Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
zobaczysz na co zwracać uwagę podczas rozmowy z klientem
poznasz nowe sposoby pozyskiwania klientów
zobaczysz jak optymalizować lejek sprzedażowy
nauczysz się stosować język korzyści
będziesz potrafił radzić sobie z obiekcjami klientów
dowiesz się jak planować sprzedaż
poznasz liczne techniki wspomagające sprzedaż
dowiesz się jak motywować się do pracy
Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? Bez względu na to, które zdanie opisuje cię lepiej, ten kurs będzie świetnym wyborem. Zebrałem w nim swoje kilkuletnie doświadczenie handlowe i masę przydatnych wskazówek, które z pewnością pomogą ci sprzedawać więcej!
Wiesz jak wygląda proces sprzedaży, ustaliłeś cele, które chcesz osiągnąć a może po prostu sprzedajesz z nadzieją, że to wystarczy? Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale każdy proces sprzedaży w dużym stopniu opiera się na podobnych krokach. To tzw. lejek sprzedażowy, który możesz poprawić i udoskonalić, tak aby generować większe zyski. W tym kursie nie tylko pokażę ci czym dokładnie jest i jak powinien wyglądać skuteczny lejek sprzedażowy, ale też zastanowimy się, co możesz zrobić, aby zoptymalizować go w swojej firmie.
Pozyskiwanie klientów może być prostsze i tańsze niż myślisz. Musisz tylko wiedzieć kogo tak naprawdę szukasz i jakie narzędzia sprawdzą się najlepiej w przypadku twojego biznesu. W tym kursie pokażę ci, co zrobić, aby precyzyjnie określić profil twojego klienta. Zobaczysz również jak do jego poszukiwań w sposób praktyczny wykorzystać internet. Dowiesz się także czym różnią się między sobą poszczególne typy klientów oraz jak zadawać im odpowiednie pytania.
To nie twój produkt, a klient któremu próbujesz go sprzedać jest najważniejszy! Wielu sprzedawców kompletnie o tym zapomina, skupiając się tylko na tym co, a nie komu sprzedaje! Aby osiągnąć więcej musisz wiedzieć czego oczekuje twój klient, co jest mu potrzebne i jakie cechy twojego produktu naprawdę mają dla niego znaczenie. Musisz nauczyć się mówić językiem korzyści, dopasowywać go do oczekiwań klienta, no i przede wszystkim, musisz wiedzieć jak negocjować i radzić sobie z obiekcjami. O tym i wielu innych tematach szczegółowo opowiem ci w moim kursie.
Na pewno słyszałeś o technice “Dobry i zły glina”, być może widziałeś ją nawet w filmach. Ale czy zdawałeś sobie sprawę, że z powodzeniem wykorzystują ją również najlepsi sprzedawcy na świecie? Tego typu psychologiczne "triki" potrafią być niezwykle skuteczne, dlatego tak często wykorzystuje się je w handlu. To temat niezwykle ważny, dlatego poświęciłem mu cały osobny rozdział, w którym opowiem ci aż o 10 tego typu technikach i sposobach ich wykorzystania.
Dobry sprzedawca nigdy nie stoi w miejscu! Cały czas stara się doskonalić swoje umiejętności. W tym kursie będziemy więc zajmować się nie tylko procesem sprzedaży, klientami i technikami, ale przede wszystkim Tobą! Pokażę ci jak określić swoje słabe i mocne strony, podpowiem jak motywować się do pracy, zobaczysz również czym jest self-coaching i dlaczego powinieneś korzystać z niego codziennie.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 287 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE