Edytor VIM - techniki pracy    |    Kurs -20% z kodem: VIM20    |    Rabat ważny jeszcze przez
0 d 00 h 00 m 00 s
Szkolenia
DARMOWE FRAGMENTY
Podstawy level design w Unreal Engine
Zostań level designerem i twórz poziomy do gier 3D w silniku Unreal Engine. Wykorzystuj modularne assety, twórz oświetlenie, zarządzaj animacją i post procesami
119
+1190 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni! Shape Created with Sketch.
9 godzin
43 wykładów
27 materiałów szkoleniowych
Twisto

Czego się nauczysz:

  • tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania

  • zarządzania projektem w silniku

  • eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem

  • budowanie poziomów z modularnych assetów

  • zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów

  • obsługi edytora Unreal Engine 4

  • dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym

  • dobierania ustawień kamer i renderingu

Zostań level designerem!

Zarządzanie projektem

Dynamiczne oświetlenie

Post processing, particles, rendering

Co jeszcze warto wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 03m 01s
Jak korzystać z materiałów 04m 08s
2 Przygotowanie modelu na podstawie zdjęcia
Przygotowanie do eksportu - wstęp 01m 25s
Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 1 10m 11s
Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 2 09m 37s
Przygotowanie do eksportu - nazwy i pivoty 15m 20s
Eksport przy użyciu skryptu 07m 10s
3 Pierwsze kroki w Unreal Engine
O silniku 05m 49s
Instalacja UE4 07m 18s
Utworzenie projektu i nawigacja viewportu 15m 42s
Interfejs - content browser 10m 14s
Interfejs - modes 09m 11s
Interfejs - world outliner details 14m 03s
Import assetów 14m 52s
Material Editor 12m 34s
Ustawienia materiałów - trim sheets 18m 28s
Materiały - podłogi Podgląd 07m 07s
Materiały - brama 09m 18s
Plugin substance 16m 09s
Materiały substance - metale 13m 24s
Materiały - plastik 13m 44s
Materiały - szkło 09m 33s
4 Level Design
Rozłożenie modeli w scenie, cz. 1 12m 51s
Rozłożenie modeli w scenie, cz. 2 08m 24s
Sufity 26m 43s
Kontenery 08m 29s
5 Światło
Rodzaje świateł w Unreal Engine 15m 09s
Ustawienie świateł 18m 41s
Lightmass 18m 44s
Reflection capture 11m 09s
Rewizja świateł 17m 46s
Rewizja materiałów 08m 06s
Volumetric fog 12m 38s
6 Post procesy i finalne ustawienia
Post process volume 26m 38s
World settings Podgląd 04m 22s
Game mode blueprint 05m 01s
7 Finalna prezentacja projektu
Decale - wstęp 18m 34s
Projektowanie decali 19m 12s
Particle 05m 44s
Narzędzie sequencer 16m 15s
Animacja kamer 27m 51s
Render animacji i screenshoty 11m 59s
Zakończenie 07m 57s
Krystian Mrozowski

Krystian Mrozowski

3D Artist

Podstawy level design w Unreal Engine
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Nielimitowany dostęp
  • Możliwość pobrania pliku
  • Darmowe aktualizacje
  • Dodatkowe materiały
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
119
+1190 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
3.8
Game Artist
Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
198 wykładów
316 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Game Artist
Group 51 Created with Sketch.
close Created with Sketch.
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Shape Created with Sketch. Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Shape Created with Sketch. Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Shape Created with Sketch. Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Shape Created with Sketch. Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE