budowania bardziej autentycznych i bliskich relacji z rodziną i przyjaciółmi
wpływu empatii na efektywną komunikację w pracy
technik aktywnego słuchania, udzielania wsparcia i budowania zaufania
rozpoznawania i przezwyciężania barier w słuchaniu m.in. uprzedzeń, braku koncentracji, emocji czy stresu
budowania relacji z rozmówcą przez parafrazowanie jego słów i odzwierciedlenie emocji
wykorzystania empatii i aktywnego słuchania do unikania nieporozumień i rozwiązywania konfliktów
znaczenia empatii i aktywnego słuchania w kontaktach z dziećmi i w edukacji najmłodszych
lepszego zrozumienia potrzeb i motywacji klientów, partnerów biznesowych i współpracowników
Czy zdarzyło Ci się odczuwać frustrację, bo nie mogłeś porozumieć się z bliskimi, współpracownikami lub szefem? A może miałeś wrażenie, że podczas rozmowy nikt Cię tak naprawdę nie słucha? Chcesz dowiedzieć się, jak poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, aby lepiej rozumieć innych i budować z nimi głębsze relacje? W takim razie ten kurs aktywnego słuchania i empatii będzie dla Ciebie cennym narzędziem w kontaktach z innymi.
Z jego pomocą nauczysz się słuchać i rozumieć drugą osobę na głębszym poziomie, unikniesz wielu nieporozumień i konfliktów. Zaczniesz skuteczniej komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym, wzmacniając wzajemne relacje. Dowiesz się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, takimi jak uprzedzenia czy stres. Pokażę Ci, jak unikać błędów w komunikacji, które prowadzą do nieporozumień.
Otrzymasz ode mnie dokładne instrukcje i wskazówki, jak to wszystko zrobić. Dowiesz się, jak ważny jest kontakt wzrokowy, jak odzwierciedlać emocje rozmówcy i jak pokazać drugiej osobie, że naprawdę jej słuchasz.
Na początku kursu dowiesz się, czym jest empatia, poznasz jej znaczenie i przykłady wykorzystania w naszym życiu. Nauczysz się technik aktywnego słuchania, które pozwalają na pełne skupienie na rozmówcy, zadawanie pytań otwartych, parafrazowanie i rozpoznawanie niewerbalnych oznak słuchania.
Dowiesz się, jakie znaczenie ma kontakt wzrokowy i w jaki sposób możesz odzwierciedlać emocje rozmówcy. Poznane techniki pomogą Ci stworzyć atmosferę wzajemnego zrozumienia i zaufania w każdej rozmowie. Przełoży się na budowanie bardziej autentycznych relacji z rodziną, współpracownikami i przyjaciółmi.
Empatia nie jest umiejętnością teoretyczną - to codzienna praktyka, która wymaga świadomego działania. W trakcie kursu dowiesz się, jak wykorzystać ją w różnych sytuacjach, takich jak np. nieporozumienia z bliskimi, podział obowiązków w domu czy rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych. Zdobędziesz konkretne narzędzia, które pomogą Ci reagować empatycznie w trudnych momentach, tworząc bardziej satysfakcjonujące i trwałe relacje z otoczeniem.
W środowisku zawodowym umiejętność empatycznej komunikacji i aktywnego słuchania jest nieoceniona. To umiejętność kluczowa dla managerów, liderów zespołów i kadry zarządzającej. W trakcie tego kursu online pomogę Ci zrozumieć, jak wpływa na budowanie zespołu, współpracę oraz rozwiązywanie konfliktów w środowisku zawodowym. Nauczysz się, jak być bardziej świadomym i empatycznym liderem i współpracownikiem i jak tworzyć atmosferę otwartości w miejscu pracy.
Pokażę Ci również, jak umiejętności empatii i aktywnego słuchania można wykorzystać w kontaktach z klientami partnerami biznesowymi podczas negocjacji i sprzedaży. Zobaczysz, jak lepiej rozumieć ich potrzeby i motywacje, co pozwoli Ci skuteczniej przedstawić swoją ofertę i przekonać do niej odbiorcę.
Rodzicielstwo i edukacja najmłodszych wymagają wyjątkowej empatii i umiejętności słuchania. Dlatego osobny rozdział tego szkolenia online poświęcimy znaczeniu empatii w kontaktach z dziećmi, zarówno w domu, jak i w szkole. Dzięki temu lepiej zrozumiesz potrzeby Twojego dziecka i dowiesz się, jak tworzyć bezpieczne środowisko, w którym dzieci mogą swobodnie wyrażać emocje i rozwijać umiejętności komunikacyjne.
Nauczysz się, jak wzmacniać więzi, wspierając jednocześnie zdrowy rozwój emocjonalny dziecka. Dowiesz się, jak naprawdę słuchać swojego dziecka, jak komunikuje ono swoje potrzeby i jak na nie reagować.
Empatia i aktywne słuchanie to narzędzia, które warto wykorzystywać każdego dnia. Z kursu dowiesz się, jak pomogą Ci one radzić sobie z barierami w słuchaniu, takimi jak uprzedzenia, rozproszenie czy reakcje emocjonalne, które utrudniają codzienną komunikację zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Nauczysz się, jak z ich pomocą budować atmosferę otwartości, która sprzyja wzajemnemu zrozumieniu. To praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej porozumiewać się w każdej sytuacji, unikając niepotrzebnych napięć i sporów.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 247 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE