Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
konfiguracji konta Google Ads i połączeń z ważnymi usługami (GA4, GMC)
wdrażania i śledzenia konwersji, w tym konwersji rozszerzonych
wdrażania Consent Mode v2 zgodnie z przepisami o prywatności
tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania i reklamowej w tym Performance Max
optymalizacji kampanii: wykluczenia, strategie stawek, harmonogramy, sygnały
doboru słów kluczowych i pisania skutecznych nagłówków reklam
efektywnego wydawania budżetu i jego optymalizacji
unikania typowych błędów i pułapek reklamy w Google Ads
Nie wiesz, od czego zacząć z reklamą w Google Ads? Prowadzisz już kampanie, ale nie przynoszą efektów? A może chcesz się przebranżowić lub zdobyć konkretną, praktyczną kompetencję z zakresu marketingu online? Ten kurs Google Ads jest dla Ciebie!
Dzięki niemu poznasz dokładnie cały proces tworzenia kampanii w Google Ads - od konfiguracji konta po optymalizację i analizę efektów. Dowiesz się, jak działa system reklamowy Google, jak tworzyć reklamy, korzystać ze słów kluczowych oraz nowych funkcji i narzędzi AI takich jak np. kampanie Performance MAX.
Zamiast zgadywać jak coś działa i przepalać budżet nauczysz się działać z głową, unikać błędów i maksymalnie wykorzystać możliwości Google Ads.
specjalistów ds. marketingu i początkujących marketerów
właścicieli sklepów internetowych i innych biznesów online
przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes bez pośredników
studentów kierunków związanych z marketingiem i sprzedażą
każdego, kto chce rozpocząć pracę z Google Ads od zera
Zrozumiesz jak działa reklama w Google Ads, tak by samodzielnie tworzyć, analizować i optymalizować kampanie reklamowe. Będziesz potrafił pozyskiwać wartościowy ruch w sieci wyszukiwania i reklamowej generujących leady i realną sprzedaż bez przepalania budżetów.
Zanim ruszysz z pierwszą kampanią, musisz zrozumieć, czym jest Google Ads i jak działa. W kursie pokażę Ci, dlaczego to narzędzie jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów i jak je dobrze wykorzystać. Nauczysz się zakładać konto, przejdziesz przez proces weryfikacji reklamodawcy i połączysz je z kluczowymi usługami takimi jak GA4 i Google Merchant Center. Ta wiedza pozwoli Ci dobrze wystartować i uniknąć technicznych pułapek już na starcie.
Bez konwersji trudno ocenić, czy kampania faktycznie działa. W tej części kursu nauczysz się, czym są konwersje, jak je skonfigurować i jak wykorzystać konwersje rozszerzone. Zrozumiesz również, dlaczego Consent Mode v2 to dziś must-have i jakie ma znaczenie dla prywatności użytkowników oraz skuteczności reklam.
To stosunkowo nowy typ kampanii Google Ads, wykorzystujący zaawansowane możliwości AI i łączący różne formaty i kanały w ramach całego systemu reklamowego Google. Stanowi niezwykle efektywne rozwiązanie… pod warunkiem, że wiesz, które ustawienia dobrać. W innym wypadku skończy się nie generowaniem sprzedaży, a przepalonym budżetem.
W kursie pokażę Ci, kiedy warto z nich korzystać, jak je optymalnie skonfigurować, jak tworzyć reklamy oraz jak umiejętnie wykorzystać kierowanie w postaci tzw. sygnałów. Poznasz również konkretne przypadki kiedy P-Maxy lepiej sobie odpuścić.
W kolejnych lekcjach przejdziesz przez proces tworzenia kampanii w wyszukiwarce, czyli tzw. “searchu.”
Dowiesz się jak:
dobrać typ kampanii do twojego celu
zastosować optymalne ustawienia kampanii
dobrać najlepsze słowa kluczowe i wykluczenia
pisać skuteczne nagłówki i teksty reklam
Poznasz także możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej (GDN) oraz najczęstsze błędy, które sprawiają, że większość początkujących reklamodawców przepala budżet mówiąc, że Google Ads nie działa.
Tworzenie kampanii a stworzenie skutecznej kampanii to dwie różne kwestie. W tym kursie znajdziesz coś więcej niż tylko “wyklikanie” odpowiednich ustawień. Przejdziemy przez najważniejsze kwestie dotyczące analizy i optymalizacji:
Nauczysz się między innymi:
wykluczać słowa kluczowe, generujące kiepskiej jakości ruch
ustawiać harmonogramy, by trafiać do odbiorcy w najlepszym momencie
dostosowywać budżety
wybierać strategie ustalania stawek i modyfikować je w odpowiednim momencie
Dowiesz się w jakie miejsca w interfejsie i raportach warto zajrzeć, aby wyciągać odpowiednie. Pokażę Ci jakich zmian dokonywać, by działać skuteczniej i przy niższym koszcie.
Odbierz co drugi kurs za darmo!
Skorzystaj z promocji 1 + 1 GRATIS
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 158 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE