Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny sprzedawca
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
rozumienia potrzeb klienta i jego motywacji do zakupów
budowania wizerunku marki i lojalności klientów
tworzenia skutecznych reklam i komunikatów marketingowych
rozmieszczania produktów w sklepie, tak by zwiększyć ich sprzedaż
rozumienia procesu myślowego klienta od wejścia do sklepu po sfinalizowanie zakupów
wpływania na to jak klient postrzega Twoją markę
skutecznej komunikacji z klientem w sklepie stacjonarnym i internetowym
zwiększania sprzedaży przez wykorzystanie emocji klientów
Prowadzisz własny biznes i szukasz sposobu na skuteczne zwiększenie sprzedaży? Nie ma lepszej metody niż słuchanie swoich klientów, rozumienie ich potrzeb i motywacji, które skłaniają ich do zakupu. Klient w dzisiejszym świecie ma ogromny wybór - ten sam lub podobny produkt może kupić w dziesiątkach różnych sklepów.
Jeśli chcesz go przekonać, by zrobił to właśnie u Ciebie, musisz wiedzieć, w jaki sposób myśli i podejmuje decyzje zakupowe. Tylko wtedy będziesz w stanie sprzedawać więcej! Jeżeli chcesz wiedzieć, co sprawia, że klient lubi daną markę, pragnie danego produktu i przede wszystkim dokonuje zakupu, to jesteś we właściwym miejscu.
Wiedza, którą zawarłam w tym kursie online, będzie wartościowa nie tylko dla przedsiębiorców czy marketerów, ale praktycznie każdej osoby, której praca związana jest ze sprzedażą i kontaktem z klientami. Jeżeli z kolei czytasz te słowa z perspektywy konsumenta, to w kursie znajdziesz sporo informacji na temat tego, jak świadomie podejmować decyzje zakupowe, nie dokonywać zakupów pod wpływem emocji i nie dać się zmanipulować sprytnym trikom sprzedażowym.
Biznesu nie prowadzimy dla siebie tylko dla naszych klientów. Zrozumienie ich potrzeb i dostosowanie do nich naszej oferty, sklepu i obsługi klienta to klucz do sukcesu. W trakcie tego kursu online zrozumiesz co tak naprawdę dzieje się w głowie osoby, która widzi produkt w reklamie, na wystawie sklepowej czy w końcu staje przed decyzją zakupową. Zrozumiesz, jak emocje wpływają na decyzje zakupowe i dowiesz się, dlaczego tak często kupujemy pod wpływem impulsu rzeczy, których nawet nie potrzebujemy. Poznasz również różne motywacje zakupowe klientów, dowiesz się, jak “tłumaczą” sobie oni dokonywanie zakupów czy np. jak decydują, który z dwóch podobnych produktów kupić.
Jeśli chcesz szybko powiększyć grono klientów, którzy regularnie od Ciebie kupują, musisz ich przyciągnąć do swojego sklepu. Jednym z najlepszych narzędzi, które Ci w tym pomogą, jest reklama. Z kursu dowiesz się, jak poszczególne jej elementy są odbierane przez klienta i jak je tworzyć, tak by Twój przekaz marketingowy był skuteczny. Dowiesz się co zrobić i w jaki sposób komunikować swoją markę w reklamie, tak aby klient Cię zapamiętał i odwiedził Twój sklep czy to stacjonarny, czy internetowy.
Na to, czy klient kupi w Twoim sklepie, ma wpływ ogromna ilość czynników. Z wielu możesz nie zdawać sobie nawet sprawy lub mogą wydawać Ci się one nieistotne. Czy np. muzyka w sklepie stacjonarnym może zachęcić lub odwieść nas od zakupów? Czy atmosfera w sklepie może wpłynąć na to, ile produktów wrzucimy do koszyka? Czy budowa i wygląd konkretnych elementów sklepu internetowego może sprawiać, że chętniej i częściej kupujemy w tym, a nie innym miejscu? Odpowiem krótko: Tak! Każdy z tych elementów ma olbrzymie znaczenie, nawet jeżeli klient sam nie zdaje sobie z tego sprawy. Wiele naszych decyzji jest podświadomych, impulsywnych i wywołanych czynnikami, które na pierwszy rzut oka nie mają znaczenia. W tym kursie online dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby klienci nie rezygnowali z zakupów w Twoim sklepie i powracali do niego możliwie najczęściej.
Jednym z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów jest zbyt wysoka cena. Jak się przekonasz w trakcie tego kursu online problem nie zawsze leży w samej cenie, ale w tym, jak ją klientowi przedstawiamy. Jeżeli będziesz potrafił pokazać klientom korzyści płynące z posiadania danego produktu, możesz być pewny, że większość z nich nie będzie musiała się długo zastanawiać nad zakupem. Musisz tylko wiedzieć jakich argumentów użyć i jak dopasować je do różnych typów klientów. W kursie opowiem Ci o tym, jak stosować przydatne triki związane z przedstawianiem ceny i porównywaniem cen różnych produktów. Dowiesz się, dlaczego klienci są tak wrażliwi na cenę i jej zmiany oraz do czego ją porównują.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE