Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
budowania silnego i spójnego wizerunku Twojej marki
zdobywania klientów i zarabiania na swojej marce osobistej
budowania zaangażowanej społeczności wokół Twojego biznesu
projektowania brandingu i oprawy graficznej Twojej marki
wykorzystania strony internetowej do budowy personal brandingu
tworzenia wartościowych treści i zasad skutecznego copywritingu
wyboru i obsługi social mediów odpowiednich dla Twojego personal brandu
korzystania z najważniejszych narzędzi dla personal brand managera
Jeżeli prowadzisz własny biznes lub zamierzasz go założyć, to budowa spójnego wizerunku i rozwijanie marki osobistej może okazać się najlepszym narzędziem marketingowym. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak zarabiać na tym, kim naprawdę jesteś. Poznasz w nim tajniki personal brandingu, social media, content marketingu i copywritingu, przekazane w pigułce przez prawdziwych praktyków. Jeśli jesteś małym lub mikro-przedsiębiorcą, czy przedstawicielem handlowym, dowiesz się, jak zwiększyć swoje obroty i zrealizować cele biznesowe, dzięki sile personal brandingu. Dzięki temu szkoleniu zaoszczędzisz nie tylko pieniądze, ale też czas! Zamiast kupować masę książek i uczestniczyć w szkoleniach, w jednym miejscu znajdziesz kompletną porcję wiedzy, która pozwoli Ci samodzielnie zbudować silną markę osobistą.
Praca etatowa to rzecz nabyta, w obecnych czasach też dość niepewna. Zgromadzone oszczędności mogą szybko “zniknąć”, a każda firma w końcu może upaść. Twoja marka osobista to jednak coś, co masz od zawsze i na zawsze. Personal branding pomoże początkującemu i doświadczonemu fryzjerowi, kosmetyczce, prawnikowi, trenerowi personalnemu, czy księgowej, ale także menedżerom i marketerom w korporacjach, przedsiębiorcom i prezesom firm. Słowem: każdemu! Musisz tylko wiedzieć, jak go odpowiednio rozwinąć i wykorzystać! Jeśli zainwestujesz w to czas i wiedzę, będzie przynosił konkretne zyski. Personal brand to taka długoterminowa lokata ze zmiennym, ale wciąż wysokim oprocentowaniem. Zacznij w nią inwestować już dziś!
W początkowych rozdziałach tego kursu zastanowimy się, jak powinieneś podejść do budowy swojego personal brandu. Nie ma znaczenia czym konkretnie się zajmujesz, czy może chcesz się przebranżowić, czy dopiero wchodzisz na rynek pracy. Krok po kroku pokażę Ci o jakie aspekty zadbać, budując swój wizerunek od podstaw. Dowiesz się, jakie cechy ma dobra marka osobista, jak różni się jej kreowanie w zależności od typu klientów, których będziesz chciał pozyskiwać oraz jak przygotować stronę internetową, która będzie Twoją wizytówką! Nauczysz się za jej pomocą prezentować swoją ofertę oraz eksponować umiejętności i sukcesy. Jeśli jesteś licealistą lub studentem, kurs pokaże Ci, że warto zacząć już teraz dbać o swoją markę osobistą, aby wejść na rynek pracy ze sporym bagażem rozpoznawalności, przedsiębiorczości i feelingu, które już na starcie zwiększą Twoje wynagrodzenie lub zyski z własnej działalności.
Żadne inne narzędzie nie pomoże Ci tak bardzo w rozwoju i budowaniu marki osobistej jak właśnie social media. Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube, a może Snapchat lub TikTok. Możliwości jest sporo, ale nie oznacza to, że powinieneś być wszędzie. Wręcz przeciwnie! Konkretne social media musisz precyzyjnie dobrać do tego, czym się zajmujesz, a przede wszystkim zastanowić się, czy rzeczywiście są tam Twoi klienci. Musisz też wiedzieć, w jaki sposób prowadzić w każdym z nich skuteczną komunikację, tak by dzięki niej zbudować zaangażowaną społeczność i wiernych fanów Twojej marki. To, co będzie sprawdzać się w grupach na Facebooku czy Instagramie może okazać się nieskuteczne lub wręcz szkodliwe np. na Linkedin. Pokażę Ci jak uniknąć najczęstszych błędów i nie tracić czasu na pojawianie się w miejscach, które nie są dla Ciebie odpowiednie.
Media społecznościowe, to jedynie wierzchołek góry możliwości! W trakcie kursu poznasz znacznie więcej sposobów na rozwijanie swojej marki. Dowiesz się między innymi jak wykorzystać marketing afiliacyjny do generowania przychodu pasywnego. Nauczysz się nawiązywać współpracę komercyjną i wykorzystywać marketing eventowy do promowania swojego biznesu na spotkaniach branżowych. Opowiem Ci również o tym, czy warto wspierać swoje działania płatnymi reklamami np. na Facebooku, czy za pomocą Google Ads. Zrozumiesz również, jak duże znaczenie ma odpowiednia obsługa klienta oraz nauczysz się zdobywać nowych klientów za pomocą poleceń.
W trakcie kursu poznasz praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci budować silny wizerunek Twojej marki oraz zwiększać jej widoczność w internecie. Uczył będziesz się jednak nie tylko na dobrych przykładach, ale też na błędach. Na szczęście nie swoich, a innych marek i biznesów. Pozwoli Ci to uniknąć najczęstszych pułapek i problemów, które mogłyby Cię dużo kosztować. Jako bonus otrzymasz też kompletny narzędziownik z najważniejszymi aplikacjami dla każdego brand managera.