Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
dobrych praktyk prowadzenia kont firmowych na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie i Pinterest
tworzenia angażującego contentu na każdą z tych platform
zwiększania liczby obserwatorów dzięki działaniom organicznym
prowadzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami
organizowania konkursów, wydarzeń i współprac influencerskich
radzenia sobie z problemami technicznymi
wykorzystywania AI w typowych zadaniach social media managera
mierzenia efektywności działań w social mediach i ich optymalizacji
Prowadzisz firmowe profile w social media i chcesz, żeby Twoje treści trafiały do większej liczby osób? Chcesz budować rozpoznawalność swojej marki i pozyskiwać klientów za pomocą organicznych działań? A może marzysz o pracy jako specjalista ds. social media i szukasz kursu, który nauczy Cię prowadzenia profili firmowych na różnych platformach?
W takim razie ten kurs social media dla biznesu jest dla Ciebie! To kompletny przewodnik po efektywnym marketingu w mediach społecznościowych. Dowiesz się z niego, jak prowadzić profile firmowe w kluczowych serwisach, czyli na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, TikToku i Pinterest.
Nauczysz się tworzyć angażujące odbiorców treści, dobierać skuteczne hashtagi, optymalizować ustawienia profili firmowych i wykorzystywać algorytmy na swoją korzyść. Zrozumiesz, jak prowadzić efektywną komunikację z odbiorcami, organizować konkursy, współprace influencerskie oraz jak wykorzystać sztuczną inteligencję do automatyzacji swoich zadań.
właścicieli małych i średnich firm
osób budujących markę osobistą
specjalistów ds. marketingu i social media
osób zarządzających profilami firmowymi
freelancerów oferujących usługi social media
managerów marketingu i PR
Opanujesz kompleksowe działania marketingowe na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie i Pintereście. Nauczysz się tworzyć skuteczne treści, budować zaangażowane społeczności oraz prowadzić współprace influencerskie. Dowiesz się, jak zwiększyć widoczność marki w social mediach i osiągać wyższe wyniki sprzedażowe.
Kurs zaczniemy od Facebooka i Instagrama czyli dwóch platform społecznościowych, które są kluczowe dla większości biznesów. Pokażę Ci, jak stworzyć tam konta firmowe, przygotować strategię na start i zaplanować pierwsze publikacje. Przejdziemy przez planowanie ciekawego contentu, który zwiększy Twoje zasięgi. Dowiesz się, jak prowadzić komunikację, dzięki której obserwatorzy zostaną z Tobą na dłużej.
Pokażę Ci, jak wyróżnić się w kanałach grupy Meta, jak podejść do organizowania (legalnych) konkursów czy nawiązywania współprac influencerskich. Przejdziemy przez najczęstsze problemy techniczne, jakie mogą Cię spotkać w codziennej pracy z tymi serwisami oraz automatyzację pracy w social mediach z wykorzystaniem AI.
To medium z pewnością nie jest dla każdego, ale firma, która się tutaj odnajdzie ze swoim contentem z pewnością ma szansę na olbrzymie zasięgi, zaangażowanie odbiorców oraz szybkie zwiększenie swojej rozpoznawalności i pozyskanie klientów. W trakcie kursu pokażę Ci co odróżnia TikToka od innych kanałów social media, jak podejść do tworzenia contentu w tym miejscu i jakich błędów nie popełniać. Przejdziemy m.in. przez:
tematy, które mogą “chwycić” na TikToku
pracę z trendami i contentem real-time
nietypowe działania, jakie pomogą Ci się wybić
Opowiem Ci także o tworzeniu marki osobistej na TikToku, organizowaniu konkursów i planowaniu współprac z influencerami.
Jeżeli działasz w branży B2B, nie możesz odpuścić sobie LinkedIn. To mocno specyficzny kanał, ale sporo możesz tu ugrać. Pokażę Ci, do kogo kierować treści i publikacje na tym kanale oraz jak subtelnie poruszać tematy trudne i kontrowersyjne. Dowiesz się, jak zbudować na LinkedIn wizerunek eksperta w swojej dziedzinie i silną markę osobistą w branży. Przejdziemy przez case studies dobrze przemyślanych współpracach, działań w grupach i społecznościach LinkedIn’a.
W ostatniej części szkolenia z social media marketingu, dowiesz się, jak korzystać z platformy Pinterest, która często jest niedoceniana jako kanał social mediowy, przez co znacznie łatwiej się tutaj wybić i “złapać uwagę” odbiorców. Dowiesz się, do czego wykorzystać tę platformę i dlaczego warto prowadzić tutaj działania firmowe. Przejdziemy m.in. przez:
stworzenie profesjonalnego profilu
wykorzystanie AI do planowania i optymalizacji treści
promowanie produktów za pomocą inspirujących pinów
budowanie społeczności oraz zaangażowania użytkowników
Oszczędź dodatkowe 10% w pakiecie
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 242 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE