Ten kurs jest częścią ścieżki:
Game Artist
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
technik teksturowania złożonych obiektów 3D
tworzenia realistycznych materiałów w Substance Designer
obsługi narzędzia Material Editor w 3ds Max
eksportu tekstur do dowolnego silnika graficznego z Substance Painter
mapowania UV modeli 3D i ich wypalania
zasad fizyki stojących za budową materiałów
obsługi generatorów detali dla tekstur
renderowania modeli z wykorzystaniem silnika NVIDIA iRay
Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.
W drugim kursie poświęconym tworzeniu realistycznych środowisk do gier zajmiemy się tworzeniem materiałów i teksturowaniem. Wykorzystamy w nim modele 3D przygotowane w pierwszym kursie “Projektowanie i modelowanie środowiska do gier.” Naszą pracę oprzemy tym razem głównie na narzędziach Substance Designer i Substance Painter. Aby przystąpić do kursu nie musisz jednak znać ich obsługi ani też posiadać wiedzy na temat samego teksturowania - wszystkiego nauczysz się z tego szkolenia.
Zanim przejdziemy do samego nakładania tekstur, pokażę Ci jak podzielić elementy naszej sceny na materiały i dopasować do każdego z nich odpowiednie tekstury. Część materiałów wykonamy zupełnie od zera korzystając z programu Substance Designer. Zdobędziesz dzięki temu wiedzę na temat pracy w tym programie i dowiesz się jak przygotować fotorealistyczne materiały techniką PBR (Physically-Based Rendering). Skupimy się na tworzeniu metalu pokrytego farbą z wszystkimi charakterystycznymi detalami dla takiej powierzchni jak np. wgniecenia, rysy czy struktura farby. Pokażę Ci jak dobierać odpowiednie parametry i jak zmiana każdego z nich wypływać będzie na wygląd materiału. Na koniec dowiesz się jak eksportować plik substance przy zachowaniu jego najważniejszych właściwości i edytowalności tak, aby był on użyteczny w Substance Painter lub dowolnym innym silniku.
Początkującym grafikom 3D duże trudności sprawia poprawne wypalanie modeli high poly. Korzystając z niezwykle intuicyjnego bakera w Substance Painter przeprowadzę Cię przez cały ten proces i nauczę korzystać z większości jego udogodnień. Wypalone w ten sposób mapy dadzą Ci pełną kontrolę podczas dalszego teksturowania. W trakcie rozdziału, w którym pracować będziemy z Substance Painterem, zdobędziesz nie tylko podstawy pracy z tym narzędziem, ale też dowiesz się więcej na temat wariantów tekstur czy dobieranie ustawień sceny testowej. Podpowiem Ci również skąd pobrać wysokiej jakości materiały do Twojej biblioteki.
Przy użyciu stworzonych w trakcie kursu, a także pobranych z sieci materiałów oteksturujemy nasze modele. Współczesne narzędzia sprawiają, że teksturowanie nie jest już tak trudne jak dawniej i nawet bez zaawansowanej wiedzy będziesz w stanie stylizować swoje modele i nadasz im realistyczny wygląd. Finalnym efektem naszej pracy będzie eksport tekstury do dowolnego silnika oraz przygotowanie dynamicznego kadru z rozbudowanym oświetleniem w NVIDIA Iray. To świetny sposób, aby zaprezentować rezultat swojej pracy portfolio.
Do szkolenia dołączone zostały wszelkie niezbędne materiały, w tym pliki z których korzystam w trakcie kursu. Przygotowałem też dla Ciebie zestaw zadań testowych, które pozwolą Ci sprawdzić i utrwalić to czego już się nauczyłeś.
Kursy często kupowane razem
Taniej na Black Weeks!
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE