Ten kurs jest częścią ścieżki:
Skuteczny Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
10 technik, które pomogą Ci skutecznie kierować pracownikami
odróżniania, czym różni się asertywność od innych postaw szefa i menedżera
skutecznych zachowań w zarządzaniu zespołem
przyjmowania właściwej postawy, która zapewnia współpracę w zespole i sprzyja osiąganiu lepszych wyników
4 stylów kierowania i wyboru optymalnego z nich w zależności od sytuacji
najważniejszych umiejętności asertywnego menedżera
stanowczości, która buduje autorytet, a jednocześnie zachowuje dobre relacje z podwładnymi
radzenia sobie z przeszkodami, które uniemożliwiają Ci bycie asertywnym
Masz trudności z wyrażaniem swoich oczekiwań wobec zespołu i udzielaniem konstruktywnej informacji zwrotnej? Boisz się konfrontacji i unikasz trudnych rozmów z pracownikami? Czujesz się przytłoczony próbując zaspokoić oczekiwania zarówno zespołu, jak i zarządu firmy? Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć swoją asertywność i budować autorytet w oparciu o swoje kompetencje, a nie strach lub dominację? W takim razie trafiłeś w odpowiednie miejsce.
W tym kursie pokażę Ci konkretne postawy, techniki i style zarządzania, które pomogą Ci zwiększyć swoją asertywność jako szefa, menedżera i lidera zespołu. Poznasz też częste mity o asertywności oraz różnice między postawą asertywną, a postawą agresywną i uległą. Dowiesz się jak w praktyce wykorzystać różne techniki asertywności i dostosować je do konkretnych sytuacji.
Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie wykorzystać właściwe techniki asertywne, przyjmować odpowiednią postawę i dopasować style zarządzania do siebie i swojego charakteru. Pozwoli Ci to poprawić swoje relacje z zespołem, zwiększyć jego motywację i wprowadzić atmosferę sprzyjającą osiąganiu lepszych wyników i realizacji celów.
Asertywność lidera odgrywa kluczową rolę w efektywnym zarządzaniu zespołem. Asertywny lider potrafi:
jasno wyrazić swoje oczekiwania,
motywować pracowników,
skutecznie egzekwować realizację zadań,
współpracować z osobami o różnych charakterach,
utrzymywać pozytywne relacje z osobami na różnych szczeblach organizacji,
zarządzać konfliktami w zespole,
skutecznie panować nad emocjami
Na początku kursu wyjaśnię Ci pewne nieporozumienia i nieścisłości związane z pojęciem asertywności. Dowiesz się, w jaki sposób te mity szkodzą asertywności i utrudniają tworzenie skutecznych zespołów pracujących w atmosferze współpracy. Po krótkim wstępie poznasz 13 umiejętności asertywnych, które są niezbędne w skutecznym zarządzaniu opartym o zrozumienie i szacunek. Każdą z nich zilustruję przykładem i wyjaśnię Ci ważne kwestie z nimi związane. Dowiesz się, kiedy przyda Ci się każde z tych zachowań i jak wdrożyć je do swojej pracy.
Podczas szkolenia poznasz 4 postawy życiowe, które decydują o Twoim zachowaniu wobec współpracowników. To mało znany a jednocześnie kluczowy temat związany z pojęciem asertywności. Wytłumaczę Ci, czym charakteryzuje się każda z nich:
asertywność
agresja
uległość
manipulacja
Każdy z nas ma przekonania, które mogą negatywnie wpływać na naszą asertywność. Najczęściej nie jesteśmy ich świadomi, dlatego wpływają na nasze zachowanie trwale i silnie. W kursie wytłumaczę Ci, jak one powstają i jak możesz zmniejszyć ich wpływ na siebie. Pokażę Ci procedurę radzenia sobie z tymi przekonaniami i podzielę się z Tobą praktycznymi podpowiedziami, jak stosować ją w praktyce. Podczas kursu poznasz także przekonania, które powodują, że menedżerowie kierują zespołem zbyt twardo lub zbyt ulegle.
W ostatniej części kursu pokażę Ci aż 10 skutecznych technik asertywnych zwiększających autorytet i skuteczność menedżera. Będą to m.in. technika “jestem słoniem”, technika “zdartej płyty”, jujitsu, budzenie dorosłego i wiele innych. Wytłumaczę Ci jak działa każda z nich i w jakich konkretnych sytuacjach warto z nich skorzystać. Przekażę Ci także praktyczne podpowiedzi związane z każdą technika, dzięki którym będziesz mógł swobodnie z nich korzystać kierując zespołem, za który odpowiadasz.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE