korzystania z metody wpływu społecznego w sytuacjach biznesowych
stosowania technik perswazji w działaniach marketingowych
identyfikowania i obrony przed technikami manipulacji
zwiększania sprzedaży dzięki trikom psychologicznym
lepszego argumentowania i skutecznego przekonywania innych
stosowania języka dostosowanego do odbiorcy
świadomego posługiwania się komunikacją niewerbalną (mimiką, ruchem, wzrokiem postawą ciała)
wykorzystania mechanizmów psychologii do osiągania swoich celów
Jeżeli prowadzisz firmę, zajmujesz się marketingiem lub sprzedażą, jednym z Twoich głównych celów jest wpływanie na innych - najczęściej, aby zwiększyć sprzedaż, nawiązać współpracę czy poprawić wizerunek marki. Zawsze jednak chodzi o zmianę zachowania lub myślenia drugiej strony, tak by osiągnąć konkretne cele. Jeżeli nie chcesz działać na oślep, tylko być skutecznym w tym, co robisz, skorzystaj z tego kursu! Znajdziesz w nim sprawdzone i przede wszystkim działające techniki wywierania wpływu i perswazji, które działają nie tylko w biznesie i marketingu, ale też w życiu osobistym. Będziesz potrafił skutecznie argumentować swój przekaz, dostosowywać go do odbiorcy, mówić i pisać bardziej przekonująco.
Zanim pokażę Ci konkretne metody i techniki wywierania wpływu na innych, poznasz podstawy psychologii społecznej. Dzięki temu lepiej zrozumiesz w jaki sposób grupy, kultury, a nawet całe społeczności wpływają na pojedyncze osoby. Dowiesz się w jaki sposób, my jako ludzie myślimy, jak podejmujemy decyzje. Przekonasz się, że wiele z nich wcale nie jest racjonalnych właśnie dlatego, że ktoś lub coś wpłynęło na nas. Takie solidne fundamenty pozwolą Ci sprawniej posługiwać się przedstawionymi w dalszej części kursu technikami.
W trakcie kursu poznasz reguły wpływu społecznego, które działają praktycznie bez wysiłku umysłowego, na zasadzie mechanizmu bodziec–reakcja. Co to dla Ciebie oznacza? Że znajdziesz tutaj skuteczne metody, które działają zawsze, wszędzie i na każdego! Zobaczysz, jak wpływ społeczny jest często nieuświadomiony, a także w dużej mierze jest niezależny od płci, kultury, czy pochodzenia. Otrzymasz więc uniwersalną wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać absolutnie w każdej sytuacji.
Tworząc ten kurs, skupiłam się na przekazaniu Ci tego, co jest sprawdzone i co działa po prostu najlepiej. W jego trakcie poznasz zasady działania sześciu podstawowych reguł wpływu społecznego: wzajemności, zaangażowania i konsekwencji, społecznego dowodu słuszności, lubienia i sympatii, autorytetu i niedostępności. Każda z nich jest wynikiem wieloletniej pracy ekspertów z dziedziny psychologii społecznej, a w szczególności autorytetu w tej dziedzinie Roberta Cialdiniego.
Nie martw się, nie zostaniesz sam z całą tą teorią! Zadbałam o to, abyś po zapoznaniu się z każdą z reguł otrzymał gotowe przykłady zastosowania ich w praktyce. W kursie skupiam się głównie na sytuacjach i działaniach marketingowych, sprzedażowych, ale wiele z nich dotyczy również codziennych życiowych sytuacjach. Dowiesz się także jak skutecznie łączyć konkretne metody ze sobą, tak aby uzyskać jeszcze lepsze efekty.
Wiele osób zastanawia się, czy nauka tego typu metod nie jest już może nieetyczną manipulacją drugim człowiekiem. Kwestie etyki poruszymy w tym kursie, ale pamiętaj, że podawane metody to jedynie narzędzia i to od Ciebie zależy, w jakim celu ich użyjesz. W trakcie kursu pokażę Ci jednak jak nie przekraczać granicy między wpływem, perswazją a nieetyczną manipulacją i jak się przed samą manipulacją bronić.