Ten kurs jest częścią ścieżki:
Efektywny przedsiębiorca
przygotowania firmy do wprowadzenia działań employer brandingowych
opracowania skutecznej strategii employer brandingowej
dobierania kanałów i narzędzi w zależności od budżetu
projektowania ścieżek rozwoju dla pracowników i zmniejszania rotacji kadry
umiejętnego dobierania benefitów pracowniczych
budowania motywacji i zaangażowania w zespole
definiowania EVP, które wyróżni Cię na tle innych pracodawców
mierzenia efektów prowadzonych działań employer brandingowych
Chcesz poznać sprawdzone strategie employer brandingu, które pomogą Ci przyciągać najlepszych specjalistów? Szukasz sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i wyróżnienie się na tle innych pracodawców? Zależy Ci na zwiększeniu motywacji zespołu i budowania zaangażowania przez umiejętny dobór benefitów? W takim razie trafiłeś w odpowiednie miejsce.
Ten kurs online przeprowadzi Cię przez kluczowe aspekty budowy pozytywnego wizerunku pracodawcy. Zaczynając od podstaw, poznasz główne korzyści wynikające z employer brandingu i dowiesz się jak przygotować organizację do wdrożenia takich działań.
Dowiesz się też, jaka jest różnica między employer brandingiem wewnętrznym, a zewnętrznym oraz poznasz niezbędne narzędzia dla obu tych strategii. Zobaczysz, jak prowadzić skuteczną komunikację marki pracodawcy w różnych kanałach i jak mierzyć efektywność swoich działań. Nie zabraknie też przykładów skutecznych kampanii i narzędzi, które można do tego wykorzystać.
Na początku szkolenia poznasz fundamentalne kwestie związane z budowaniem marki i pozytywnego wizerunku pracodawcy. Porozmawiamy o celach i korzyściach płynących z employer brandingu. Przekonasz się, że odpowiednie działania przełożą się bezpośrednio na budowanie pozytywnego PR-u Twojej marki i jej postrzeganie na rynku. Podczas kursu przejdziemy przez listę 10 kluczowych pytań, które każdy pracodawca powinien sobie zadać przed rozpoczęciem działań w tym obszarze.
W kolejnych lekcjach zapoznasz się z praktycznymi aspektami wdrażania i zarządzania strategiami employer brandingu. Wypełnisz Employer Branding Canvas, który pomoże Ci w sposób zorganizowany podejść do budowania marki pracodawcy. Poznasz narzędzia i metody efektywnego działania w obszarze employer brandingu, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz.
Pokażę Ci sposoby budowania zaangażowania i motywacji wśród pracowników, tak by zmniejszyć rotację w Twoim zespole. Zobaczysz, jak przygotować atrakcyjne EVP (employee value proposition), które będzie wyróżniać oferty pracy w Twojej firmie i przyciągnie większą liczbę specjalistów. Opowiem Ci również o możliwych benefitach pozapłacowych, które mogą w tym pomóc.
W ostatniej części kursu pokażę Ci, jak możesz wdrożyć employer branding w praktyce. Porozmawiamy o kosztach z tym związanych i przekonasz się, że te działania nie zawsze muszą wiązać się z dużymi budżetami. Dowiesz się, jakie zadania możesz wydelegować na zewnątrz, a także jak stworzyć stanowisko lub zespół odpowiedzialny za employer branding w organizacji. Poznasz też aktualne trendy związane z budowaniem marki pracodawcy i zobaczysz realne przykłady kampanii oraz działań employer brandingowych, które możesz odwzorować w swojej firmie.
Według danych LinkedIn, 72% szefów HR i rekruterów potwierdza, że dobrze prowadzony employer branding ma wyraźny wpływ na jakość, szybkość i koszty pozyskiwania nowych pracowników. Pozytywny wizerunek pracodawcy ma także bezpośredni wpływ na wyższą retencję pracowników. Właśnie dlatego, coraz więcej firm inwestuje w employer branding i marketing rekrutacyjny, tworząc nawet specjalne stanowiska pracy.
W Polsce wciąż brakuje jednak specjalistów w tym zakresie. To może być szansa dla Ciebie! Z tym kursem online w kilka godzin zdobędziesz sporą dawkę wiedzy, umiejętności, inspiracji oraz opanujesz narzędzia z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Jeżeli chcesz rozpocząć karierę w tym kierunku i zdobyć zawód przyszłości ten kurs może być świetnym punktem startowym.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 103 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE