Kurs Programowanie VBA w Excelu dla zaawansowanych    |     Rabat -30 zł   |      Niższa cena jeszcze przez   
0 d 00 h 00 m 00 s
Kategorie
strefakursów.pl CAD & 3D

Teksturowanie modeli 3D do gier:Trailer

Stwórz realistyczne materiały w Substance Designer wykorzystując technikę Physically-Based Rendering. Poznaj techniki teksturowania modeli 3D w Substance Painter

Teksturowanie modeli 3D do gier:Podzial materiałów w 3ds max - ściana

Stwórz realistyczne materiały w Substance Designer wykorzystując technikę Physically-Based Rendering. Poznaj techniki teksturowania modeli 3D w Substance Painter
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Game Artist

user-image user-image user-image user-image
917 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.
Płatności twisto

Opinie użytkowników

Mirosław Zaręba
5.0
Jestem pasjonatem gier (chyba zresztą jak każdy :-), a kurs jest po prostu bombowy , zawsze podziwiałem grafikę i te niesamowite realistyczne tekstury w grach, a teraz mam to na wyciągnięcie ręki, wspaniały kurs dla osób , które nie tylko chcą spróbować w swoich sił w… Czytaj więcej
Łukasz Klimczak
5.0
Kurs godny polecenia.

Zobacz wszystkie

Czego się nauczysz:

  • technik teksturowania złożonych obiektów 3D

  • tworzenia realistycznych materiałów w Substance Designer

  • obsługi narzędzia Material Editor w 3ds Max

  • eksportu tekstur do dowolnego silnika graficznego z Substance Painter

  • mapowania UV modeli 3D i ich wypalania

  • zasad fizyki stojących za budową materiałów

  • obsługi generatorów detali dla tekstur

  • renderowania modeli z wykorzystaniem silnika NVIDIA iRay

Najlepsze narzędzia

Tworzenie materiałów od podstaw

Wypalanie modeli jest proste!

Realistyczne tekstury i oświetlenie

Materiały dodatkowe

Co jeszcze musisz wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wstęp
Wprowadzenie 01m 37s
Jak korzystać z materiałów 02m 39s
2 Zarządzanie materiałami w scenie i edycja UV
Material Editor 04m 00s
Podzial materiałów w 3ds max - podłogi 09m 25s
Podzial materiałów w 3ds max - ściana Podgląd 08m 41s
Podział materiałów w 3ds max - pozostałe modele 05m 06s
Podział materiałów w 3ds max - floaters 04m 47s
Finalna edycja materiałów 08m 22s
Edycja UV 21m 22s
3 Tworzenie materiałów PBR w Substance Designer
PBR - teoria 15m 13s
Substance Designer - interfejs 21m 41s
Substance Designer - nody cz.1 14m 37s
Substance designer - nody cz.2 14m 35s
Malowany metal - struktura farby 10m 38s
Malowany metal - wgniecenia 11m 45s
Malowany metal - rysy 10m 13s
Malowany metal - normal 11m 34s
Malowany metal - base color 15m 24s
Malowany metal - roughness 15m 45s
Malowany metal - metalness i AO 17m 34s
Malowany metal - expose parameters i render 18m 30s
4 Substance Painter - podstawy
Substance Painter - interfejs 21m 51s
Substance Painter - budowanie materiału podłogi 23m 24s
Trimsheet wypalanie map 11m 17s
Trimsheet teksturowanie 08m 59s
Trimsheet warianty tekstury 15m 53s
Ustawienie sceny testowej 17m 26s
Pobieranie materiałów do biblioteki 16m 10s
5 Teksturowanie modeli
Brama - color ID 04m 25s
Brama - wypalanie 16m 00s
Height paint - ściana 20m 41s
Height paint - drzwi i komputer 09m 34s
Teksturowanie - ściana i drzwi 16m 46s
Teksturowanie - komputer 12m 20s
Teksturowanie - emmisive 21m 33s
Eksport tekstur 05m 32s
Render 11m 21s
Podsumowanie 02m 28s
Ocena uczestników
5 5 2
5.0
100%
0%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (2)
5
Kurs godny polecenia.
5
Jestem pasjonatem gier (chyba zresztą jak każdy :-), a kurs jest po prostu bombowy , zawsze podziwiałem grafikę i te niesamowite realistyczne tekstury w grach, a teraz mam to na wyciągnięcie ręki, wspaniały kurs dla osób , które nie tylko chcą spróbować w swoich sił w… Czytaj więcej

Teksturowanie modeli 3D do gier

Stwórz realistyczne materiały w Substance Designer wykorzystując technikę Physically-Based Rendering. Poznaj techniki teksturowania modeli 3D w Substance Painter
  • Poziom: Średniozaawansowany
  • Indywidualnie
    Dla zespołu
    119
    otrzymasz 1190 pkt. premium
    119
    Potrzebujesz przeszkolić więcej niż 1 osobę? Sprawdź ofertę.

    Nielimitowany dostęp

    Rekomendacja LinkedIn

    Testy i zadania

    Mobilny dostęp 24/7

    8 godzin

    38 wykładów

    27 materiałów szkoleniowych

    Certyfikat ukończenia

    Elastyczne zarządzanie szkoleniami

    System motywacji

    Śledzenie postępów

    Efektywne szkolenie w 30 dni

    8 godzin

    38 wykładów

    27 materiałów szkoleniowych

    Certyfikat ukończenia

    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.5
    Game Artist
    Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
    198 wykładów
    917 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - Game Artist
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE