budowania bardziej autentycznych i bliskich relacji z rodziną i przyjaciółmi
wpływu empatii na efektywną komunikację w pracy
technik aktywnego słuchania, udzielania wsparcia i budowania zaufania
rozpoznawania i przezwyciężania barier w słuchaniu m.in. uprzedzeń, braku koncentracji, emocji czy stresu
budowania relacji z rozmówcą przez parafrazowanie jego słów i odzwierciedlenie emocji
wykorzystania empatii i aktywnego słuchania do unikania nieporozumień i rozwiązywania konfliktów
znaczenia empatii i aktywnego słuchania w kontaktach z dziećmi i w edukacji najmłodszych
lepszego zrozumienia potrzeb i motywacji klientów, partnerów biznesowych i współpracowników
Czy zdarzyło Ci się odczuwać frustrację, bo nie mogłeś porozumieć się z bliskimi, współpracownikami lub szefem? A może miałeś wrażenie, że podczas rozmowy nikt Cię tak naprawdę nie słucha? Chcesz dowiedzieć się, jak poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, aby lepiej rozumieć innych i budować z nimi głębsze relacje? W takim razie ten kurs aktywnego słuchania i empatii będzie dla Ciebie cennym narzędziem w kontaktach z innymi.
Z jego pomocą nauczysz się słuchać i rozumieć drugą osobę na głębszym poziomie, unikniesz wielu nieporozumień i konfliktów. Zaczniesz skuteczniej komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym, wzmacniając wzajemne relacje. Dowiesz się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, takimi jak uprzedzenia czy stres. Pokażę Ci, jak unikać błędów w komunikacji, które prowadzą do nieporozumień.
Otrzymasz ode mnie dokładne instrukcje i wskazówki, jak to wszystko zrobić. Dowiesz się, jak ważny jest kontakt wzrokowy, jak odzwierciedlać emocje rozmówcy i jak pokazać drugiej osobie, że naprawdę jej słuchasz.
Na początku kursu dowiesz się, czym jest empatia, poznasz jej znaczenie i przykłady wykorzystania w naszym życiu. Nauczysz się technik aktywnego słuchania, które pozwalają na pełne skupienie na rozmówcy, zadawanie pytań otwartych, parafrazowanie i rozpoznawanie niewerbalnych oznak słuchania.
Dowiesz się, jakie znaczenie ma kontakt wzrokowy i w jaki sposób możesz odzwierciedlać emocje rozmówcy. Poznane techniki pomogą Ci stworzyć atmosferę wzajemnego zrozumienia i zaufania w każdej rozmowie. Przełoży się na budowanie bardziej autentycznych relacji z rodziną, współpracownikami i przyjaciółmi.
Empatia nie jest umiejętnością teoretyczną - to codzienna praktyka, która wymaga świadomego działania. W trakcie kursu dowiesz się, jak wykorzystać ją w różnych sytuacjach, takich jak np. nieporozumienia z bliskimi, podział obowiązków w domu czy rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych. Zdobędziesz konkretne narzędzia, które pomogą Ci reagować empatycznie w trudnych momentach, tworząc bardziej satysfakcjonujące i trwałe relacje z otoczeniem.
W środowisku zawodowym umiejętność empatycznej komunikacji i aktywnego słuchania jest nieoceniona. To umiejętność kluczowa dla managerów, liderów zespołów i kadry zarządzającej. W trakcie tego kursu online pomogę Ci zrozumieć, jak wpływa na budowanie zespołu, współpracę oraz rozwiązywanie konfliktów w środowisku zawodowym. Nauczysz się, jak być bardziej świadomym i empatycznym liderem i współpracownikiem i jak tworzyć atmosferę otwartości w miejscu pracy.
Pokażę Ci również, jak umiejętności empatii i aktywnego słuchania można wykorzystać w kontaktach z klientami partnerami biznesowymi podczas negocjacji i sprzedaży. Zobaczysz, jak lepiej rozumieć ich potrzeby i motywacje, co pozwoli Ci skuteczniej przedstawić swoją ofertę i przekonać do niej odbiorcę.
Rodzicielstwo i edukacja najmłodszych wymagają wyjątkowej empatii i umiejętności słuchania. Dlatego osobny rozdział tego szkolenia online poświęcimy znaczeniu empatii w kontaktach z dziećmi, zarówno w domu, jak i w szkole. Dzięki temu lepiej zrozumiesz potrzeby Twojego dziecka i dowiesz się, jak tworzyć bezpieczne środowisko, w którym dzieci mogą swobodnie wyrażać emocje i rozwijać umiejętności komunikacyjne.
Nauczysz się, jak wzmacniać więzi, wspierając jednocześnie zdrowy rozwój emocjonalny dziecka. Dowiesz się, jak naprawdę słuchać swojego dziecka, jak komunikuje ono swoje potrzeby i jak na nie reagować.
Empatia i aktywne słuchanie to narzędzia, które warto wykorzystywać każdego dnia. Z kursu dowiesz się, jak pomogą Ci one radzić sobie z barierami w słuchaniu, takimi jak uprzedzenia, rozproszenie czy reakcje emocjonalne, które utrudniają codzienną komunikację zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Nauczysz się, jak z ich pomocą budować atmosferę otwartości, która sprzyja wzajemnemu zrozumieniu. To praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej porozumiewać się w każdej sytuacji, unikając niepotrzebnych napięć i sporów.
Oszczędź dodatkowe 10% w pakiecie
Zniżka ważna do poniedziałku!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 115 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE