Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny Manager
rozpoznawania potrzeb, wartości i oczekiwań pracowników z różnych pokoleń
dobierania odpowiednich motywatorów (benefitów i nagród)
dostosowania stylu komunikacji i udzielania feedbacku pracownikom w różnym wieku
rozwiązywania konfliktów w zespole
zrozumienia źródeł zachowań poszczególnych pracowników
radzenia sobie z różnicami w podejściu i wykorzystaniu technologii przez różne pokolenia
nie ulegania stereotypom i uprzedzeniom dotyczacym różnych pokoleń
dostosowania procesu rekrutacji z myślą o różnych generacjach
Twój zespół składa się z osób w różnym wieku, przez co często wybuchają w nim konflikty, których chciałbyś uniknąć? Zastanawiasz się, jak poprawić komunikację między pracownikami, lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania? Chcesz skutecznie motywować pracowników, dobierać odpowiednie benefity, nagrody i styl komunikacji, tak by cały zespół pracował efektywniej?
Jeżeli jesteś menedżerem, liderem zespołu lub przedsiębiorcą, który kieruje zróżnicowanym wiekowo zespołem, to ten kurs online pomoże Ci rozwiązać wiele problemów, z którymi z pewnością zmagasz się na co dzień. Zaczniemy od krótkiego omówienia obecnych na rynku pracy pokoleń: BB, X, Y oraz Z. Przekonasz się, że czasem nie warto wierzyć we wszystkie stereotypy i uprzedzać się do konkretnych pokoleń.
W kolejnych lekcjach szkolenia przedstawię Ci najskuteczniejsze sposoby dobierania motywatorów do różnych pokoleń. Omówimy kwestie związane z różnicami w postrzeganiu przez nich świata i pracy. Poruszymy również bardzo ważne dopasowania stylu komunikacji, udzielaniem feedbacku i prowadzenia procesu rekrutacją z myślą o różnych generacjach.
Na początku kursu zajmiemy się charakterystyką poszczególnych generacji. Poznasz tło społeczno-kulturowe, które ukształtowało generacje: baby-boomers, X, milenialsów czy Gen-Z. Dowiesz się, jakie mają one priorytety, jak zachowują się w pracy oraz co jest dla nich ważne w życiu prywatnym. Wspólnie zastanowimy się nad tym, jaki wpływ na kształtowanie się tych pokoleń miały wydarzenia takie jak rewolucja kulturowa oraz technologiczna i jak możesz zaradzić konfliktom w zespole, które z tego powodu wybuchają.
W kolejnych lekcjach szkolenia zrozumiesz, jakie konkretnie potrzeby w miejscu pracy mają pokolenia „cyfrowe” oraz „niecyfrowe”. Zdefiniujemy priorytety oraz poszukamy różnic i punktów wspólnych w podejściu poszczególnych pokoleń do pracy zawodowej. Zrozumiesz lepiej, z czego wynikają różnice w potrzebach i podejściu do pracy oraz życia poszczególnych pracowników. Pozwoli Ci to lepiej przygotować się do roli menedżera i lidera zespołu wielopokoleniowego, zwłaszcza jeżeli między Tobą, a większością pracowników istnieje duża różnica wieku.
W trakcie kursu poznasz najważniejsze teorie motywacji i nauczysz się zarządzać członkami Twojego zespołu w taki sposób, aby odnaleźli w sobie motywację wewnętrzną do wykonywania działań. Poznasz ogólne prawa i reguły motywacji, wspólnie przejdziemy przez główne motywatory konkretnych pokoleń i zastanowimy się, które z nich będziesz mógł zastosować, aby były adekwatne do generacji poszczególnych pracowników.
Przekonasz się, że nie dla każdego najlepszą motywacją są benefity płacowe i dowiesz się, jakie jeszcze masz na tym polu możliwości. Otrzymasz ode mnie listę konkretnych motywatorów, które będziesz mógł niemal od razu zastosować w swojej firmie, wpływając tym samym na poprawę poziomu motywacji i zaangażowanie pracowników.
W trakcie kursu sporo będziemy mówić o dostosowaniu stylu komunikacji zarówno pod względem konkretnych pracowników jak i w ramach całego zespołu. Poznasz podstawowe reguły udzielania informacji zwrotnej oraz dowiesz się, jak stosować feedback, aby był on nie tylko efektywny, ale miał również funkcję motywującą. Omówimy typowe błędy, które menedżerowie często popełniają w komunikacji i przejdziemy przez wiele przydatnych technik udzielania feedbacku.
Odczaruję dla Ciebie słynną technikę „kanapki”, pokażę Ci uniwersalny „komunikat FUKO” i zaprezentuję metodę opartą na dialogu - „4Z”. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie nie tylko wpłynąć na zmianę zachowania pracownika, ale przede wszystkim zmotywować go do jeszcze lepszej pracy, niezależnie czy należy on do pokolenia BB, X, Y czy Z.
W ostatniej części kursu skupimy się na tym, w jaki sposób efektywnie pozyskać pracowników do Twojej firmy. Dowiesz się, czego szukają konkretne pokolenia w ogłoszeniach o pracę, w jaki sposób prowadzić z nimi rozmowy i negocjować warunki, tak aby byli skłonni na współpracę z Tobą i twoją organizacją.
Dzięki temu etapowi szkolenia, łatwiej zrozumiesz, w jaki sposób dostosować poszczególne etapy procesu rekrutacji, od zastanowienia się kogo szukasz, poprzez przygotowanie ogłoszenia rekrutacyjnego, przeprowadzenie rozmowy na zatrudnieniu kończąc. Dowiesz się, na co zwrócić szczególnie uwagę przy najmłodszych pracownikach - pokoleniu Y oraz Z, które dla wielu pracodawców wydają się być najbardziej problematyczne.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE