dopasowania komunikacji do typów osobowości klienta
wpływania na decyzje klientów poprzez emocje, motywację i potrzeby
wykorzystywania zasad wywierania wpływu w sprzedaży i marketingu
stosowania technik preswazji, by przygotować klienta do zakupu
unikania błędów, które zniechęcają klientów do zakupów
wpływania na decyzje klientów za pomocą ich zmysłów
tworzenia skutecznych profili klientów i dopasowania oferty
budowania długoterminowych relacji i zwiększania lojalności klientów
Zastanawiasz się, dlaczego niektórzy klienci kupują od razu, a inni potrzebują więcej czasu i argumentów? Chcesz wiedzieć, jakie czynniki wpływają na wybory zakupowe i jak możesz je wykorzystać w sprzedaży? Zależy Ci na budowaniu długoterminowych relacji, tak by klienci nie szukali alternatyw u konkurencji? W takim razie ten kurs jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak działa umysł klienta i jak skutecznie dopasować komunikację, ofertę i strategię sprzedaży do różnych typów osobowości. Poznasz kluczowe mechanizmy psychologiczne, takie jak reguła autorytetu, kontrastu czy niedostępności, i nauczysz się wykorzystywać je w praktyce.
Zrozumiesz, jak emocje, potrzeby i motywacja kształtują decyzje zakupowe oraz jak zaangażować klientów, tak by chętniej do ciebie wracali. Wszystko przedstawię na praktycznych przykładach i case studies, więc łatwiej Ci będzie przełożyć wiedzę z kursu na swój biznes.
sprzedawców i handlowców
przedsiębiorców i właścicieli firm
specjalistów ds. marketingu
pracowników obsługi klienta
Po ukończeniu tego kursu będziesz lepiej rozumieć swoich klientów, co pozwoli Ci skuteczniej wpływać na ich decyzje i wybory. Nauczysz się analizować ich osobowość i dostosowywać do niej komunikację eliminując bariery zakupowe. Dowiesz się, jak w praktyce wykorzystywać w procesie sprzedażowym psychologiczne mechanizmy wpływu i techniki perswazji.
Na początku kursu poznasz podstawy skutecznej sprzedaży i dowiesz się, jak przygotować solidne fundamenty pod swoje działania. Nauczysz się analizować produkty lub usługi, określać grupę docelową oraz tworzyć szczegółowe customer persony. Zrozumiesz, jak zbierać informacje o klientach i ich preferencjach i jak wykorzystać je później w sprzedaży. Omówimy również najczęstsze błędy sprzedawców i sposoby na ich unikanie.
Nie każdy klient reaguje tak samo na te same argumenty sprzedażowe. Właśnie dlatego w kursie przejdziemy przez cztery główne typy osobowości klientów:
dominującą (czerwony)
inspirującą (żółty)
spokojną (zielony)
analityczną (niebieski)
Dowiesz się, jak rozpoznawać te typy i jak dostosowywać do nich swój sposób komunikacji. Zrozumiesz również, jak Twoja własna osobowość sprzedawcy wpływa na interakcje z klientami i jak możesz świadomie ją wykorzystywać, aby zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
Decyzje zakupowe są w dużej mierze wynikiem emocji i podświadomych mechanizmów. W kursie zgłębimy się w psychologiczne aspekty podejmowania decyzji, takie jak potrzeby, motywacja, emocje oraz zmysły. Dowiesz się, jak działa tzw. „fatalna czwórka” i jak unikać barier, które mogą zniechęcać klientów do zakupu.
Poznasz również rolę ceny w procesie sprzedaży. Przekonasz się, że nie zawsze jest ona kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze i dowiesz się, co możesz zrobić, by nie zawsze "grać" tylko tą cechą produktu.
Zanim klient podejmie decyzję o zakupie, musi znaleźć się w odpowiednim stanie umysłu. Podczas kursu poznasz techniki przygotowywania gruntu pod skuteczny przekaz sprzedażowy. Dowiesz się, jak skupić uwagę klienta na właściwych elementach oferty i jak skutecznie odwracać ją od potencjalnych obiekcji. Poznasz mechanizmy skojarzeń, atraktory i magnetyzery, które sprawią, że Twoja oferta stanie się znacznie bardziej atrakcyjna.
Skuteczni sprzedawcy potrafią wpływać na decyzje klientów w sposób naturalny i etyczny. W tej części kursu poznasz uniwersalne zasady wywierania wpływu, takie jak:
Reguła kontrastu - jak pokazywać wartość oferty poprzez porównania
Reguła wzajemności - jak drobne gesty zwiększają sprzedaż
Społeczny dowód słuszności - jak opinie innych wpływają na nasze decyzje
Reguła autorytetu - jak budować wiarygodność i zaufanie
Reguła niedostępności - jak ograniczona dostępność zwiększa wartość produktu
Zaangażowanie i konsekwencja - jak sprawić, by klient czuł się zobowiązany do zakupu
Dowiesz się, jak skutecznie łączyć te zasady i wykorzystywać je w odpowiednich momentach procesu sprzedażowego.
W ostatniej części kursu porozmawiamy o etyce w sprzedaży. Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami w sposób uczciwy i zgodny z zasadami fair play. Zrozumiesz, dlaczego zaufanie i transparentność są kluczowe dla długoterminowego sukcesu, a także jakie praktyki warto wdrożyć, aby klienci chętnie wracali i polecali Twoje produkty innym.
Często kupowane w pakiecie
50% taniej do niedzieli!Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 142 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE