1 + 1 GRATIS = CO DRUGI KURS ZA DARMO!     |     DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Rozwój osobisty

Kurs Psychologia zachowań konsumenckich:Trailer

Zrozum potrzeby i motywacje zakupowe swoich klientów. Naucz się skutecznej komunikacji marketingowej i zacznij zwiększać sprzedaż w swoim sklepie!

Kurs Psychologia zachowań konsumenckich:Znak towarowy

Zrozum potrzeby i motywacje zakupowe swoich klientów. Naucz się skutecznej komunikacji marketingowej i zacznij zwiększać sprzedaż w swoim sklepie!

Kurs Psychologia zachowań konsumenckich:Obrazy reklamowe

Zrozum potrzeby i motywacje zakupowe swoich klientów. Naucz się skutecznej komunikacji marketingowej i zacznij zwiększać sprzedaż w swoim sklepie!

Kurs Psychologia zachowań konsumenckich:Visual merchandising w sklepie stacjonarnym

Zrozum potrzeby i motywacje zakupowe swoich klientów. Naucz się skutecznej komunikacji marketingowej i zacznij zwiększać sprzedaż w swoim sklepie!
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Skuteczny sprzedawca

6199 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Opinie użytkowników

Aleksandra Zawiślak
5.0
Bardzo fajny kurs, dużo informacji przyda mi się do codziennej pracy. Uświadomienie sobie tego, jak klienci podchodzą do decyzji zakupowych jest mega ważne i właśnie z tego kursu dowiedziałam się takich informacji. Polecam, jestem zadowolona
Wiktor Koch
5.0
Ciekawy i pouczający kurs. Warto się z nim zapoznać, jeżeli chcesz zgłębić wiedzę na temat psychologi sprzedaży twoich klientów i przyszłych klientów

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • rozumienia potrzeb klienta i jego motywacji do zakupów

  • budowania wizerunku marki i lojalności klientów

  • tworzenia skutecznych reklam i komunikatów marketingowych

  • rozmieszczania produktów w sklepie, tak by zwiększyć ich sprzedaż

  • rozumienia procesu myślowego klienta od wejścia do sklepu po sfinalizowanie zakupów

  • wpływania na to jak klient postrzega Twoją markę

  • skutecznej komunikacji z klientem w sklepie stacjonarnym i internetowym

  • zwiększania sprzedaży przez wykorzystanie emocji klientów

Zrozumieć potrzeby klienta

Poznaj potrzeby klienta oraz cechy jakimi kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowej.

Skuteczna reklama i komunikacja z klientem

Jak sprawić by klienci kupowali więcej?

Poznaj czynniki jakie wpływają na to, że Twój klient powraca do sklepu i realizuje kolejne zakupy.
Forma prezentacji cen produktów oraz przydatne triki związane z jej przedstawianiem w Twoim sklepie.

Jak przedstawiać ceny?

ZOBACZ WIĘCEJ

Odbierz co drugi kurs za darmo!
Skorzystaj z promocji 1 + 1 GRATIS

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 00m 47s
Jak korzystać z materiałów? 01m 50s
Psychograficzna segmentacja rynku 14m 53s
Persona w biznesie 14m 40s
Badania marketingowe 14m 36s
Struktura potrzeb konsumenta 14m 26s
Motywacja w zachowaniu klienta 09m 04s
Postawy konsumenckie 14m 39s
Archetypy marki – wykorzystanie 06m 49s
Archetyp marki – charakterystyka cz.1 14m 20s
Archetyp marki – charakterystyka cz. 2 13m 49s
Znak towarowy Podgląd 09m 52s
Przywiązanie do marki 14m 25s
Łatwość przetwarzania 07m 40s
Paradoks wyboru 05m 41s
2 Reklama
Czy reklamy faktycznie działają? 12m 56s
Grupa docelowa 13m 33s
Reklama jako element łańcucha 10m 12s
Jaki człowiek do reklamy? 13m 36s
Reklama a zapamiętywanie 14m 38s
Emocje i motywacja w reklamie 06m 24s
Obrazy reklamowe Podgląd 07m 33s
Słowo w reklamie 08m 07s
3 Zabiegi promocyjne inne niż reklama
Kupony, talony i bony 14m 34s
Budowa e-sklepu 14m 47s
Visual merchandising w sklepie stacjonarnym Podgląd 08m 12s
Rozmieszczenie produktów 08m 25s
Oddziaływanie zmysłowe 10m 48s
4 Decyzyjny proces zakupowy
Natura procesów decyzyjnych 08m 00s
Jak klient postrzega? 06m 59s
Poszukiwanie informacji 14m 26s
Strategie wyboru 15m 03s
Psychologia ceny 13m 55s
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? 09m 35s
5 Kupowanie impulsywne
Istota kupowania nierefleksyjnego 13m 03s
Przestrzenne wywieranie wpływu na klienta 14m 02s
Kupowanie kompulsywne 07m 03s
6 Dysonans pozakupowy
Dysonans poznawczy 10m 18s
Redukowanie dysonansu poznawczego 05m 39s
Zachowania klientów niezadowolonych 14m 41s
Zachowania klientów zadowolonych 06m 43s
Zakończenie 01m 18s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

43569 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2261 wszystkich opinii.

5 5 45
5.0
98%
2%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (45)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Rzeczowy i ciekawy
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Jasny przekaz
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Ciekawy kurs, wiele psychologicznych aspektów. Polecam
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Ten kurs to fascynująca podróż po świecie psychologii konsumenta. Dzięki niemu zrozumiałem, jakie czynniki wpływają na decyzje zakupowe i jak można je wykorzystać w praktyce. Nieoceniona wiedza dla każdego, kto chce skuteczniej docierać do swoich klientów i zwiększać sprzedaż.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
Wszystko.
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Psychologia zachowań konsumenckich

Zrozum potrzeby i motywacje zakupowe swoich klientów. Naucz się skutecznej komunikacji marketingowej i zacznij zwiększać sprzedaż w swoim sklepie!
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 121 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

129

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 12.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 7,5 godziny szkolenia
videos 42 wykładów
test questions 26 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.8
Skuteczny sprzedawca
Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci wykręcać świetne wyniki sprzedażowe. Poznaj najlepsze techniki sprzedaży, naucz się przekonywać klienta do swojej oferty i zostań skutecznym sprzedawca!
360 wykładów
6199 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Skuteczny sprzedawca
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 99614 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE