Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
budowania skutecznych ofert handlowych, które zainteresują klienta
zrozumienia tego co motywuje klienta do zakupu, a co może go zniechęcić
tworzenia skutecznych maili ofertowych, które zwrócą uwagę klienta i nie trafią do spamu
wykorzystania zwrotów i słów, które pomogą Ci przekonać klienta bez uciekania się do manipulacji
budowania trwałych relacji z klientami i utrzymywania ich lojalności wobec Twojej marki
praktycznego wykorzystania różnych rodzajów perswazji w procesie sprzedaży
pokonywania lęku przed bezpośrednim kontaktem z klientem
prowadzenia rozmów handlowych i technik negocjacji, które pomogą domknąć sprzedaż
Jesteś handlowcem, marketerem, pracownikiem obsługi klienta lub prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług? Zastanawiasz się jak budować oferty, tak aby były atrakcyjne i odpowiadały jak najlepiej na potrzeby klientów. Szukasz wskazówek jak budować przekonujące maile ofertowe? Chcesz stać się bardziej pewny siebie i pokonać lęk przed prowadzeniem bezpośrednich rozmów z klientami? Chcesz poznać techniki przekonywania, które pozwolą Ci domykać znacznie więcej transakcji? W takim razie ten kurs będzie dla Ciebie nieocenioną pomocą w procesie sprzedaży.
W jego trakcie zrozumiesz w jaki sposób docierać do świadomości klienta, żeby finalnie zachęcić go do skorzystania z Twojej oferty. Pokażę Ci jak umiejętne wykorzystanie pewnych zwrotów i słownictwa w mailingach i rozmowach zwiększy Twoje szanse na zainteresowanie klienta ofertą. Zobaczysz również czego kategorycznie unikać, bo może skutecznie zniechęcić klienta już na starcie.
Większość kursu poświęcimy praktycznemu wykorzystaniu etycznej perswazji w biznesie i sprzedaży. Poznasz, rodzaje perswazji, przydatne techniki przekonywania i zobaczysz jak wykorzystać je do realizowania swoich celów biznesowych. Wiedza zawarta w kursie będzie szczególnie przydatna osobom związanym z marketingiem i sprzedażą, ale tak naprawdę wykorzysta ją każdy, bo przecież codziennie musimy przekonywać innych do swoich pomysłów i racji nie tylko w życiu zawodowym, ale też osobistym.
W odróżnieniu od wielu innych kursów i książek na temat perswazji, które możesz znaleźć na rynku ten nie jest wykładem i zbiorem teoretycznych zagadnień. Tutaj zdobytą wiedzę nauczysz się wykorzystywać w realnych życiowych sytuacjach, które mają miejsce na różnych etapach w sprzedaży. Podczas kursu skupimy się na wykorzystaniu:
perswazji argumentami
perswazji peryferyjnej
perswazji narracyjnej
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak mózg klienta reaguje na nowe informacje? Co możesz zrobić, aby przyciągnąć jego uwagę? Jak pewne słowa i zwroty są przez niego odbierane - często nawet nieświadomie. Właśnie od tego zaczniemy nasze szkolenie. Wytłumaczę Ci jak my jako ludzie przetwarzamy nowe informacje i w jaki sposób powinieneś je przekazywać, aby od początku budować pozytywną relację z klientem. Podpowiem Ci również czego klienci nie lubią i czego powinieneś unikać, aby nie zniechęcić ich już na samym początku. W końcu pierwsze wrażenie będziesz miał okazję zrobić tylko raz. Nie możesz tego zepsuć!
Nie chcesz, aby twoje maile z ofertami lądowały w koszu lub spamie, prawda? Problem tylko w tym, że Twoi klienci, podobnie jak każdy z nas dostają codziennie tak dużo wiadomości, że coraz trudniej przyciągnąć i zatrzymać ich uwagę. W trakcie kursu pokażę Ci co zrobić, aby zyskać uwagę klienta i zachęcić go do zapoznania się z Twoją propozycją.
Poznasz sposoby na budowanie zaufania do marki lub produktu, z którym klient spotykał się po raz pierwszy. Przedstawię Ci też bardzo ciekawe wyniki badań, dotyczących słów i zwrotów, które zniechęcają klientów - dowiesz się dlaczego klienci ich nie lubią i jakimi słowami możesz je zastąpić, tak by Twoja komunikacja była skuteczna.
Jesteś przekonany, że Twoja oferta jest świetna i przecież powinna sprzedawać, bo włożyłeś w jej przygotowanie sporo czasu? W takim razie dlaczego nie działa? W trakcie kursu zajmiemy się jej analizą, a Ty zobaczysz jak powinien wyglądać cały proces budowania ofert, które mają jeden główny cel - doprowadzić do sprzedaży.
Nauczę Cię w jaki sposób możesz lepiej poznać i zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Zobaczysz w jaki sposób komunikować korzyści i wartość Twojego produktu. Podpowiem Ci jak w umiejętny sposób dopasować ofertę Twojego produktu do rożnych grup klientów. Zobaczysz jak przełamać niechęć i sceptycyzm klienta. Podpowiem Ci również jak umiejętnie wykorzystane techniki perswazji pozwolą wyróżnić Twoją ofertę na tle konkurencji.
Perswazja bywa często mylona z manipulacją, co jest dużym błędem. W przeciwieństwie do manipulacji, perswazja to sztuka, która może przynieść Ci tylko korzyści. Zrozumienie różnicy między nimi może odmienić sposób w jaki prowadzisz biznes i komunikujesz się z innymi. W trakcie szkolenia pokażę Ci różnice między technikami perswazji, a manipulacją i wytłumaczę, z jakich powodów manipulacja jest ryzykowna i może doprowadzić nawet do utraty lojalnego klienta
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE