CSS Flexbox & Grid - responsywne layouty od podstaw        |         -20% z kodem: FLEXBOX       |         Rabat ważny do poniedziałku  
Szkolenia
strefakursów.pl CAD & 3D
DARMOWE FRAGMENTY

Modelowanie środowiska do gier

Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
119
+1190 punktów premium
Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
8,5 godziny
25 wykładów
24 materiałów szkoleniowych
Twisto
Płatności twisto

Czego się nauczysz:

  • metod tworzenia grafiki do współczesnych gier komputerowych

  • mapowania UV i przygotowania modeli do wypalania

  • poprawnego przygotowania modeli do teksturowaniak

  • typowego workflow podczas tworzenia grafiki 3D

  • tworzenia modeli low mid i high-poly

  • przydatnych technik pracy w 3ds Max

  • projektowania i modelowania obiektów 3D

  • przygotowywania modularnych środowis

Techniki tworzenia współczesnych gier

Modularne środowisko od zera

Workflow

Materiały dodatkowe

Co jeszcze musisz wiedzieć?

ZOBACZ WIĘCEJ
Program nauczania
1 Wprowadzenie
Wstęp i Teoria 11m 55s
Referencje 13m 05s
Pliki projektu, materiały do kursu 04m 13s
2 Modelowanie podłóg
Ustawienia i skróty klawiaturowe 21m 15s
Jednostki i siatka 09m 17s
Blockout 20m 22s
Blockout drzwi, przejscia i detale 19m 54s
Modelowanie podłogi, cz. 1 24m 01s
Modelowanie podłogi, cz. 2 Podgląd 16m 55s
Modelowanie podłogi, cz. 3 20m 12s
Modelowanie podłogi, cz. 4 18m 10s
Modelowanie podłogi, cz. 5 22m 04s
3 Modelowanie ścian mid poly
Trimsheet model 17m 25s
Trimsheet wypalanie 20m 44s
Weighted normals i modelowanie mid poly 12m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 1 23m 59s
Modelowanie mid poly - ściana, cz. 2 22m 04s
Modelowanie mid poly - ściana, detal 26m 18s
Modelowanie - słup konstrukcyjny 21m 35s
Modelowanie - słup konstrukcyjny, detal 25m 15s
4 Modelowanie bramy low poly/high poly
Modelowanie drzwi low poly 31m 41s
Modelowanie drzwi, przygotowanie do modelu high poly 19m 46s
5 UV i przygotowanie do wypalania
Mapowanie drzwi 26m 13s
Przygotowanie do wypalania 27m 04s
Pozostałe modele - koniec pierwszego etapu kursu 27m 17s
Krystian Mrozowski

Krystian Mrozowski

3D Artist

Modelowanie środowiska do gier
Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
Informacje o szkoleniu
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Nielimitowany dostęp
  • Możliwość pobrania pliku
  • Dodatkowe materiały
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
119
+1190 punktów premium
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.3
Game Artist
Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
198 wykładów
428 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Game Artist
Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE