Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
wyrażania swoich potrzeb i emocji w sposób zrozumiały dla innych
dobierania komunikatów odpowiednich do odbiorcy
sztuki zadawania pytań
odczytywania i interpretowania mowy ciała
pokonania tremy i sztuki autoprezentacji
przekonywania innych do swoich pomysłów
asertywnej komunikacji, odmawiania i przyjmowania odmowy
łatwiejszego nawiązywania kontaktów
Masz problemy z nawiązywaniem relacji? Często czujesz tremę i stresujesz się w sytuacjach takich jak wystąpienia publiczne, rozmowy o pracę czy nawet spotkania towarzyskie? Mimo najszczerszych chęci nie potrafisz czasem porozumieć się z druga osobą i napotykasz na opór z jej strony? Zastanawiałeś się dlaczego tak się dzieje?
W każdej z tych sytuacji Twój sposób porozumiewania się ma znaczenie. To od niego zależy, w jaki sposób budujesz relacje z innymi ludźmi, jakie wrażenie sprawiasz, ale także, co czujesz, jak się zachowujesz i co myślisz o samym sobie. Jeśli chcesz komunikować się świadomie i dojrzale, otwarcie mówić o swoich uczuciach, potrzebach, przekonywać innych do swoich pomysłów, to ten kurs jest dla Ciebie.
W jego trakcie nauczysz się mówić tak, by inni Cię zrozumieli, opanujesz sztukę słuchania i zadawania pytań, nauczysz się odczytywać mowę ciała i mówić z pewnością siebie. Dowiesz się również jak wyrażać swoje uczucia i potrzeby oraz jak udzielać i przyjmować informacje zwrotne.
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o wszystkich osobach, które chcą poprawić swoje zdolności interpersonalne i komunikacyjne, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Ten kurs będzie dla Ciebie szczególnie przydatny, jeżeli czujesz że:
masz problemy z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji
nie potrafisz dobrze komunikować swoich potrzeb, pragnień, emocji i uczuć, przez co często spotykasz się z brakiem zrozumienia i wsparcia ze strony innych
masz trudności z przekazywaniem informacji i komunikowaniem się w sytuacjach zawodowych, co negatywnie wpływa na twoją efektywność i sukces zawodowy
chcesz poprawić swoje zdolności negocjacyjne i zbudować pewność siebie
W początkowych rozdziałach szkolenia wprowadzę Cię w świat efektywnej komunikacji interpersonalnej. Poznasz style komunikowania się i dowiesz się, dlaczego czasem nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem. Nauczysz się pokonywać swoje bariery komunikacyjne i zadawać trafne pytania. Pokażę Ci również jak “kłócić się” mądrze, czyli tak, by budować, a nie dzielić.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś rozmawiać z osobą, która wywarła na Tobie… “dziwne” wrażenie? Z jednej strony mówiła pozytywne rzeczy, z drugiej - coś jednak w jej zachowaniu było niepokojącego. Prawdopodobnie, podświadomie odczytałeś mowę ciałą swojego rozmówcy, który nie do końca był z Tobą szczery. W trakcie kursu poznasz najczęściej spotykane gesty mowy ciała i dowiesz się, jak je interpretować. Nauczysz się rozpoznawać, gdy ktoś kłamie lub czuje się nieswojo w Twoim towarzystwie. Pokażę Ci również, jak wywrzeć pozytywne wrażenie na nowo poznanej osobie i jak pokazać pewność siebie nawet wtedy, gdy nie czujesz się pewnie.
Czujesz się źle w sytuacjach, w których musisz przemawiać do innych? Masz tremę? Brakuje Ci pewności siebie podczas rozmów z nowo poznanymi osobami? W trakcie tego kursu dowiesz się jak budować autorytet mową ciała. Nauczysz się przemawiać, tak by inni chcieli Cię słuchać z zainteresowaniem. Otrzymasz też garść praktycznych porad, które pomogą Ci zapanować nad głosem i wymową. To bardzo ważna umiejętność, szczególnie podczas wystąpień publicznych czy sytuacji zawodowych np. rozmowy rekrutacyjnej lub rozmowy z szefem w sprawie podwyżki. Dowiesz się też co zrobić, aby zredukować stres i negatywne emocje, które pojawiają się w interakcjach z innymi osobami.
Chcesz nauczyć się swobodnie wyrażać swoje uczucia, potrzeby i opinie? Chcesz nauczyć odmawiać i przyjmować odmowę? To wszystko jest w zasięgu Twojej ręki. Podczas tego szkolenia poznasz skuteczne techniki, które wprowadzą Cię w świat asertywnej komunikacji. Dzięki temu przestaniesz ulegać wpływom innych, unikniesz podejmowania decyzji wbrew sobie i będziesz bardziej odporny na manipulacje.
Czy zdarzyło Ci się, że ktoś, komu przekazywałeś informację zwrotną zareagował bardzo emocjonalnie? A może sam w ten sposób zareagowałeś na krytykę drugiej osoby i musiałeś ukrywać swoje emocje podczas przyjmowania feedbacku? Podczas tego szkolenia nauczysz się udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych i krytykować w taki sposób, aby Twój rozmówca był Ci wdzięczny za przekazane wskazówki. Dowiesz się również, jak reagować na informacje zwrotne i radzić sobie z destruktywną krytyką.
Ten kurs to nie sucha teoria. Znajdziesz w nim wiele przydatnych wskazówek, takich jak gesty mowy ciała, przykłady asertywnych zachowań czy odpowiedzi. Wszystko przedstawione na przykładach życiowych sytuacji, których zapewne sam doświadczyłeś. Ćwiczenia, które poznasz w trakcie kursu pozwolą Ci wznieść Twoje umiejętności komunikacji na wyższy poziom i czuć się znacznie pewniej zarówno w sytuacjach prywatnych jak i zawodowych.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 320 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE