Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
zrozumienia podstaw SEO, algorytmów Google i ich wpływu na widoczność stron
skutecznego doboru i analizy słów kluczowych oraz ich optymalizacji
przeprowadzania audytu SEO i diagnozowania błędów technicznych na stronie
tworzenia zoptymalizowanych treści i struktury strony zgodnych z wymaganiami SEO
dobrych praktyk linkowania wewnętrznego i zewnętrznego oraz optymalizacji profilu linkowego
optymalizacji prędkości ładowania strony i monitorowania jej widoczności
pracy z narzędziami SEO, takimi jak: Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog
wykorzystania AI do optymalizacji SEO
Prowadzisz stronę internetową, lub biznes online i zależy Ci na osiągnięciu topowych pozycji w wynikach wyszukiwania Google? Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na swojej stronie i przyciągnąć więcej klientów bez ciągłego inwestowania w reklamę? Chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać narzędzia i AI do skutecznego pozycjonowania strony w wyszukiwarkach? A może chcesz zostać specjalistą SEO i szukasz szkolenia, które pomoże Ci zdobyć niezbędne umiejętności? W takim razie, ten kurs SEO od podstaw jest właśnie dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak działa algorytm Google, jak poprawnie dobierać słowa kluczowe i budować skuteczną strategię linkowania. Nauczysz się przeprowadzać audyt SEO, namierzać błędy, analizować konkurencję i optymalizować strony pod kątem treści, struktury oraz kluczowych wskaźników technicznych.
Opanujesz też obsługę narzędzi pomocnych w pracy z SEO. Nauczę Cię obsługi Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Surfer SEO czy Screaming Frog. Nie zabraknie również praktycznego wykorzystania AI. Pokażę Ci, jak z pomocą sztucznej inteligencji zautomatyzować i ułatwić realizację codziennych zadań w SEO.
Kurs zaczniemy od krótkiego wprowadzenia do świata SEO. Zrozumiesz, czym dokładnie jest SEO i dlaczego jest ono tak ważne dla widoczności stron internetowych. Dowiesz się, jakie są główne cele optymalizacji stron i jakie działania można podjąć, aby osiągnąć lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Przejdziemy przez podstawowe zagadnienia związane z algorytmami Google.
Poznasz najważniejsze zmiany, jakie miały miejsce w algorytmach na przestrzeni lat i zrozumiesz, jakie praktyki były stosowane w przeszłości. Dowiesz się, czym jest keyword stuffing i link farming oraz dlaczego ich stosowanie obecnie może zaszkodzić Twojej stronie. Dzięki zrozumieniu podstaw SEO i zasad, według których działają wyszukiwarki unikniesz niepotrzebnych błędów SEO, które mogą negatywnie wpłynąć na Twoją pozycję w wyszukiwarce.
Audyt SEO to kluczowy krok w pozycjonowaniu i optymalizacji strony pod SEO. Pozwala znaleźć obszary, które wymagają poprawy i ustalić priorytetowe działania. W tej części kursu nauczysz się przeprowadzać wstępny audyt strony, analizować jej strukturę, funkcjonalność oraz indeksację przez wyszukiwarki. Dowiesz się, jak ocenić widoczność strony w wynikach wyszukiwania za pomocą zewnętrznych narzędzi oraz darmowego Google Search Console.
Nauczysz się monitorować pozycje wybranych słów kluczowych, śledzić zmiany w ich widoczności oraz oceniać prędkość ładowania się strony. To fundamentalne czynniki wpływające na skuteczność SEO. Na tym etapie kursu będziesz w stanie samodzielnie przeprowadzić audyt swojej strony lub strony klienta, wskazując konkretne obszary do poprawy i optymalizacji.
W kolejnych lekcjach kursu dowiesz się, jak dobierać odpowiednie słowa kluczowe, które będą skutecznie przyciągać darmowy ruch na Twoją stronę. Nauczysz się analizować konkurencję, trendy wyszukiwania oraz wybierać optymalne frazy – zarówno krótkie (short tail), jak i długie (long tail). Poznasz techniki klastrowania fraz oraz dowiesz się, kiedy lepiej połączyć frazy na jednej podstronie, a kiedy rozdzielić je na osobne. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć treści, które odpowiadają nie tylko na potrzeby użytkowników, ale też lepiej spełniają wymagania wyszukiwarek. To solidna podstawa do osiągania czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania.
W kolejnej części kursu rozwiniemy przeprowadzany przez nas wcześniej audyt o elementy bardziej techniczne. Mają one ogromny wpływ na jej funkcjonowanie i pozycjonowanie, ale przez wiele osób są zaniedbywane. W trakcie kursu przejdziemy przez wszystkie najważniejsze kroki technicznego audytu SEO. Nauczysz się, jak rozpoznawać i naprawiać błędy takie jak błędy HTTP (40x, 50x), zarządzanie przekierowaniami, certyfikatami SSL, plikami robots.txt oraz sitemap.xml.
Dowiesz się, jak oceniać responsywność strony (RWD) oraz analizować prędkość ładowania elementów strony na różnych urządzeniach. Zrozumiesz, czym jest plik htaccess i jak można go wykorzystać w procesie optymalizacji, wspomaganym przez AI. Zdobyta wiedza pomoże Ci naprawiać błędy techniczne strony, co poprawi nie tylko pozycjonowanie, ale także wydajność strony, co przyczyni się również do lepszych doświadczeń użytkownika i większej liczby odwiedzin.
Link building to kluczowy element SEO, który polega na budowaniu wartościowych linków prowadzących do Twojej strony. W tej części kursu poznasz zasady linkowania, w tym analizę profilu linkowego, wybór źródeł linków oraz strategie budowania zaplecza linkowego (PBN). Dzięki temu będziesz potrafić zbudować solidną strategię linkowania, która zwiększy autorytet Twojej strony w “oczach” algorytmu i poprawi jej ranking w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się także, jak rozpoznawać i usuwać toksyczne linki, które mogą negatywnie wpływać na pozycję strony w wyszukiwarce.
W kolejnych lekcjach kursu zajmiemy się optymalizacją contentu na stronie. Nauczysz się tworzyć treści nasycone odpowiednimi słowami kluczowymi, analizować intencje użytkowników za pomocą AI, optymalizować meta-dane, nagłówki i multimedia. Dowiesz się również, jak tworzyć briefy treści i jak wykorzystywać narzędzia AI, aby zoptymalizować sobie proces tworzenia contentu. W trakcie tego etapu kursu zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci tworzyć wartościowe i zoptymalizowane treści, które nie tylko poprawią widoczność Twojej strony w wyszukiwarce, ale przyciągną i zatrzymają na niej użytkowników.
Często kupowane w pakiecie
50% taniej do niedzieli!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: Dzisiaj 111 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE