wyboru najlepszych social mediów do budowania marki osobistej agenta nieruchomości
prowadzenia profesjonalnego profilu biura nieruchomości w różnych mediach społecznościowych
odnajdywania wyróżników dla swojej marki i odpowiedniej ich komunikacji do klientów
wyboru najlepszych formatów treści dla swoich działań w social mediach
tworzenia treści, które generują leady, a nie puste lajki i reakcje
recyklingu treści - wykorzystania tego samego contentu w różnych mediach
budowania relacji z klientami przez social media
obsługi narzędzi przydatnych w pracy z social mediami: Canva, CapCut i Mojo
Jesteś właścicielem biura nieruchomości, agentem, deweloperem lub świadczysz usługi marketingowe dla klientów z tej branży? Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać media społecznościowe do generowania leadów, a nie tylko zdobywania kolejnych obserwujących? Zastanawiasz się, które platformy wybrać, jakie treści tworzyć i jak budować silną markę osobistą? W takim razie ten kurs online marketingu nieruchomości jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak wykorzystując media społecznościowe pozyskiwać klientów, zwiększać rozpoznawalność oraz zasięg Twojej marki i budować zaufanie klientów. Zaczniemy od podstaw takich jak charakterystyka poszczególnych serwisów społecznościowych i wybór najlepszego z nich dla Twojego biznesu.
Przejdziemy przez zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej, tworzeniem skutecznych treści i projektowaniem spójnej identyfikacji wizualnej. Nauczysz się tworzyć posty w różnych formatach (m.in. karuzele, infografiki, rolki, itd.) i zobaczysz jak planować strategię swoich działań marketingowych. Poznasz też sporo przydatnych narzędzi i najlepsze praktyki pracy w mediach społecznościowych w branży nieruchomości.
Facebook, Instagram, a może LinkedIn lub Tiktok? W kursie przyjrzymy się najpopularniejszym serwisom społecznościowym pod kątem ich przydatności w prowadzeniu działań marketingowych w branży nieruchomości. Podpowiem Ci, jak wybrać te, które najlepiej odpowiadają Tobie i Twoim celom oraz grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć. Dzięki temu skoncentrujesz swoje wysiłki tam, gdzie naprawdę przyniosą one najlepsze efekty. Podpowiem Ci także, jakie korzyści płyną z aktywności w social mediach i jak platformy społecznościowe mogą pomóc Ci szybko zwiększyć widoczność i rozpoznawalność Twojej marki.
Początki budowania marki osobistej mogą być trudne, dlatego w kursie przejdziemy przez najważniejsze kroki, które powinieneś zrobić, aby od początku robić to dobrze i przede wszystkim skutecznie. Z kursu dowiesz się, jak określić swoje cele, wartości i misję, co ułatwi Ci tworzenie spójnego wizerunku w różnych kanałach, z których będziesz korzystać, nie tylko w social mediach.
Pomogę Ci zidentyfikować Twoje USP (ang. Unique Selling Proposition), czyli unikalne cechy, które stanowią Twoją przewagę nad konkurencją, a których możesz nie komunikować wystarczająco dobrze. Z ich pomocą znacznie łatwiej wyróżnisz się na tle innych biur czy agentów nieruchomości i będziesz w stanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Dowiesz się również czym jest archetyp marki, jakie archetypy najlepiej pasują do Twojej marki i jak wykorzystać je w komunikacji z odbiorcami. Nie zabraknie omówienia identyfikacji wizualnej - podpowiem Ci jak zadbać o to aby była spójna i aby nie dało się Ciebie pomylić z konkurencją.
W kursie przejdziemy przez content, który możesz wykorzystać na różnych platformach społecznościowych - od Facebooka po TikToka. Zobaczysz jak tworzyć treści wideo, posty informacyjne, karuzele, rolki, infografiki i więcej. Poznasz techniki recyklingu treści, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać raz stworzony content na różnych platformach i w różnych formatach. Pokażę Ci jak stworzyć strategię publikacji, kalendarz treści, planować ich publikację i zautomatyzować cały ten proces, tak aby nie tracić czasu na ręczne ich wrzucanie.
Podczas kursu zobaczysz jak tworzyć treści na różnych etapach lejka sprzedażowego. W ten sposób będziesz w stanie skutecznie prowadzić odbiorców krok po kroku. Od budowania ich zainteresowania, przez przedstawienie oferty po zachęcenie do podjęcia decyzji o współpracy. Dowiesz się, jakie cele mają różne rodzaje treści i jak je efektywnie wykorzystać w swoich działaniach w social mediach. Dzięki temu Twoje działania marketingowe w branży nieruchomości będą bardziej przemyślane i skuteczne.
Podczas kursu poznasz sprawdzone strategie, które pomogą Ci się wyróżnić na tle innych agencji, biur nieruchomości i specjalistów z tej branży. Dowiesz się, jak stopniowo budować swoją reputację i zdobywać zaufanie klientów poprzez social media. Przekonasz się, dlaczego specjalizacja jest kluczowa w budowaniu marki osobistej i zobaczysz jak wybrać swoją niszę w nieruchomościach.
Podpowiem Ci, jak skoncentrować się na konkretnej dziedzinie, omówimy najczęstsze błędy, które mogą zaszkodzić Twojemu wizerunkowi. Dowiesz się, jak ich unikać i jak prowadzić komunikację za pomocą różnych kanałów.
W ostatniej części kursu pokażę Ci przydatne narzędzia i aplikacje, które bardzo przydadzą Ci się do prowadzenia działań w mediach społecznościowych. Omówimy programy Canva, CapCut czy Mojo, które pomogą Ci tworzyć atrakcyjne treści wizualne, bez potrzeby zlecania tego grafikowi. Grafiki do wpisów, viralowe shorty, wideo promocyjne, napisy, infografiki - te i wiele innych materiałów wykonasz po tym kursie bez trudu. Pokażę Ci, że wcale nie musisz być mega ogarniętą technicznie osobą i znać dziesiątki technologii i narzędzi aby poradzić sobie z tym wszystkim samodzielnie.
Odbierz co drugi kurs za darmo!
Skorzystaj z promocji 1 + 1 GRATIS
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 125 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE