Szkolenia
strefakursów.pl CAD & 3D
DARMOWE FRAGMENTY

Modelowanie środowiska do gier

Stwórz modularne elementy i zbuduj z nich środowisko 3D. Poznaj metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z 3ds Max
  • Poziom: Średniozaawansowany
  • 119
    +1190 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Płatności twisto

    Czego się nauczysz:

    • metod tworzenia grafiki do współczesnych gier komputerowych

    • mapowania UV i przygotowania modeli do wypalania

    • poprawnego przygotowania modeli do teksturowaniak

    • typowego workflow podczas tworzenia grafiki 3D

    • tworzenia modeli low mid i high-poly

    • przydatnych technik pracy w 3ds Max

    • projektowania i modelowania obiektów 3D

    • przygotowywania modularnych środowis

    Techniki tworzenia współczesnych gier

    Modularne środowisko od zera

    Workflow

    Materiały dodatkowe

    Co jeszcze musisz wiedzieć?

    ZOBACZ WIĘCEJ
    Program nauczania
    1 Wprowadzenie
    Wstęp i Teoria 11m 55s
    Referencje 13m 05s
    Pliki projektu, materiały do kursu 04m 13s
    2 Modelowanie podłóg
    Ustawienia i skróty klawiaturowe 21m 15s
    Jednostki i siatka 09m 17s
    Blockout 20m 22s
    Blockout drzwi, przejscia i detale 19m 54s
    Modelowanie podłogi, cz. 1 24m 01s
    Modelowanie podłogi, cz. 2 Podgląd 16m 55s
    Modelowanie podłogi, cz. 3 20m 12s
    Modelowanie podłogi, cz. 4 18m 10s
    Modelowanie podłogi, cz. 5 22m 04s
    3 Modelowanie ścian mid poly
    Trimsheet model 17m 25s
    Trimsheet wypalanie 20m 44s
    Weighted normals i modelowanie mid poly 12m 59s
    Modelowanie mid poly - ściana, cz. 1 23m 59s
    Modelowanie mid poly - ściana, cz. 2 22m 04s
    Modelowanie mid poly - ściana, detal 26m 18s
    Modelowanie - słup konstrukcyjny 21m 35s
    Modelowanie - słup konstrukcyjny, detal 25m 15s
    4 Modelowanie bramy low poly/high poly
    Modelowanie drzwi low poly 31m 41s
    Modelowanie drzwi, przygotowanie do modelu high poly 19m 46s
    5 UV i przygotowanie do wypalania
    Mapowanie drzwi 26m 13s
    Przygotowanie do wypalania 27m 04s
    Pozostałe modele - koniec pierwszego etapu kursu 27m 17s
    Ocena uczestników
    5 5 1
    5.0
    100%
    0%
    0%
    0%
    0%
    Recenzje użytkowników (1)
    5
    Doskonały kurs dla tych osób co chcą poznać zasady tworzenia grafiki gier kompuerowych. Ator objaśnia w sposób zrozumiały, jak powstają nowocesne modele do gier . Praktyczna nauka na podstawie załączonego projektu w 3DMax. Dla mnie bomba !
    Informacje o szkoleniu
      1 recenzji
      8,5 godziny
      25 wykładów
      24 materiałów szkoleniowych
    • Nielimitowany dostęp
    • Możliwość pobrania pliku
    • Testy, ćwiczenia
    • Dostęp z urządzeń mobilnych
    119
    +1190 punktów premium
    Zacznij naukę teraz, zapłać w ciągu 21 dni!
    Ten kurs jest częścią ścieżki
    4.3
    Game Artist
    Naucz się tworzyć realistyczną grafikę do gier. Opanuj wszystkie elementy współczesnego workflow i zostań artystą z wysokiej półki.
    198 wykładów
    467 uczestników
    Dowiedz się więcej
    Ścieżka kariery - Game Artist
    Tylko teraz możesz odebrać rabat na pierwsze zamówienie
    Dlaczego warto?
    Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
    Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
    Będziesz informowany o aktualnych konkursach
    Nie wysyłamy spamu
    Nie, dziękuję, kupię bez zniżki
    strefakursów.pl korzysta z plików cookie, aby dostosować usługi do Twoich preferencji. Niektóre pliki cookie są zaś niezbędne do prawidłowego działania witryny. Dzięki nim możemy wyświetlać Ci spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, zarówno w witrynach strefakursów.pl, jak i na innych stronach. Oczywiście to Ty decydujesz. Możesz w każdej chwili określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    AKCEPTUJĘ PLIKI COOKIE