dopasowania komunikacji do typów osobowości klienta
wpływania na decyzje klientów poprzez emocje, motywację i potrzeby
wykorzystywania zasad wywierania wpływu w sprzedaży i marketingu
stosowania technik preswazji, by przygotować klienta do zakupu
unikania błędów, które zniechęcają klientów do zakupów
wpływania na decyzje klientów za pomocą ich zmysłów
tworzenia skutecznych profili klientów i dopasowania oferty
budowania długoterminowych relacji i zwiększania lojalności klientów
Zastanawiasz się, dlaczego niektórzy klienci kupują od razu, a inni potrzebują więcej czasu i argumentów? Chcesz wiedzieć, jakie czynniki wpływają na wybory zakupowe i jak możesz je wykorzystać w sprzedaży? Zależy Ci na budowaniu długoterminowych relacji, tak by klienci nie szukali alternatyw u konkurencji? W takim razie ten kurs jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak działa umysł klienta i jak skutecznie dopasować komunikację, ofertę i strategię sprzedaży do różnych typów osobowości. Poznasz kluczowe mechanizmy psychologiczne, takie jak reguła autorytetu, kontrastu czy niedostępności, i nauczysz się wykorzystywać je w praktyce.
Zrozumiesz, jak emocje, potrzeby i motywacja kształtują decyzje zakupowe oraz jak zaangażować klientów, tak by chętniej do ciebie wracali. Wszystko przedstawię na praktycznych przykładach i case studies, więc łatwiej Ci będzie przełożyć wiedzę z kursu na swój biznes.
sprzedawców i handlowców
przedsiębiorców i właścicieli firm
specjalistów ds. marketingu
pracowników obsługi klienta
Po ukończeniu tego kursu będziesz lepiej rozumieć swoich klientów, co pozwoli Ci skuteczniej wpływać na ich decyzje i wybory. Nauczysz się analizować ich osobowość i dostosowywać do niej komunikację eliminując bariery zakupowe. Dowiesz się, jak w praktyce wykorzystywać w procesie sprzedażowym psychologiczne mechanizmy wpływu i techniki perswazji.
Na początku kursu poznasz podstawy skutecznej sprzedaży i dowiesz się, jak przygotować solidne fundamenty pod swoje działania. Nauczysz się analizować produkty lub usługi, określać grupę docelową oraz tworzyć szczegółowe customer persony. Zrozumiesz, jak zbierać informacje o klientach i ich preferencjach i jak wykorzystać je później w sprzedaży. Omówimy również najczęstsze błędy sprzedawców i sposoby na ich unikanie.
Nie każdy klient reaguje tak samo na te same argumenty sprzedażowe. Właśnie dlatego w kursie przejdziemy przez cztery główne typy osobowości klientów:
dominującą (czerwony)
inspirującą (żółty)
spokojną (zielony)
analityczną (niebieski)
Dowiesz się, jak rozpoznawać te typy i jak dostosowywać do nich swój sposób komunikacji. Zrozumiesz również, jak Twoja własna osobowość sprzedawcy wpływa na interakcje z klientami i jak możesz świadomie ją wykorzystywać, aby zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
Decyzje zakupowe są w dużej mierze wynikiem emocji i podświadomych mechanizmów. W kursie zgłębimy się w psychologiczne aspekty podejmowania decyzji, takie jak potrzeby, motywacja, emocje oraz zmysły. Dowiesz się, jak działa tzw. „fatalna czwórka” i jak unikać barier, które mogą zniechęcać klientów do zakupu.
Poznasz również rolę ceny w procesie sprzedaży. Przekonasz się, że nie zawsze jest ona kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze i dowiesz się, co możesz zrobić, by nie zawsze "grać" tylko tą cechą produktu.
Zanim klient podejmie decyzję o zakupie, musi znaleźć się w odpowiednim stanie umysłu. Podczas kursu poznasz techniki przygotowywania gruntu pod skuteczny przekaz sprzedażowy. Dowiesz się, jak skupić uwagę klienta na właściwych elementach oferty i jak skutecznie odwracać ją od potencjalnych obiekcji. Poznasz mechanizmy skojarzeń, atraktory i magnetyzery, które sprawią, że Twoja oferta stanie się znacznie bardziej atrakcyjna.
Skuteczni sprzedawcy potrafią wpływać na decyzje klientów w sposób naturalny i etyczny. W tej części kursu poznasz uniwersalne zasady wywierania wpływu, takie jak:
Reguła kontrastu - jak pokazywać wartość oferty poprzez porównania
Reguła wzajemności - jak drobne gesty zwiększają sprzedaż
Społeczny dowód słuszności - jak opinie innych wpływają na nasze decyzje
Reguła autorytetu - jak budować wiarygodność i zaufanie
Reguła niedostępności - jak ograniczona dostępność zwiększa wartość produktu
Zaangażowanie i konsekwencja - jak sprawić, by klient czuł się zobowiązany do zakupu
Dowiesz się, jak skutecznie łączyć te zasady i wykorzystywać je w odpowiednich momentach procesu sprzedażowego.
W ostatniej części kursu porozmawiamy o etyce w sprzedaży. Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami w sposób uczciwy i zgodny z zasadami fair play. Zrozumiesz, dlaczego zaufanie i transparentność są kluczowe dla długoterminowego sukcesu, a także jakie praktyki warto wdrożyć, aby klienci chętnie wracali i polecali Twoje produkty innym.
Najczęściej kupowane w pakiecie!
Oszczędź 45% z kodem: SKILLUP
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 129 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Captcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE