia liczby odrzuconych telefonów
rozróżniania wymówek od obiekcji klienta i technik negocjacji
zrozumienia psychologii klienta i dostosowania swojego podejście do sprzedaży
budowania zaufania i relacji z potencjalnymi klientami, którzy Cię nie znają
skutecznego prezentowania swoich produktów i usług przez telefon
umawiania spotkań handlowych
efektywnego domykania sprzedaży przez telefon
Czujesz strach przed prowadzeniem rozmów telefonicznych z klientami i obawiasz się odrzuceń? Często spotykasz się z wymówkami klientów i nie wiesz, jak je skutecznie przezwyciężyć? Nie wiesz, jak budować zaufanie i relacje z potencjalnymi klientami, którzy Cię nie znają? Chcesz nauczyć się skutecznie prezentować swoje produkty i usługi przez telefon? W takim razie ten kurs online jest tym czego potrzebujesz!
Niezależnie, czy jesteś handlowcem, specjalistą ds. marketingu, przedstawicielem handlowym, agentem nieruchomości, pracownikiem obsługi klienta, telemarketerem czy właścicielem własnego biznesu, umiejętności skutecznego komunikowania się z klientami przez telefon będzie dla Ciebie szczególnie przydatna. W kursie znajdziesz techniki sprzedaży i narzędzia, które działają zarówno w branży B2B jak i B2C. Wszystko przedstawione na praktycznych i życiowych przykładach - z większością, których z pewnością będziesz mógł się utożsamić.
Aby w pełni wykorzystać to szkolenie, nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy na temat sprzedaży i psychologii sprzedaży. Wystarczy podstawowa wiedza i doświadczenie związane z kontaktem z klientem - reszty nauczysz się w trakcie szkolenia.
Na początku dowiesz się, skąd bierze się lęk przed wykonywaniem zimnych telefonów i rozmów z nieznajomymi. Odkryjesz, że jest to naturalna reakcja wynikająca z niepewności i obaw przed odrzuceniem. Podpowiem Ci jak można nad tym pracować. Później zajmiemy się radzeniem sobie ze strachem poprzez trzy kroki: PORAŻKA, P.U.W. oraz GRA.
Dzięki nim nauczysz się zmieniać swoje myślenie i podejście do trudnych sytuacji podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Dowiesz się co robić żeby przezwyciężyć lęk i zmniejszyć stres przed i podczas rozmów z klientami. Zobaczysz jak możesz zmienić swoje nastawienie do tego rodzaju pracy, a także skutecznie działać w kontakcie z klientami.
Czy wiesz jak zwiększyć szansę na sprzedaż jeszcze zanim rozpoczniesz z klientem rozmowę? Odpowiedzią jest odpowiednio przeprowadzony prospecting. Nawet najlepszy produkt i najlepsze argumenty sprzedawcy na nic się zdadzą, jeżeli trafią do nieodpowiedniej osoby. W trakcie tego kursu sprzedaży telefonicznej poznasz więc sprawdzone strategie identyfikowania najlepszych klientów dla Twojego produktu.
Zrozumiesz, jak prowadzić dokładne i skuteczne badania klientów, identyfikować odpowiednie segmenty rynku, a następnie stosować te informacje do tworzenia precyzyjnych i skutecznych list potencjalnych klientów. Nauczysz się nie tylko skutecznie identyfikować potencjalnych klientów, ale także oceniać i priorytetyzować te kontakty, aby Twoje działania prospectingowe były jak najbardziej efektywne.
Nie mam teraz czasu. Nie mam na to budżetu. Nie potrzebuję tego. Cena jest za wysoka. Każda osoba zajmująca się sprzedażą słyszała te słowa setki, a może nawet tysiące razy. Nieumiejętność radzenia sobie z obiekcjami i wymówkami klientów to największy powód niedomykania sprzedaży. W trakcie tego kursu sprzedaży telefonicznej pokażę Ci sprawdzone techniki radzenia sobie z tym wyzwaniem. Dobrze zrozumiesz czym tak naprawdę różni się obiekcja od wymówki i jak w rozmowie zareagować odpowiednio na każdą z nich.
Poznasz sprawdzoną przeze mnie metodę Z.U.W.U (Zrozumienie, Uzasadnienie, Wyeliminowanie i Utrzymanie) której zastosowanie pozwoli Ci zbudować zaufanie i przekonać klienta w rozmowie telefonicznej do skorzystania z Twojej oferty. Dowiesz się jak zrozumieć punkt widzenia klienta i nauczysz się przedstawiać mu logiczne argumenty.
Podpowiem Ci jak w rozmowie możesz skorzystać z faktów, statystyk i referencji, aby je wzmocnić. Zobaczysz jak skutecznie prezentować konkretne rozwiązania i utrzymywać pozytywną atmosferę podczas rozmowy, nawet jeżeli nie udało się rozwiązać wszystkich obiekcji.
Czy zakończenie rozmowy z klientem jest istotne? W jaki sposób skutecznie kończyć rozmowę? Czym jest kontrakt w rozmowie handlowej? Czym jest follow up i jak skutecznie go zaplanować - zarówno w formie mailowej jak i telefonicznej? Na te i wiele więcej innych pytań związanych bezpośrednio z pierwszymi i kolejnymi rozmowami handlowymi odpowiem w trakcie tego szkolenia.
Zagadnienia te przepracujemy na praktycznych przykładach typowych sytuacji i rozmów sprzedażowych. Dowiesz się jakie są najczęstsze błędy w cold-callingu i jak ich unikać, aby zwiększyć szansę na domknięcie sprzedaży lub kolejny etap rozmów i negocjacji.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE