wyboru najlepszych social mediów do budowania marki osobistej agenta nieruchomości
prowadzenia profesjonalnego profilu biura nieruchomości w różnych mediach społecznościowych
odnajdywania wyróżników dla swojej marki i odpowiedniej ich komunikacji do klientów
wyboru najlepszych formatów treści dla swoich działań w social mediach
tworzenia treści, które generują leady, a nie puste lajki i reakcje
recyklingu treści - wykorzystania tego samego contentu w różnych mediach
budowania relacji z klientami przez social media
obsługi narzędzi przydatnych w pracy z social mediami: Canva, CapCut i Mojo
Jesteś właścicielem biura nieruchomości, agentem, deweloperem lub świadczysz usługi marketingowe dla klientów z tej branży? Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać media społecznościowe do generowania leadów, a nie tylko zdobywania kolejnych obserwujących? Zastanawiasz się, które platformy wybrać, jakie treści tworzyć i jak budować silną markę osobistą? W takim razie ten kurs online marketingu nieruchomości jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak wykorzystując media społecznościowe pozyskiwać klientów, zwiększać rozpoznawalność oraz zasięg Twojej marki i budować zaufanie klientów. Zaczniemy od podstaw takich jak charakterystyka poszczególnych serwisów społecznościowych i wybór najlepszego z nich dla Twojego biznesu.
Przejdziemy przez zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej, tworzeniem skutecznych treści i projektowaniem spójnej identyfikacji wizualnej. Nauczysz się tworzyć posty w różnych formatach (m.in. karuzele, infografiki, rolki, itd.) i zobaczysz jak planować strategię swoich działań marketingowych. Poznasz też sporo przydatnych narzędzi i najlepsze praktyki pracy w mediach społecznościowych w branży nieruchomości.
Facebook, Instagram, a może LinkedIn lub Tiktok? W kursie przyjrzymy się najpopularniejszym serwisom społecznościowym pod kątem ich przydatności w prowadzeniu działań marketingowych w branży nieruchomości. Podpowiem Ci, jak wybrać te, które najlepiej odpowiadają Tobie i Twoim celom oraz grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć. Dzięki temu skoncentrujesz swoje wysiłki tam, gdzie naprawdę przyniosą one najlepsze efekty. Podpowiem Ci także, jakie korzyści płyną z aktywności w social mediach i jak platformy społecznościowe mogą pomóc Ci szybko zwiększyć widoczność i rozpoznawalność Twojej marki.
Początki budowania marki osobistej mogą być trudne, dlatego w kursie przejdziemy przez najważniejsze kroki, które powinieneś zrobić, aby od początku robić to dobrze i przede wszystkim skutecznie. Z kursu dowiesz się, jak określić swoje cele, wartości i misję, co ułatwi Ci tworzenie spójnego wizerunku w różnych kanałach, z których będziesz korzystać, nie tylko w social mediach.
Pomogę Ci zidentyfikować Twoje USP (ang. Unique Selling Proposition), czyli unikalne cechy, które stanowią Twoją przewagę nad konkurencją, a których możesz nie komunikować wystarczająco dobrze. Z ich pomocą znacznie łatwiej wyróżnisz się na tle innych biur czy agentów nieruchomości i będziesz w stanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Dowiesz się również czym jest archetyp marki, jakie archetypy najlepiej pasują do Twojej marki i jak wykorzystać je w komunikacji z odbiorcami. Nie zabraknie omówienia identyfikacji wizualnej - podpowiem Ci jak zadbać o to aby była spójna i aby nie dało się Ciebie pomylić z konkurencją.
W kursie przejdziemy przez content, który możesz wykorzystać na różnych platformach społecznościowych - od Facebooka po TikToka. Zobaczysz jak tworzyć treści wideo, posty informacyjne, karuzele, rolki, infografiki i więcej. Poznasz techniki recyklingu treści, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać raz stworzony content na różnych platformach i w różnych formatach. Pokażę Ci jak stworzyć strategię publikacji, kalendarz treści, planować ich publikację i zautomatyzować cały ten proces, tak aby nie tracić czasu na ręczne ich wrzucanie.
Podczas kursu zobaczysz jak tworzyć treści na różnych etapach lejka sprzedażowego. W ten sposób będziesz w stanie skutecznie prowadzić odbiorców krok po kroku. Od budowania ich zainteresowania, przez przedstawienie oferty po zachęcenie do podjęcia decyzji o współpracy. Dowiesz się, jakie cele mają różne rodzaje treści i jak je efektywnie wykorzystać w swoich działaniach w social mediach. Dzięki temu Twoje działania marketingowe w branży nieruchomości będą bardziej przemyślane i skuteczne.
Podczas kursu poznasz sprawdzone strategie, które pomogą Ci się wyróżnić na tle innych agencji, biur nieruchomości i specjalistów z tej branży. Dowiesz się, jak stopniowo budować swoją reputację i zdobywać zaufanie klientów poprzez social media. Przekonasz się, dlaczego specjalizacja jest kluczowa w budowaniu marki osobistej i zobaczysz jak wybrać swoją niszę w nieruchomościach.
Podpowiem Ci, jak skoncentrować się na konkretnej dziedzinie, omówimy najczęstsze błędy, które mogą zaszkodzić Twojemu wizerunkowi. Dowiesz się, jak ich unikać i jak prowadzić komunikację za pomocą różnych kanałów.
W ostatniej części kursu pokażę Ci przydatne narzędzia i aplikacje, które bardzo przydadzą Ci się do prowadzenia działań w mediach społecznościowych. Omówimy programy Canva, CapCut czy Mojo, które pomogą Ci tworzyć atrakcyjne treści wizualne, bez potrzeby zlecania tego grafikowi. Grafiki do wpisów, viralowe shorty, wideo promocyjne, napisy, infografiki - te i wiele innych materiałów wykonasz po tym kursie bez trudu. Pokażę Ci, że wcale nie musisz być mega ogarniętą technicznie osobą i znać dziesiątki technologii i narzędzi aby poradzić sobie z tym wszystkim samodzielnie.
Oszczędź 40% kupując w pakiecie
Taniej tylko do końca dnia!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE