Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
zwiększania sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarektingowi
zdobywania klientów za pomocą kampanii wideo w YouTube
wykorzystania dynamicznych kampanii w wyszukiwarce
przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
optymalizacji swoich działań: słowa kluczowe, reklamy
poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics
Prowadzisz już kampanie w Google Ads, ale nie jesteś do końca zadowolony z wyników? Masz ograniczony budżet i chciałbyś wydawać go efektywniej? Szukasz narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż? W tym szkoleniu znajdziesz całą masę praktycznych przykładów, sprawdzonych technik i wskazówek, które pozwolą Ci wycisnąć znacznie więcej z Google Ads. Cała wiedza, którą znajdziesz w kursie, bazuje na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia agencji marketingowej i pracy z klientami z różnych branż. Dzięki temu doskonale wiem, co działa w konkretnych sytuacjach, a z czego lepiej zrezygnować, by nie marnować budżetu. Cały kurs prowadzę na realnym koncie Google Ads, więc całą zdobytą wiedzę łatwo zastosujesz w swoich kampaniach.
W kurs wplotłem cały zestaw dobrych, agencyjnych praktyk. Oznacza to, że będziesz nie tylko wiedział jak uruchomić kampanie, ale dodatkowo zbudujesz ją w poprawny sposób ze znacznie większą szansą na efekt. Uprościsz proces optymalizacji, skupiając się na poprawnych ustawieniach już u podstaw planowania swojej kampanii. Jeśli pracujesz z podwykonawcą kampanii – agencją czy specjalistą SEM to ten kurs pozwoli Ci lepiej zrozumieć ich pracę i znacznie efektywniej ją nadzorować. Będziesz dokładnie wiedział na co wydawane są Twoje pieniądze i czy agencja wydaje je efektywnie.
Nawet jeżeli pracujesz z kontem Google Ads od jakiegoś czasu to jestem pewny, że w tym kursie znajdziesz masę wskazówek optymalizacyjnych i funkcji, o których jeszcze nie słyszałeś. Już w trakcie początkowych rozdziałów dowiesz się jak poprawić strukturę konta, dzięki strategii SKAG i odpowiedniemu dopasowaniu grup reklamowych oraz słów kluczowych. Zobaczysz jak za pomocą poprawy wyniku jakości zmniejszyć koszty reklam i jednocześnie zwiększyć ich widoczność w wyszukiwarce. Podpowiem Ci również jak analizować działania Twojej konkurencji oraz jak segmentować dane, tak byś nie wyciągał błędnych wniosków i podejmował trafne decyzje.
Reklamy w wyszukiwarce Google są niezwykle skuteczne, ponieważ pozwalają nam dotrzeć do tych osób, które rzeczywiście chcą zrealizować konkretną potrzebę. Większość reklamodawców poprzestaje na standardowych reklamach tekstowych, jednak możliwości jest znacznie więcej. W tym kursie pokażę Ci między innymi jak wykorzystać RLSA, czyli remarketing w wyszukiwarce. Dowiesz się również jak stworzyć kampanię z dynamicznymi reklamami, które nie potrzebują dobierania słów kluczowych. To świetna opcja, jeżeli masz dużo różnych produktów. Zobaczysz również jak za pomocą kampanii produktowych tworzyć reklamy graficzne w wyszukiwarce. To świetna okazja, aby wyróżnić się na tle konkurencji, która w większości korzysta z prostych reklam tekstowych.
Swoje działania reklamowe w Google Ads opierasz tylko na wyszukiwarce? Nawet jeżeli robisz to dobrze, to wciąż tracisz potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć innymi kanałami. Jednym z najlepszych jest YouTube, gdzie z dnia na dzień spędzamy coraz więcej czasu. Co powiedziałbyś na to, by reklamy swoich produktów lub usług wyświetlić na kanałach, lub filmach tematycznie związanych z tym co robisz? W tym środowisku szansa na konwersję lub chociażby zauważenie Twojej marki wzrasta niesamowicie. Google Ads oferuje masę różnych formatów reklamowych, sposobów targetowania i miejsc, w których możesz się wyświetlić. W kursie pokażę Ci jak to wszystko połączyć, by przygotować skuteczną kampanię. Dowiesz się jak docierać do klientów nie tylko za pomocą wideo, ale też skierować reklamy bezpośrednio do ich skrzynki Gmail. Pozwoli Ci to skierować reklamy np. do osób, które otrzymują maile od konkurencji lub w wiadomościach do nich pojawiają się konkretne słowa kluczowe.
Żaden typ kampanii nie może pochwalić się tak dużą skutecznością, jak kampanie remarketingowe. Dlaczego? Bo znacznie łatwiej nakłonić do zakupu osoby, które znają już Twoją markę. Wiele osób odpuszcza remarketing lub po prostu źle konfiguruje tego typu kampanie, przez co osiąga kiepskie wyniki. W tym kursie poznasz gotowe recepty i sprawdzone techniki, które pozwolą Ci uniknąć typowych błędów. Dowiesz się jak budować przydatne listy odbiorców i nauczysz się wykorzystywać je zarówno w remarketingu kierowanym na sieć reklamową, jak i wyszukiwarkę.
Interfejs, mimo iż dość intuicyjny, ze względu na mnogość opcji nie pozwala na szybką zmianę ustawień, kopiowanie wielu reklam czy kampanii. Dodatkowo bez dostępu do internetu nie będziesz w stanie z niego skorzystać. Na szczęście nie jesteś zdany na jego łaskę. Możesz skorzystać z Edytora AdWords, czyli narzędzia, które pozwala na niesamowicie wygodną pracę z kontem reklamowym, nawet jeżeli jesteś off-line. Masowe działania takie jak zmiana stawek wielu grup reklam, dopasowań słów kluczowych, poprawa tekstów reklamowych zajmuje dosłownie sekundę. Korzystanie z tego narzędzia to niesamowita oszczędność czasu i wygoda. Z kursu dowiesz się jak w praktyczny sposób wykorzystać go w codziennej pracy.
Ile razy musiałeś wykonywać te same, żmudne i nudne czynności, aby zadbać o optymalne działanie konta? Wiele. Wiem, sam też to przerabiałem. Odkąd jednak korzystam z reguł i skryptów ten problem zniknął. Te narzędzia wykonują pracę za mnie. Prosty przykład. Na pewno co jakiś czas szukasz słów kluczowych, które przyciągają spory ruch, sporo kosztują, ale nie pozyskują dla Ciebie klientów. Teraz będziesz mógł ustawić automatyzację, która wyłączy te słowa za Ciebie. A może chciałbyś szybko zidentyfikować reklamy, które są często wyświetlane użytkownikom, ale ich CTR-y są niskie? Pomysłów na sprytne wykorzystanie skryptów i reguł jest znacznie więcej. O tych najbardziej praktycznych i przydatnych w codziennej pracy dowiesz się w kursie.
Tworząc kampanie w Google Ads, zdecydowanie warto wspierać się dodatkowymi narzędziami. Absolutnym must-have jest integracja konta z narzędziem Google Analytics. Dzięki niemu znacznie łatwiej będzie Ci łączyć działania użytkowników na Twojej stronie z kampaniami reklamowymi i podejmować świadome decyzje. W trakcie kursu pokażę Ci również narzędzia do monitorowania trendów na rynku i wyszukiwania słów kluczowych. Dzięki nim znacznie łatwiej będzie Ci organizować kampanie i dobierać słowa kluczowe do zapytań użytkowników.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 120 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE