Szkolenia
strefakursów.pl CAD & 3D
DARMOWE FRAGMENTY

Kurs 3ds Max od podstaw

Poznaj najważniejsze narzędzia 3dsMax i zacznij tworzyć świetne projekty 3D
  • Poziom: Podstawowy
  • 89
    +890 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Twisto
    Płatności twisto

    Czego się nauczysz?

    • sprawnego poruszania po interfejsie programu

    • tworzenia obiektów geometrycznych i ich animacji

    • technik modelowania proceduralnego i poligonalnego

    • przygotowywania realistycznych materiałów

    • pracy z teksturami i mapami UV

    • kluczowania i edycji klatek

    • dobierania optymalnych ustawień renderingu

    • tworzenia zaawansowanych cieni i oświetlenia

    Pobierz darmową wersję

    Ucz się korzystając z bezpłatnej wersji tego programu

    Interfejs i narzędzia

    Tworzenie obiektów i modelowanie

    Animacja

    Realistyczne materiały i oświetlenie

    Rendering

    ZOBACZ WIĘCEJ
    Program nauczania
    1 Interfejs programu 3ds Max
    Wstęp 00m 55s
    Jak korzystać z plików? 01m 30s
    Ekran powitalny 02m 43s
    Manipulowanie oknami 04m 42s
    Preferencje 05m 13s
    Tworzenie projektu 05m 57s
    Ustalanie jednostek wyświetlania 03m 57s
    Ustalanie jednostek systemowych 04m 55s
    Ribbon 02m 36s
    Viewport 06m 54s
    Scene Explorer 05m 33s
    Nawigacja w viewporcie 05m 55s
    Grid 04m 48s
    Import i scalanie scen 05m 47s
    Referencje 05m 31s
    2 Praca z obiektami
    Selekcja 06m 17s
    Praca z obiektem (focus on object, frame all, izolation, hiding, freez) 06m 36s
    Funkcje manipulatora - Gizmo 06m 47s
    Pivot 03m 26s
    Centrum transformacji 03m 42s
    Snapowanie 05m 38s
    Align - Wyrównywanie obiektów 02m 57s
    Narzędzie Clone 06m 18s
    Array 08m 35s
    Grupy 04m 39s
    3 Używanie stosu modyfikatorów
    Stos modyfikatorów 04m 24s
    Selekcja komponentów - PolySelect 05m 06s
    Modyfikator DeleteMesh 02m 22s
    Zależność modyfikatorów od topologii 03m 58s
    Selekcja komponentów - VolumeSelect 06m 01s
    Czyszczenie stosu 06m 52s
    4 Modelowanie ze splinów
    Linie 02m 55s
    Edycja spline'ow 06m 27s
    Modyfikator Lathe 07m 09s
    Narzędzia Linii - Nadawanie grubości 04m 02s
    Kontrolowanie detalu 04m 16s
    Importowanie krzywych z Adobe Illustrator 02m 32s
    Renderowanie linii 03m 12s
    Modyfikator Bevel 07m 00s
    Modyfikator Sweep 07m 03s
    5 Modelowania poligonalne
    Prymitywy 05m 13s
    Background Image 03m 44s
    Tworzenie Image plane 06m 00s
    Komponenty obiektu 05m 40s
    Selekcja komponentów 03m 23s
    Obrys pietra 04m 32s
    Wytłoczenie obrysu modyfikatorem Extrude 01m 54s
    Narzedzie Cut 05m 32s
    QuickSlice 04m 26s
    Weld i TargetWeld 06m 44s
    Dopasowanie skali sceny 02m 44s
    Przygotowanie obiektów do operacji Boolean 03m 51s
    Boolean Podgląd 06m 21s
    Wstawianie drzwi i okien 05m 25s
    Editable Poly - Extrude 03m 03s
    Usuwanie krawędzi z Remove 03m 05s
    Dodawanie detalu narzedziem Chamfer 04m 37s
    Dodawanie krawędzi narzędziem Connect 03m 59s
    Parowanie krawedzi narzedziem Bridge 04m 02s
    Modyfikator OpenSubdiv 06m 05s
    6 Hierarchia
    Hierarchia 02m 22s
    Tworzenie hierarchii 08m 40s
    Tryb Gimbal 05m 55s
    Kolejność osi rotacji 05m 22s
    Blokowanie osi 03m 31s
    7 Animacja
    Ustawienia czasu 05m 45s
    Autokluczowanie 03m 55s
    Kluczowanie z uzyciem SetKey 04m 06s
    Edycja klatek na Timelinie Podgląd 05m 12s
    Edycja kluczy w Dope sheet 03m 56s
    Interpolowanie kluczy w Curve Editor 07m 02s
    8 Lightning
    Tworzenie światła 04m 24s
    Kształt światła 05m 17s
    Rodzaje swiateł 04m 08s
    Meshlight 00m 45s
    Cienie Podgląd 03m 43s
    Skydome 05m 30s
    9 Praca z teksturami i mapami UV
    Edytor materiałów Compact Editor 05m 42s
    Edytor materiałów Slate Editor 06m 00s
    Materiał Standard 06m 45s
    Materiał Standard Surface 08m 40s
    Materiał Multi/Sub-Object 05m 27s
    Mapy proceduralne 05m 01s
    Bitmapy 03m 51s
    Mapowanie UV 03m 03s
    Budowanie Shadera 05m 30s
    10 Rendering
    Wybór silnika renderującego 04m 27s
    Parametry renderingu 07m 28s
    Ustawienia kamery 04m 06s
    Safe frame 01m 44s
    Podglad animacji 08m 44s
    RAM Player 01m 28s
    Ocena uczestników
    5 4.5 6
    4.5
    74%
    15%
    11%
    0%
    0%
    Recenzje użytkowników (6)
    5
    Polecam kurs, mimo że posiadam jakieś tam minimalne doświadczenie z programem to mogłem "wynieść" z kursu sporo potrzebnych mi informacji. Kurs jako wprowadzenie do programu jest jak najbardziej 3 x na TAK !
    5
    Kurs prowadzony profesjonalnie, zawiera wszystkie niezbędne podstawy, potrzebne przy początkach pracy z programem. Podzielony jest na działy, co pomaga później wrócić do konkretnej lekcji, wszystko jest jasno i prosto wytłumaczone.
    5
    Dobre szkolenie bardzo popularnego programu 3ds Max. Moim zdaniem jedno z najlepszych narzędzi do animacji , renderowania i modelowania 3D. Autor kursu od podstaw wprowadza nas w arkana sztuki . Z kursu nauczysz się między innymi: technik modelowania, tworzenia… Czytaj więcej
    5
    Bardzo przejrzyście przedstawione wszystkie zagadnienia. Nic tylko dalej wprawiać się już samemu, jak wiadomo gdy jest podstawa to już pozostaje tylko praktyka. Gorąco polecam.
    5
    Ogólnie polecam tego tutoriala oprócz kilku mankamentów. Autor poświęca za dużo czasu na omawiania, a za mało na prace. Osoby uczące się programu nie interesuję, rozkładanie programu na czynniki pierwsze.
    Informacje o szkoleniu
      6 recenzji
      7 godzin
      92 wykładów
      10 materiałów szkoleniowych
    • Nielimitowany dostęp
    • Możliwość pobrania pliku
    • Testy, ćwiczenia
    • Dostęp z urządzeń mobilnych
    89
    +890 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.3
    Game Artist
    Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
    198 wykładów
    500 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - Game Artist
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE