Szkolenia
strefakursów.pl CAD & 3D
DARMOWE FRAGMENTY

Podstawy level design w Unreal Engine

Zostań level designerem i twórz poziomy do gier 3D w silniku Unreal Engine. Wykorzystuj modularne assety, twórz oświetlenie, zarządzaj animacją i post procesami
Do końca promocji pozostało:
5 d : 11 h : 29 m
59
119 zł
+590 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
9 godzin
43 wykładów
27 materiałów szkoleniowych
Twisto
Płatności twisto

Czego się nauczysz:

  • tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania

  • zarządzania projektem w silniku

  • eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem

  • budowanie poziomów z modularnych assetów

  • zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów

  • obsługi edytora Unreal Engine 4

  • dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym

  • dobierania ustawień kamer i renderingu

Zostań level designerem!

Zarządzanie projektem

Dynamiczne oświetlenie

Post processing, particles, rendering

Co jeszcze warto wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp 03m 01s
Jak korzystać z materiałów 04m 08s
2 Przygotowanie modelu na podstawie zdjęcia
Przygotowanie do eksportu - wstęp 01m 25s
Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 1 10m 11s
Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 2 09m 37s
Przygotowanie do eksportu - nazwy i pivoty 15m 20s
Eksport przy użyciu skryptu 07m 10s
3 Pierwsze kroki w Unreal Engine
O silniku 05m 49s
Instalacja UE4 07m 18s
Utworzenie projektu i nawigacja viewportu 15m 42s
Interfejs - content browser 10m 14s
Interfejs - modes 09m 11s
Interfejs - world outliner details 14m 03s
Import assetów 14m 52s
Material Editor 12m 34s
Ustawienia materiałów - trim sheets 18m 28s
Materiały - podłogi Podgląd 07m 07s
Materiały - brama 09m 18s
Plugin substance 16m 09s
Materiały substance - metale 13m 24s
Materiały - plastik 13m 44s
Materiały - szkło 09m 33s
4 Level Design
Rozłożenie modeli w scenie, cz. 1 12m 51s
Rozłożenie modeli w scenie, cz. 2 08m 24s
Sufity 26m 43s
Kontenery 08m 29s
5 Światło
Rodzaje świateł w Unreal Engine 15m 09s
Ustawienie świateł 18m 41s
Lightmass 18m 44s
Reflection capture 11m 09s
Rewizja świateł 17m 46s
Rewizja materiałów 08m 06s
Volumetric fog 12m 38s
6 Post procesy i finalne ustawienia
Post process volume 26m 38s
World settings Podgląd 04m 22s
Game mode blueprint 05m 01s
7 Finalna prezentacja projektu
Decale - wstęp 18m 34s
Projektowanie decali 19m 12s
Particle 05m 44s
Narzędzie sequencer 16m 15s
Animacja kamer 27m 51s
Render animacji i screenshoty 11m 59s
Zakończenie 07m 57s
Krystian Mrozowski

Krystian Mrozowski

3D Artist

Podstawy level design w Unreal Engine
Zostań level designerem i twórz poziomy do gier 3D w silniku Unreal Engine. Wykorzystuj modularne assety, twórz oświetlenie, zarządzaj animacją i post procesami
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Nielimitowany dostęp
  • Możliwość pobrania pliku
  • Dodatkowe materiały
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
Do końca promocji pozostało:
5 d : 11 h : 29 m
59
119 zł
+590 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.3
Game Artist
Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
198 wykładów
422 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Game Artist
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE